15. päivä ilman tupakkaa

Mike

ja ihan hyvin menee. Oikeastaan joka päivä vaan paremmin ja paremmin.

Sotaa ei ole vielä pitkään aikaan voitettu, mutta silti on melkoinen voittajafiilis.

6

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla

todella hienoa ja tsemppiä

• lopettanut

hieno homma

• Onnistuu

Hieno homma!! Nyt sun pitää hieman miettiä sitä, että miten pystyt olemaan lankeamatta röökiin siinä tapauksessa kun harmittaa jaa muuten vaan on sellanen olo että paskat väliä vaikka yhden vetäis. Ku oot miettiny tilanteen valmiiks, niin se on paljon helpompi kestää ilman röökiä. Ei voi muuta sanoo ku et tsemppiä sulle.

• Jartsa

Aika hyvin, minulla oli puolenvuoden vitutus lopettamisen jälkeen. Toistakymmentä vuotta olen ollut polttamatta ja aika vieraalta tuntuu ajatus tupakoinnista.

Silloin kun olin koukussa tupakaton elämä taas tuntui epätodelliselta, niinpä en lopettanutkaan silloin -92, vaan aloin lakkoon, jottei se tuntuisi niin lopulliselta. Lupasin itselleni, että olen lakossa eläkeikään saakka ja alan sitten taas polttamaan.

• Vaari

Jatka vaan samaan tapaan. Jos olet nikkarimiehiä, niin kotosalla ollessa eräs hyvä konsti on vaikka vuoleminen. Jos kurjuus pakkaa päälle, niin ota kapula ja puukko käteen ja ala vuolla vaikka pikku-ukkoa kakaroille, omille tai vieraille. Mielenkiinto siirtyy silloin tupakasta askareeseen.

• Lilli

Moi! Onnitelut, ja paljon tseppiä. Kuulemma pari eka viikkoo pahimmat, saa nyt nähdä. Mä vietän täs kuudetta pv ilman tupukkia (12v polttanut, mutta en ketjussa), purkkaa on kulunut samoin karuskia (karat sais jäädä pois). Mut kyl me kestetään kuin miehet=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      718
    Aihe