Oma saldo

Jute-78

Aloituspakkaus: 1000€

Itse ostamia tuotteita: 200€

Esittelytilaisuuksien tarjoilukulut: n. 800€

Bensakulut: n. 1000€

Noin kahden vuoden VM touhujen jälkeen olen myynyt noin 350 eurolla ja hankkinut yhden alalinjalaisen, joka on vieläpä perheen jäsen. Tappiolla olen siis melkoisesti ja aikaa olen uhrannut valtavasti tähän bisnekseen! En tiedä kauanko tätä touhua enää jaksaa.... haaveet miljoonista alkaa jo huveta.

35

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No Good!

      Valitettavasti lukusi eivät täsmää. Liian selvä provo, kukaan ei oikeassa elämässä voi olla noin surkea - tai sitten olet jossain kaameassa yhtiössä...

      Järkyttävää!!!

      • tietää_

        Miten niin ei voisi muka luvut täsmätä? Selitäppäs vähän?

        Tuttu mies teki kanssa tuota "bisnestä" vähän aikaa, eikä tullut mitään muuta kuin persnettoo alusta saakka. Ehkä säälittävintä tuossa hommassa on se, että pitää esittelytilaisuuksia ja tarjoaa väelle syötävät ja juotavat, muttei sitten ketään lopulta kiinnosta ylihinnoitellut tuotteet.

        Puhelimessä saa olla aamusta iltaan ja autolla suhata pitkin maata, mutta tulosta vaan ei synny!


      • Mr. AmWay
        tietää_ kirjoitti:

        Miten niin ei voisi muka luvut täsmätä? Selitäppäs vähän?

        Tuttu mies teki kanssa tuota "bisnestä" vähän aikaa, eikä tullut mitään muuta kuin persnettoo alusta saakka. Ehkä säälittävintä tuossa hommassa on se, että pitää esittelytilaisuuksia ja tarjoaa väelle syötävät ja juotavat, muttei sitten ketään lopulta kiinnosta ylihinnoitellut tuotteet.

        Puhelimessä saa olla aamusta iltaan ja autolla suhata pitkin maata, mutta tulosta vaan ei synny!

        Ei niillä tuotteilla mitään väljä olekkaan, vaan aloituspakkauksien myynnillä ja oman alalinjan rakentamisella!


      • No Apina
        tietää_ kirjoitti:

        Miten niin ei voisi muka luvut täsmätä? Selitäppäs vähän?

        Tuttu mies teki kanssa tuota "bisnestä" vähän aikaa, eikä tullut mitään muuta kuin persnettoo alusta saakka. Ehkä säälittävintä tuossa hommassa on se, että pitää esittelytilaisuuksia ja tarjoaa väelle syötävät ja juotavat, muttei sitten ketään lopulta kiinnosta ylihinnoitellut tuotteet.

        Puhelimessä saa olla aamusta iltaan ja autolla suhata pitkin maata, mutta tulosta vaan ei synny!

        "Puhelimessä saa olla aamusta iltaan ja autolla suhata pitkin maata, mutta tulosta vaan ei synny!"

        Voi heeeleeeevettos! Kyllä joku on joko luvuissa tai miehessä PAHASTI vialla, jos ei mitään tulosta synny.

        Suosittelubisnestä itsessään on TURHA syyttää, apinat. Olette laiskoja ja vailla älyä jos tulosta ei synny. Ehkä ojan kaivaminen onkin teille paremmin sopivaa puuhaa!


      • VM777
        tietää_ kirjoitti:

        Miten niin ei voisi muka luvut täsmätä? Selitäppäs vähän?

        Tuttu mies teki kanssa tuota "bisnestä" vähän aikaa, eikä tullut mitään muuta kuin persnettoo alusta saakka. Ehkä säälittävintä tuossa hommassa on se, että pitää esittelytilaisuuksia ja tarjoaa väelle syötävät ja juotavat, muttei sitten ketään lopulta kiinnosta ylihinnoitellut tuotteet.

        Puhelimessä saa olla aamusta iltaan ja autolla suhata pitkin maata, mutta tulosta vaan ei synny!

        Jos tuote on hyvä ja palkkajärjestelmä on hyvä, niin on hyvät mahdollisuudet pärjätä jos on unelmat ja tavoitteet selvillä

        Sinun pitää itse käyttää tuotteita ja sinulla tulee olla hyvät käyttökokemukset tuotteista. Jos et osaa kertoa asiakkaalle tuotteen etuja ja jos olet vain kiinnostunut ihmisistä vain rahan takia, tuskin tulet menestymään, ja jos värvääminen on VM;ssä pääasia niin se on röyhkeää ja huonontaa yritysmuodon mainetta. VM:ssä on hyvä olla runsaasti myös pelkkiä asiakkaita ja mieluummin rakentaa sen asiakasverkoston tuntemattomista ihmisistä kuin että hommaa tuttuja ja ystäviä ostamaan sinulta säälistä niitä. Käytä itse ensin tuotteita mitä edustat ja kun sinulla on enemmän omaa käyttökokemusta ja mitä hyötyä olet saanut, niin sitten rupeaa sulla poikimaan nuo hommat.

        Kokemusta on


    • Hyvää pisnestä tää o

      Hehe: SuositteluBISNES...
      Ex-muija oli vuosikausia niinkin hyvämaineisen systeemin, kuin Tupperwaren edustajana. Esittelyä kyllä riitti, samoin kilometrejä esittelyihin ja kamppeiden hakemiseen tukusta, joka tuli vähän halvemmaksi kuin postin (tms. millä lähettivätkään) kautta. Bensarahoja ei koskaan laskettu menoiksi, tietenkään, vaikka matkat esittelyihin oli välillä 20-30 kilometriä suuntaansa.

      Verottajalle keksittiin kaikenmaailman työhuonevähennystä yms. vaikka kamat kävi asunnolla ehkä joskus yön yli, jos sitäkään. Senttiäkään veroja ei maksanut mistään toiminnasta, tuloja en tosin tiedä. Ei kiinnostanut ja ei niitä varmaan edes tonneissa laskettu. Olipahan kiva harrastus, ja itselleni jäi enemmän omaa aikaa :)

      Nyt avioeron jälkeen varastosta ja liiteristä löytyi esittelykassin lisäksi 5 isoa laatikollista (siis ISOA) "esittelytarkoitukseen" ostettua kamaa luettelohintoja äkkiä vilkaisten useamman tuhannen euron edestä.....

      Pirun kannattavaa PISNESTÄ.

      Ja tämä tarina on tosi...

    • verkostopiru

      Se on miehessä vika, jos ei kauppa käy.

      • Petteri Jussila

        Totta! Koko idea on oman alalinjan rakentamisessa ja itse tuote voi olla vaikka puhdan ketjukirje!

        Esittelytilaisuuksiin ei kannata ostaa mitään kalliita syömisiä ja juomisia, vaan sinne kuuluu vielä ENERGIAA, TAHTOA JA MIELIKUVIA!

        "Jokainen teistä ajaa kahden vuoden kuluttua omalla mersulla, jos te vaan itse niin haluatte!"


      • verkostosaippua.
        Petteri Jussila kirjoitti:

        Totta! Koko idea on oman alalinjan rakentamisessa ja itse tuote voi olla vaikka puhdan ketjukirje!

        Esittelytilaisuuksiin ei kannata ostaa mitään kalliita syömisiä ja juomisia, vaan sinne kuuluu vielä ENERGIAA, TAHTOA JA MIELIKUVIA!

        "Jokainen teistä ajaa kahden vuoden kuluttua omalla mersulla, jos te vaan itse niin haluatte!"

        --"Jokainen teistä ajaa kahden vuoden kuluttua omalla mersulla, jos te vaan itse niin haluatte!" --

        Älä muuta turise, reilusti alle tonnilla saa ihan ikioman mersun. Sehän on halvempi kuin "aloituspakkaus", eli voit ostaa mesen liittymättä koko verkostopas.aan.


      • afgaög
        verkostosaippua. kirjoitti:

        --"Jokainen teistä ajaa kahden vuoden kuluttua omalla mersulla, jos te vaan itse niin haluatte!" --

        Älä muuta turise, reilusti alle tonnilla saa ihan ikioman mersun. Sehän on halvempi kuin "aloituspakkaus", eli voit ostaa mesen liittymättä koko verkostopas.aan.

        VM-bisnes on raakaa puuhaa!


    • Linjasa.

      Selkeästi näkee että kirjoittelijat eivät ole käyneet tarvittavissa koulutuksissa, se ettei kauppa vedä johtuu luultavasti siitä.

      Koulutuksiin ja eventteihin siitä, hopi hopi.

      Ylälinjan neuvoihin kannattaa suhtautua vakavuudella.

    • semmottis1

      Oma tarinani:
      Aloituspakkaus 0e
      Tarjoilukulut n. 25e.
      Bensakulut n. 20e
      Ensimmäisen illan myynti 450e, tulot n. 120e sekä roimasti ilmaisia tuotteita.

      Tästä kaksi vuotta aikaa, nyt 30 alatiimiläistä, kaikkiaan myyntiä itselläni 10 000e.

      Itse ostamiani tuotteita en osaa kyllä arvioida, niin paljon tullut ilmaiseksikin, varaston arvo varmaankin n. 2000e, joista suurin osa tullut ilmaiseksi.

      • amppis91

        Missä firmassa oot mukana?


      • TäysKahjo
        amppis91 kirjoitti:

        Missä firmassa oot mukana?

        Mielikuva


    • Yksi vaihtoehto

      Aloittaminen 27€.
      Kuukausikulut 0€ sillä ne voi maksaa palkkioista päältä.
      Tarjoilukulut 0€.
      Polttoaine- ja matkakulut 0€.
      Varastossa tuotteita 0 kpl.
      Rahaa saa käytettyyn työpanokseen ja aikaan nähden mukavasi.
      Taloudellinen vapaus mahdollisuus saavuttaa nopeimmin suoramarkkinointialalla.

    • Ei kahvia

      Olinpa perheen kanssa tässä eurodisneylandisa meneilläviikoilla, aika kivaa oli matkustaa palkkioreisuun.

      Joten tekijä verkostomies nautii perheenkin kanssa työnsä hedelmistä.

      Tämä on nykyisin oikeata tuloa, ja sen näkee oikeasti verotiedoista.

    • Verottaas

      "Olinpa perheen kanssa tässä eurodisneylandisa meneilläviikoilla, aika kivaa oli matkustaa palkkioreisuun."

      - Taitaa tulla yllätyksenä, tuo palkintomatka perheen kanssa on sinulle verotettavaa tuloa.

    • Ei kahvia

      Nämä vero-asiat on opittu näissä kuvioissa ihan kantapään kautta, ja maksettukin on kovat jälkiverot.

      Matka pitää ilmoittaa verotukseen itse ja oikealla tavalla eriteltynä. Silloin sen saa kevyinmpiin veroihin.

    • ylälinja

      Lakkaa pyörimästä ja ala hommiin!

      • Toinen ylälinjalaine

        Viisas neuvo! Toinen neuvo olisi se, että menee aina heti mukaan uuteen juttuu, eikä jää odottelemaan. Kun lampaat on pian keritty, niin ei muuta kuin uuteen viritykseen taas.


      • Jussilan-haamu

        Lampaat voi kehiä useasti, mutta nylkeä vain kerran.


    • realiteettia pojat

      Jute-78:lle
      Jos olisit myyntimies jossakin normi yrityksessä niin paljonko luulet että olisist tienannut moisella tuloksella ?

      Taitaisit olla pakkasen puolella ;)

    • ykköstykkimyyjä

      Kyllä se on miehessä vika, jos ei myynti suju.

      • Sigahinda

        Tuotteissa ei ole mitään vikaa,Zinzaoping kahvinkeitin ylälinjalta 199 kaupasta 40 €.

        Kyllä pitäs bulkkikahvi käydä kaupaksi.


    • Team_Zinzino_Suomi

      Kysymys onkin vain siitä, että sulla ei ole
      tarpeeksi N.Ä.L.K.Ä.!!!

    • NamibianPrinsso

      Ryhdy Jute sponssaan kolikkoo ja ala itse miljonääriks!

      • Anonyymi

        Nyt alkaa oleen ykkösen diilaaminen myöhäistä...


    • Anonyymi

      Jaahas.. autobonusukko tainnut saada netin auki.

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa on kyse luultavasti joko AMWAY tai ZinZino toiminnasta.

    • Anonyymi

      Kaikkein pahinta on, jos saatte mukaanne sukulaisia ja ystäviänne ja osa näistä saa myös omiaan mukaan.

      Ketkä kaikki kärsivät? Montako kymmentä vuotta? Mikä on tämän hinta? Kannattiko?

    • Anonyymi

      Kyllä minä ainakin uskon että Ruja vielä palaa ja palauttaa rahat. Varmana ei ole manit veskassa!

    • Anonyymi

      Jos minä kehittelisin tuotteita jotka eivät kelpaisi minkään suuren ketjun myyntihyllyille ainoa mahdollisuus tuotteiden myyntiin olisi verkostomarkkinointi. Tuotteiden Hinta kolminkertaiseksi ja Loisin hyvän koukuttavan palkkio järjestelmän. Ahneet edustajat jotka uskovat ideaan kuin rabbi jumalaan ostavat ylihintaiset tuotteet varastoonsa ja yrittäen epätoivoisesti saada myyntiä. Minä keräisin helpon potin. Tätä on verkostomarkkinointi.

    • Anonyymi

      Jos kadulla vastaan tulisi vanha koulukaveri ja rupattelun ohessa kysyy mitä sinä teet nykyään. Kyllä hävettäisi sanoa että verkostomarkkinointia. Tulee heti huijarin leima otsaan eikä lähde kaverin mielestä pesemälläkään pois. Tästä syystä en tule koskaan liittymään mihinkään huijaus periaatteella toimivaan toimintaan. Mieluummin olen työssä monikansallisen yhtiön asiakaspalvelu tehtävissä. Suom. MC Donald's Kassa.

      • Jep! Hyviä kommentteja!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe