Kerro oma eka seksikokemuksesi

Neitsyttyttö 18

Olen 18 v ja vielä neitsyt ja täysin kokematon.

Minua kiinnostaisi kuulla muiden ensimmäisiä seksikokemuksia. Olitteko heti eka kerralla "sillei", vai mitä tapahtui

Kerrohan. Jään odottamaan vastauksia

71

9135

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johan Henrik

      Minun ensikokemukseni oli, kun sain kokeilla naapurin tytön tissiä, vieläpä paidan alta. Olin silloin 14 v.

      • hereille siellä

        sexi on sitä ku pimppeli menee pimpsaan. joten älä luulekkaan, olet vielä vedenpitävä neitsyt! ja luultavammin pitkäänkin.


      • Hereille
        hereille siellä kirjoitti:

        sexi on sitä ku pimppeli menee pimpsaan. joten älä luulekkaan, olet vielä vedenpitävä neitsyt! ja luultavammin pitkäänkin.

        Seksi on paljon muutakin


      • hereillä!
        Hereille kirjoitti:

        Seksi on paljon muutakin

        Sana seksi tarkoittaa paljon kinerilaisia asioita. Mutta kysynpä sinulta: Jos on olemassa neitsyyttä tai poikuutta yleensäkään, niin milloin sen on menettänyt?


      • 8o,576jtf
        hereillä! kirjoitti:

        Sana seksi tarkoittaa paljon kinerilaisia asioita. Mutta kysynpä sinulta: Jos on olemassa neitsyyttä tai poikuutta yleensäkään, niin milloin sen on menettänyt?

        No perinteisesti silloin, kun pippeli on ollut pimpsassa, mut onhan se vähän hassua, jos vaik 10 kertaa suuseksiä, mut ei yhdyntää harrastanut on neitsyt.....


      • aesrgfsf
        hereille siellä kirjoitti:

        sexi on sitä ku pimppeli menee pimpsaan. joten älä luulekkaan, olet vielä vedenpitävä neitsyt! ja luultavammin pitkäänkin.

        Seksiä on monta eri lajia; yhdyntäseksi on vain yksi kymmenistä eri sekseistä. Sekstä voi harjoittaa lukuisilla eri tavoilla sekä vaatteitta että vaatteet päällä. Yhdyntä vaan lienee se kaiken loppuhuipennus


      • lolwrte
        8o,576jtf kirjoitti:

        No perinteisesti silloin, kun pippeli on ollut pimpsassa, mut onhan se vähän hassua, jos vaik 10 kertaa suuseksiä, mut ei yhdyntää harrastanut on neitsyt.....

        onks sit kaikki lesbot neitsyitä? :DDDD


      • Takaa
        8o,576jtf kirjoitti:

        No perinteisesti silloin, kun pippeli on ollut pimpsassa, mut onhan se vähän hassua, jos vaik 10 kertaa suuseksiä, mut ei yhdyntää harrastanut on neitsyt.....

        Laivalla mies vanha houkutteli hyttiin juomaan. olin silloin 16v poika enkä ollut naisen enkä miehen kanssa. Vaihto housuja kun oli kaatanut kaljat syliin. Huomas kun tuijotin sen munaa, otti tukasta kiinni ja työnsi suuhun. kännisä kun olin riisu minun housut ja työnsi pyllyyni että tuntu ekan kerran. Kun ukolta viimein tuli tiin totes että nuorta poikaa nai mielummin kun naista. En suostunut miestä naimaan mutta imi ja runkkas ja halus peppua montakertaa. Nyt on tyttöystävä mutta käyn joskus juomassa sen viinoja, kunhan antaa suiihin tai pyllyä.


    • Vastaaja2

      18 oltiin kumpainenkin osapuoli. Oltiin tunnettu melkein 2 vuotta, muttei varsinaisesti edes oltu tuolloin vielä yhdessä. Tosin kaikkea epämääräistä säätöä oli ollut.. :D Siinä sitten jotenkin yhtenä iltana päädyin jäämään yöksi pojan luo. Pojan vanhemmat lämmittivät saunaa samana iltana ja kysyivät menenkö minäkin. Vastahakoisesti päätin mennä ja jotenkin yksi asia johti toiseen.. :D Vaikka oltiinkin ''pelkkiä kavereita'', niin oltiin aiemmin kaikesta mahdollisesta jo puhuttu ja poika olikin todella ajattelevainen ja muuta. :) Sen jälkeen ei olla oltu enää ''pelkkiä kavereita'' :D

    • oidholkns

      Olin 20v nainen ja menin ensi kertaa baariin siellä baarimikon noin 32v kanssa juteltiin ja päädyimme sänkyyn

      • Rocky4

        Todella säälittävä tapa menettää neitsyys.


      • niinpä!
        Rocky4 kirjoitti:

        Todella säälittävä tapa menettää neitsyys.

        niinpä.


    • unohtumaton hetki

      odotatko vastauksia naisilta?

      Olen mies ja siksi voin kertoa vain miltä miehestä (minusta) eka kerta tuntui.

      Kun tyttöystäväni tuli opiskelijakämppääni yökylään, osasin jo odottaa että ehkäpä rakastelemme ensi kerran.

      Suutelimme varmaan monta tuntia ja käteni vaelteli ympäri hänen kehoaan. Erektioni nolotti minua ja niinpä yritin pitää alavartaloni kauempana hänestä. Etenin hyväilyssä koko ajan tunnustellen milloin käteni liikkuminen kiellettäisiin, mutta kieltoa ei tullut missään vaiheessa. Pääsin hänen pikkuhousujen verhoamalle pyllylleen asti ja hän alkoi vääntelehtiä ja huokailla. Silloin rohkaistuin ja kysyin ääni väristen: Rakastellaanko? Hengästyneellä äänellä hän vastasi: Joo!

      Työnsin sormeni hänen pikkuhousujensa vyötärön alle, mutta pahassa asennossa housujen riisuminen ei onnistunut. Hän alkoi liu-uttaa itse pikkuhousujaan pois ja samalla riisuin omat alushousuni. T-paidat jäivät pälle kummallakin. Alavartalomme olivat paljaat ja ensimmäisen kerran uskalsin työntää kullini hänen kehoonsa kiinni.

      Tunsin että kullistani valuva neste kasteli hänen vatsaansa ja kulli liukui helposti edestakaisin hänen ihollaan. Oloni tuntui kömpelöltä ja yritin miettiä mitä tekisin seuraavaksi. Käänsin hänet varovasti päälleni ja hän levitti jalkansa. Hetki oli uskomaton: Sydämeni pamppaili, tunsin hänen jalkojensa sileyden, hetki jota en unohda koskaan.

      Tässä asennossa en osannut toimia eteenpäin ja tunsin että vehkeeni alkaa lerpahtaa. Hetken päästä tyttöystäväni nosti kätensä pyllynsä takapuolelta jalkojensa väliin ja alkoi auttamaan kulliani kohteeseen. Tunsin lämpimät liukkaat häpyhuulet. Kullini kovettui uudestaan ja tyttöystäväni alkoi painamaan pimppaansa kulliani vasten. Terska avasi häpyhuulia ja tunsin pillunaukon kiristävän renkaan.

      Hiljalleen terska muljahti liukkaan renkaan läpi ja tyttöystävältäni pääsi kuin vaikertava huokaus. Hän alkoi kierrellä alavartaloaan epämääräisin liikkein. Autoin tarttumalla käsilläni varovasti hänen pakaroistaan ja vedin häntä edestakaisin. Pillu oli aivan uskomattoman liukas ja kiristävä tunne katosi pillunsuun kohdalta. Miten ihmeellinen se hetki olikaan; pillun liukkaus ja lämpö, hänen vartalonsa kosketus omaani vasten, jalkojen sileys!

      En kestänyt varmaan minuuttiakaan, kun laukesin hänen sisälleen. Se toi aivan uskomattoman läheisyyden tunteen hänen kanssaan. Tyttöystäväni ei saanut vielä ekalla kerralla, mutta rakastelimme viiden minuutin päästä uudelleen, jolloin hänkin laukesi ihmeellisesti vaikertaen.

      Jep, että tällaista.

      • 15 x revat/pv

        Jos tuossa iässä "lerpahtaa", niin en todellakaan haluaisi olla teikäläisen pöksyissä nykyään ;)


      • unohtumaton hetki
        15 x revat/pv kirjoitti:

        Jos tuossa iässä "lerpahtaa", niin en todellakaan haluaisi olla teikäläisen pöksyissä nykyään ;)

        Et selvästikään tiedä mistä on kysymys. Seksielämää aloitettaessa on hyvin tyypillistä, että tässä erittäin jännittävässä tilanteessa erektio heikkenee. Kokemuksen lisääntyessä ongelma katoaa ja niin kävi minullekin.

        Jotta ymmärtäisit mistä on kysymys kerron sinulle havainnollistavan esimerkin: Useimmat ihmiset eivät pysty julkisesti harrastamaan seksiä. Monien miesten ura seksifilmien teossa on katkennut ensimmäiseen yritykseen, koska he eivät pysty säilyttämään erektiota filmiryhmän pyöriessä ympärillä.

        Kirjoittamisen ilosta jatkan aiheesta:

        Anonyyminä nimimerkillä kirjoittaessa saa tietenkin kirjoittaa vaikka mitä - jopa totuuden. Omasta ensimmäisestä kerrastani en pystyisi näin yksityiskohtaisesti omalla nimelläni kertomaan millään.

        Minun poikuuteni menettämisestä on jo yli kaksikymmentä vuotta ja minkäänlaisia potenssiongelmia ei ole vielä ilmaantunut. Todellisen naisten kanssa pelaamisen aloitin useita vuosia ekan kokemuksen jälkeen, jolloin aloin saada itsevarmuutta. Ensimmäiset vuodet olivat jopa turhauttavia, koska laukesin liian nopeasti ja monet naiset ilkeillä kommenteillaan aiheuttivat luottamuksen menetyksen "omaan osaamiseen". Semmoisessa tilanteessa kokematon poika alkaa pukea vaatteita päälleen, eikä yritäkään ehdottaa uusintaa.

        Kun itsevarmuus kohosi, löysin todellisen miehen sisältäni. Ja se on sitä, että osasin aina arvostaa partneriani. Siitä lähtee naisen tyydyttäminen ja sitä kautta omakin tyydytys - ja ota huomioon; naista ei tyydytetä pelkästään kyrvällä.

        Nimettömänä seksipalstalla kirjoitettaessa saa omiksi suorituksikseen keksiä vaikka minkälaisen tarinan (esimerkiksi käy katsomassa "onko koolla väliä-palstalta" kirjoittajien kullien keskimitta!). Minä kuitenkin pystyin rakastelemaan uuden kumppanin kanssa vaikka koko yön ja rajaksi tuli yleensä nainen joka oli saanut tarpeeksi. Osa jopa epäili minun käyttävän potenssilääkkeitä. Jotkut naiset olivat iloisesti yllättyneitä ja miehen pystyessä uusintaan aina uudestaan ja uudestaan, valmiita rakastelemaan koko yön.

        Olen ollut jo jonkun vuoden vakisuhteessa ja lapsiakin on siunaantunut. Meille on käynyt niin kuin useimmille pareille käy. Seksielämä hiipuu ja hiipuu, eikä oman kumppanin kanssa tunne sitä samaa kiihkoa, jota on joskus tuntenut uuden kanssa. Myös rakastelu noudattaa aina samaa kaavaa: Annan suuseksillä naiselleni pari-kolme orgasmia ja sitten yksi laukeaminen naiseni pimppaan. Uni tulee heti sen jälkeen.


    • neitsyt121

      miten kaikki sanoo: hän laukesi/laukesin häen sisälleen kun tuskin ilman kondomia ekalla kerralla ollaan...?

      • poikuus jo mennyt

        Vastoin muuta tietoa useimmat ekat kerrat tapahtuu tosiaan ilman kumia - valitettavasti.


      • unohtumaton kokemus

        Kysymykseesi on helppo vastata. Omalta kohdaltani voin kertoa sen, että ensimmäiset kerrat seksissä ovat muutenkin hämmentäviä ja saati sitten jos mukana on asiaa jollakin tavalla häiritsevä seikka - esimerkiksi kondomi. Puolustus ei (eikä edes tekosyy) ole kokemattomuus, koska seuraukset ehkäisyn puuttumisesta voivat olla kohtalokkaita, mutta jollakin tavalla se tekee asian ymmärrettäväksi.

        Kaikeksi onneksi minun ensimmäinen tyttöystäväni ei tullut raskaaksi. Minulla on kyllä kokemus eitoivotusta raskaudesta toisen tyttöystävän kanssa. En kadu sitäkään, koska nyt minulla nyt ihana poika.

        Käyttäkää silti aina ehkäisyä kun ette nimenomaan suunnittele perheenlisäystä!


      • Eka kerta

        Been there done that... Eikä ainankaan minun tietääkseni ollut mitään seuraamiksia :)


      • aaaaaä

        Kun kaksi amatööriä on asialla (vrt. jos toinen olisi maksullinen) niin järkihän siinä unohtuu.


    • fefefd

      Olin 15v ja poika oli 19v. Olin kännissä ja poika oli sellainen puoltuttu, kumia ei tullu mieleen käyttää.
      Voin kertoa että vähän kaduttaa kyllä. Kannattaa miettiä vähän kelle sen neitsyyden menettää.

    • tyttö19

      Olin 14 vuotias, tyttö siis. Olin siskoni luona käymässä ja hänen kihlattunsa kaveri tuli käymään. Nooh..tämä 18 vuotias rupesi siinä sitten kuolaamaan minua. Yks asia johti toiseen ja pantiin siinä olohuoneen levitettävällä sohvalla kun toiset oli saunassa. Touhut lopahti kun seinään kun siskoni kihlattu pamahti saunasta nauraen ja kurkkien että mitä teemme. Sen jälkeen tuli siskoni silmät pyöreänä järkyttyneenä. Eikä meillä mitään kumia ollut. Jälkeenpäin ruvennut miettimään että ihan selvä hyväkskäyttö oli. Jos saisin nyt päättä tekisin asiat aivan toisin. Sen jälkeen oon kyllä käynyt panemassa sillon tällön, millon nyt lähiseudulla olen pyörinyt. Mutta paska se on panemaan, mitä näihin sen jälkeisiin oon verrannu.

      • Tyttö..

        Olin nuorena saunassa ja setä halus pestän mun selän. Painautu minua vasten että sen seisova kulli tuntu, tunki sisääni et sattu. Teki pitkään ennenkun oli tyytyväinen ja sano ettei tästä puhuta. Meni viisi vuotta kun olin 17v poikakaverini kanssa ekan yhdynnän et molemmat halus.


    • 6im65nuhu

      Ihan hirveessä kännissä harrastettiin tytön kans suuseksiä. Ois pantukin, mut eihän se siinä jurrissa seissyt....

    • mies vm 79

      Itse olin silloin 13v poitsu ja serkkulikka 9v,naitiin ihan oikeasti monta kertaa sen kesän aikana. Melkein jokapäivä...

      Minulla oli jo munakarvat silloin,serkkulikalla muutama haiven alapäässä...Tästä on aikaa jo abaut 20 vuotta.Kumpikin tykättiin touhusta.

      Tämä tapahtui maaseudulla,joten paikkoja kyllä riitti.

    • tyttöpoloinen

      15-vuotiaana liiallisen juhlimisen tuloksena väkisin vessan lattialla pimeässä. Se järkytyksen määrä kun nousin yksin vessasta ja joka paikka oli veressä kun valot pisti päälle. En muistele koskaan.

    • t19v

      Olin 14 ja poikkis 15. Aika onnetonta touhua se oli ja homma lerpahti aika nopiaan kun poikaa jännitti niin paljon. :D

    • Pilke Silmäkulmassa

      Olin tuollon 19 vuotias ja tyttö jonka kanssa sillon seurustelin oli jo paljon kokenu.. mutta eipä tuo itseä häirinnyt..

      oli tosiaan yömyöhä ja meikäläinen makas selällään koittaen hermostuksissani näprätä kondomia paikoilleen.. muija sitten kömpi hajareisin päälle ja siinä sitten ratsasti 5-10 minuuttia.. kunnes tokas että väsyttää ja lopetetaan homma tältä erää.. muija pomppas pois ja kortsu jäi roikkuun pimpsaan.. tottakai häpeä siitä iski vaikka en tytölle maininnu siitä mitään.. samalla mielessäni huokasin helpotuksesta etten ollu lauennu sinne.

      eli se oli melkosta säheltämistä josta kumpikaan osapuoli ei saanu tyydytettä.. mutta jälkeenpäin sain kuulla että tytöllä oli vaikea uskoa mun olevan vielä neitsyt.. koska osasin ottaa tilanteen niin rauhallisesti.. kanssa toinen kerta suju jo _todella_ paljon paremmin.

      • puliukkonykyään

        mul about sama olin 19v ja samalla tyylillä


      • kasari4ever
        puliukkonykyään kirjoitti:

        mul about sama olin 19v ja samalla tyylillä

        itekki 19v ja nyt 21 ja alkoholisti


      • Anonyymi
        kasari4ever kirjoitti:

        itekki 19v ja nyt 21 ja alkoholisti

        No mitäs kävi 2v sisällä ku alkoholisti tuli


    • Silver cloud

      Oma eka kerta ei ollut mikään positiivinen kokemus, kyseessä kaverin isoveli. Olin itse 15-v ja tämä kyseinen jätkä 26-v. Törmättiin sattumalta pe-iltana kun olin palaamassa kaupungilta kotiin, hän tarjosi kyytiä ja sai suostuteltua kämpälleen. Juotiin siideriä, yksi asia johti toiseen ja harrastettiin seksiä. Jälkeenpäin on tuntunut että hän vain käytti minua hyväkseen esim. hän halusi että makaan vatsallani ja tulla minuun takaapäin, koska häntä kuulemma kiihotti takapuoleni. Jäin sitten yöksi ja aamulla hän halusi uudestaan ja doggy tyylillä että olin kontallani. Itse en saanut näistä kahdesta ensimmäisesti kerrasta mitään nautintoa.

      • buggermeister

        Ja kumpi olitkaan, mies vai nainen?


    • ööööhhhh

      enkä kerro.

    • :))

      Olin 15v., melkein 16v. Oltiin seurusteltu jo useampi kuukausi, miten nyt ton ikäset seurustelee:) ja sitten olin hänen luona yötä(pojan vanhempien) ja oli se kyllä ihan mukavaa. En saanut orgasmia mutta poikaystävä oli mukava ja itseasiassa kysyikin että onko eka kerta? valehtelin että ei oo.. en tiedä ihan älytöntä kun varmasti näki että oli eka kerta. Mutta kivaa oli ja tärkeintä kai ettei jäänyt traumoja.Ja sen verran sähläystä ettei hänkään tainnut kummoisia orgasmeja saada, taisi molempia jännittää aika paljon. :)

    • piuuu

      Eka kertani oli pari päivää sitten ja se oli aivan kamalaa.. En ollut tuntenut jätkää kuin vasta kuukauden. Ei edes kimpassa oltu. Pientä kiinnostusta oli. Sitten vain päädyttiin pussailemaan ja sänkyyn.

      Ja niin.. Kamalaa ja kivulista se oli. Ensinnäkin jätkä pussasi kuin iilimato. Hän eteni vauhdilla, työnsi sormet kuivaan pimppiini ja sai minut vuotamaan verta. Ei saatu mahtumaan vehjettä sisälleni. Ja sitä verta tuli aika paljon.. :D Jätkän kädet aivan veressä, lakana ja patja myös. Mitä lie ajatellu jätkä tuosta. Mua ainaki nolottaa.

      Ja ikää mulla 19 vuotta.

      • Hohhoijaa

        Ei tullut mieleen sanoa, että olisi varovainen, koska sulla on eka kerta?


      • Santtu
        Hohhoijaa kirjoitti:

        Ei tullut mieleen sanoa, että olisi varovainen, koska sulla on eka kerta?

        Niinkös


    • Jagdpanther

      Se oli lähetyssaarnaajassa verta ja itkua. Johtu kylläki siitä että hällä oli aika tiukka ja mulla vähän normaalia isompi :P Ei takaapäin meinannu onnistua vuodenkaan päästä koska ei meinannu mahtua. Myöhemmin löysin sopivan vastakappaleen :)

    • Rocky road

      Itse olin 18 ja oltiin poikaystävän kanssa seurusteltu yli vuoden (hänkin oli 18). Molemmilla oli eka kerta ja oltiin asiasta paljon puhuttu, peloista ja odotuksista. Silti taidettiin molemmat jännittää aika paljon. Minä ainakin pelkäsin sillä tiesin poikaystäväni olevan varsin hyvin varustettu eikä minulla ole mikään ns. synnyttäjän lantio..
      Onneksi oli oma tuttu rakas kaverina ja esileikki oli kyllä kaikin puolin kiihottavaa. Olin kuullut kaveriltani että jos tyttö on päällä, poika pääsee ensimmäisillä kerroilla helpommin sisälle ja tätä sitten kokeilimme.
      Myöhemmin ajatellen tämä asento ei ollut ollenkaan hyvä, sillä kaiken henkisen jännityksen lisäksi lantionseudun lihasjännitykseni kasvoi huimasti. Joten siis lopputuloksena kalu ei mahtunut minuun kuin ihan kärjestä ja kipu oli silti huimaava. Hetken yritin siitä huolimatta painua alas päin mutta kipu oli niin järkytyävä että itkuhan siinä tuli ja oli pakko lopettaa siihen.
      Poikaystäväni ei aivan kokonaan ollut huomannut kuinka ikävät oltavat minulla oli, mutta ei tietenkään yrittänyt väkisin mitään ja oli aivan ok lopettamisen suhteen. Koko totuus selvisi hänelle vasta kun laitettiin valot päälle ja hän huomasi pippelinsä ja lantionsa olevan aivan veressä, samoin kuin olivat minun reiteni ja lakana ja patja ja kaikki.. Ilmeestä näki että hän järkyttyi. Siinä hän sitten halaili ja pyyteli anteeksi. Itseäni surutti myös ettei homma sitten onnistunutkaan. Käytiin suihkussa ja pestiin lakana yhdessä ja unohdettiin koko touhu hetkeksi.
      Itse seksi ei ollut meille niin tärkeää sillä seksielämämme oli suuseksin ja muiden ansiosta hyvin tyydyttävää. Aika pitkin aikavälein yritimme pari kertaa uudestaan, mutta aina sattui liikaa. Verta ei kuitenkaan tullut mutta emme tuntuneet muuten edistyvän yhtään. Pelkäsin vähän ettei seksi tulisi ikinä sujumaan meiltä. Sitten luin tälläisiltä palstoilta muiden kivuliaista kokemuksista jotka ovat kuitenkin johtaneet hyvää seksiin ja sain aivan uutta toivoa!
      Käytimme tietenkin kondomia ja koska sen pinta on helposti hyvin tahmea, ostimme liukastetta. Voi että sitä onnistumisen iloa kun parin liukastetun kokeilun jälkeen kultani vihdoin pääsi suuremmitta kivuitta tappiin asti! Olimme molemmat sen verran iloisia että taisimme jopa heittää yläfemmat. :D Ja asento jossa tämä onnistui oli lusikka, sillä siinä voi olla varsin rentona ja poika pääsee hyväilemään klitorista.
      Aluksi sitten olimme koko ajan lusikassa ja liukasteen kanssa, vaikka kyllä kokeilimme muutakin. Jonkun ajan päästä hyvällä esileikillä sain jo orgasmeja. Liukasteen pystyimme jättää pois kun aloitin pillerit ja seksi muuttui niiden ansiosta muutenkin vapaammaksi.
      Nykyään nautin todella paljon seksistä ja rakastelusta (sen saman pojan kanssa edelleen) ja olemme innokkaita kokeilemaan uusia asentoja ja paikkoja.
      Näin pitkän selostuksen kirjoitin siksi että halusin että joku joka on kuin minä ja on jo melkein valmis luovuttamaan vaikean alun takia saisi uutta rohkaisua ja pääsisi lopulta seksin ihmeelliseen maailmaan. :)
      Kunhan muistaa suojan ja että asian kanssa ei ole mitään kiirettä. En pysty kuvitella samaa järkytystä vielä jonkun puolituntemattoman kanssa, hyi..

      • Rocky road

        Pahoittelut että sama romaani tuli useampaan otteeseen!


    • Mariella

      Olin silloin 13 ja oli syyskuinen perjantai-ilta.Mentiin kaveri kanssa erääseen autoon jossa oli kolme jätkää.Minä oli erään maken kanssa takapenkillä.
      Hän oli varmaan kymmenen vuotta minua vanhempi ja hieman humalassa, mutta tuntui kivalta juttuinensa,ei mulle kukaan koskaan sillei juttele.
      jossain vaiheessa alettiin sitten suutelemaan.Se oli mun ensisuudelma.
      Ei mennyt aikaakaan kun hän yritti saada kätensä housuihini.En halunnut mennä niin pitkälle niinpä kiskasin hänen kätensä aina pois.Huomattuaan ettei onnistu niin hän siirsi kätensä mun takin sisään ja puristeli rintaa .Kun en laittanut vastaan käsi siirtyi paidan alle ja siirsi rintsikan ylös.Hän puristeli ja pyöritti sormea nännin ympärillä.Pakko myöntää että se tuntui hyvälle..ehkä vähän hävettikin kun annoin hänen kosketella paljasta rintaani.Tämän pitemälle ei menty,ja neitsyydenkin menetin sitten eri pojalle pari vuotta myöhemmin.

    • ExNeitsyt

      Olin 20 ja poikaystävä 21. Hän oli ensimmäinen poikaystäväni, eikä hänelläkään ollut aikaisempaa seurustelu kokemusta (mitä en ymmärrä). Ensimmäinen kerta tapahtui minun luonani. Oltiin siinä pussailtu ja kosketeltu toisiamme sohvalla ja sitten hän kysyi että haluaisinko tehdä sen nyt. Aika tuntui oikealta ja hän tuntui oikealta joten en nähnyt mitään syytä miksi ei. Käveltiin käsi kädessä makkariin ja autettiin toisiltamme vaatteet pois. Sängyssä sitten kosketeltiin ja pussailtiin vielä vähän lisää. Kesti valehtelematta aika kauan aikaa ennen kuin hän pääsi sisälleni koska no eka kerta. Sattui vähemmän kuin mitä olin odottanut ja hän oli todella huomaavainen. Ei vain survonut sitä sisään vaan eteni hitaasti ja kyseli aina että sattuuko.

      Kun huomasimme että lakanoissa ja kondomissa oli verta pidimme pienen tauon ja makasimme vain vierekkäin ja hän silitteli päätäni ja reittäni. Sitten vähän ajan päästä jatkoimme.

      En voi muuta sanoa kuin että olen onnellinen että odotin niin "pitkään" ennen kuin harrastin seksiä ensimmäisen kerran. Monesti siinä tuli sellaisia hetkiä että olisin voinut tuntea itseni todella yksinäiseksi ja surulliseksi, mutta koska minulla oli rakasvata kumppani ensimmäisestä kerrasta jäi vain hyvät ja ihanat muistot. Olihan se sähellystä toki kun hän oli välillä hiusteni päällä, ja ei aluksi meinannut päästä edes sisään ja sitten kun pääsi niin se yleensä "pullahti ulos".

      • ExNeitsyt

        Ja yhä olemme yhdessä :)


    • ashdfgd

      perinteisen ajattelutavan mukaan olen vielä neitsyt, mutta koska seksiin kuuluu muutakin kuin yhdyntä, niin kokemuksia löytyy muilla tavoilla toisen halujen tyydyttämisestä jne.:)

    • poikamies 30

      Kerron heti ku tiiän, mutta luultavasti en koe sitä koskaan

    • känkkäränkkä

      Neitsyenä pysyminen mahdollisimman pitkään oli päätös kun olin 13v kun mut yritti raiskata yks jätkä kaks kertaa saman vuoden aikana.. Joka kerta kun säädin jonkun uuden jätkän kanssa ja homma olis päätyny sänky hommiin mä pakenin paikalta, aina keksin jonkun syyn.. Vaikka tunsin olevani ihastunut todella paljon ja luottavani johonki ihmiseen niin ei.. Mutta sitten toukokuussa 2013 oli lähtö Turkkiin, olin uhonnut etten edes hymyilisikään yhdellekkään miehelle siellä.. Noh toisin kävi ja tutustuin herttaiseen ja hieman omalla tavalla ujohkoon mieheen. Ei mikään lässyttäjä, huumorintaju ja ulkonäkö vaan kolahti muhun niin lujaa. Noh parin illan päästä mä olinkin jo sen luona ekaa kertaa käymässä yöllä, (ehkä hieman pähkähullua lähtä ulkomailla vieraan miehen matkaan :D..) Tänä ensimmäisenä iltana ei tapahtunut siellä, se yritti kylläkin. Mutta kerroin että oon edelleen neitsyt ja en oo vielä valmis. Siitä meni kaks iltaa eteenpäin ja sit se eka kerta tapahtui. En ole katunut sitä Turkin reissua kyllä yhtään.
      Kohta 7 kuukautta takana parisuhteessa oloa :)

      • Lotta_93

        Edellisen kirjoittajan tapaan Turkin matkalla. Olin itsekin hyväuskoinen ja vasta täyttänyt 14 v kaksi kuukautta ennen. Paikallinen mies (ehkä 10 v vanhempi, vaikea arvioida) sai minut pauloihinsa, näimme rannalla parina päivänä ja hän kutsui minut lopulta luokseen. Yksi asia johti toiseen, kerroin olevani neitsyt ja hän sanoi vain että "it's okay". Muutaman päivän aikana harrastimme seksiä kolme kertaa hänen luonaan ja eri asennoissa (lähetyssaarnaaja, lusikka, doggy). Kokemus ei ollut ihmeellinen mutta viimeisenä lomapäivänä näin hänet rannalla käsi kädessä toisen tytön kanssa minkä jälkeen olin pitkään epäluuloinen seurustelua kohtaan.


      • Olli..
        Lotta_93 kirjoitti:

        Edellisen kirjoittajan tapaan Turkin matkalla. Olin itsekin hyväuskoinen ja vasta täyttänyt 14 v kaksi kuukautta ennen. Paikallinen mies (ehkä 10 v vanhempi, vaikea arvioida) sai minut pauloihinsa, näimme rannalla parina päivänä ja hän kutsui minut lopulta luokseen. Yksi asia johti toiseen, kerroin olevani neitsyt ja hän sanoi vain että "it's okay". Muutaman päivän aikana harrastimme seksiä kolme kertaa hänen luonaan ja eri asennoissa (lähetyssaarnaaja, lusikka, doggy). Kokemus ei ollut ihmeellinen mutta viimeisenä lomapäivänä näin hänet rannalla käsi kädessä toisen tytön kanssa minkä jälkeen olin pitkään epäluuloinen seurustelua kohtaan.

        Olin etelässä vanhempien kanssa, menivät tuttujen luokse kylään ja jäi pariksi päivää yksin. Siivoja tuli kun olin alasti, sano vaan ettei häiritse olleenkaan häntä. Siivos ja jäi kyselemään kaikkea, kun katseli niin rupes seisoo. Olin 15v kun otti kädestä kiinni ja vei sänkyyn. Siinä meni poikuus vanhemmalle maiselle. Tuli vielä illalla, toi viiniä ja ruokaa. Sitten halus taas sänkyyn, opetti edestä ja takaa maimaan. Istu mun päälä nuna sisällä ja joi viiiniä välillä. Kyllä kokemus jäi mieleen kun sain niiin monta orjasmia eukon sisään ja monta kun runkkas kunnolla.


    • bii 1

      olin 15v olin hipelöinyt kaluani pienestä pitäen kerran kokeiltiin naapurin pojan kanssa mutta ei siitä sen enempää sitten ajauduin aikuisen miehen kelkkaan joka oli naimisissa mutta piti myös miehistä sillä oli kämppä jossa voimme olle menimme sisään ja riisuimme alasti ja voi sitä kalua joka hänellä oli kyllä oli nuoren pojan silmissä suuri asetuimme sängylle 69 siin aloimme runkata toisiamme ja sitten minulle opetettiin miten otetaan suuhun ja imetään ikinä nainen ei ole imenyt samalla ta valla olimme siinä ja etenimme hissun kissun ja tietenkin laukesimme ja jatkoimme suuseksillä silloinhan se jäykistyi heti uudelleen kyllä imeminen yhtä aikaa on parasta

    • 24.v naikkonen

      Olin tuolloin 15.v kun menetin neitsyyteni.

      Olimme menneet poikaystäväni kanssa pitkän elokuvan jälkeen meille, sillä äiti tai isä ei ollut kotona. Olimme seurustelleet jo vähän yli puolivuotta, joten olimme jo ajatelleet yhteistä seksiä. Kävelimme huoneeseeni ja istahdimme sohvalleni ja avasimme television. Katsoimme hetken tv : tä kunnes poikaystäväni otti minusta kiinni ja suuteli kiihkeästi, mutta hellästi. Hyväilimme toisiamme hetken kunnes riisuin vaatteeni niin, että olin pelkillä alusvaatteilla sängylläni makaamassa. Poikaystäväni riisui paitansa ja housunsa pois ja tuli päälleni makaamaan. Hyväilimme toisiamme vielä hetken, kunnes vedin poikaystäväni bokserit jalasta ja hän napsautti rintaliivini pois. Vedin vielä alkkarini pois jalasta ja vedin poikaystäväni päälleni. Suutelin häntä kiihkeästi ja tunsin kuinka hänen lämmin sykkivä kyrpänsä tuli sisääni. Se ensin sattui hieman, mutta se oli vain hetkellistä. Poikaystäväni alkoi notkua päälläni ja minä menin samassa tahdissa. Ajan mittaan tahtimme nopeutui ja nopeutui, kunnes olin orgasmin partaalla. Poikaystäväni laukesi sisääni, mutta jatkoimme silti. Käänsin poikaystäväni selälleen ja aloin ratsastaa hänellä. Poikaystäväni näytti nauttivan siitä, kuten minäkin. Nopeutin tahtiani aina vain enemmän ja enemmän, kunnes poikaystäväni laukesi uudestaan. Kolmen tunnin sessiomme jälkeen olimme molemmat hengästyneitä ja onnellisia. Poikaystäväni laukesi sen kolmen tunnin aikana kolmesti, ja minä kahdesti. Nyt olen 24.v ja seurustelen edelleen saman pojan kanssa. Emme ole kummatkaan unohtaneet sitä iltaa.

      Tällainen tästä nyt tuli.

    • whnteyrjghn

      Eka "oikea" seksikokemus oli silloisen deitin kanssa molemmat ihan tolkuttomassa humalassa harrastettu suuseksisessio. Ois pantukin, mut eihän se siinä kunnossa seissyt.

      • Maalla

        Menin kuuden pojan kanssa latoon kun tarjos kaljaa, olivat niin humalassa että rupes kähmimään hameen alta. Olin kai neljätoista ja pojat kai vanhempia. Siinä ei voinut kun olla kun pojilla seiso jatkuvasti jollakin.Jättivät sitten makaamaan haarat märkänä alasti. Oli nolo kävellä kotiin kun valu pitkin reisiä poikien spermat.


    • Tanssilavan alla

      Se oli 60-luvun lopussa kun viimein menetin poikuuteni noin kaksikymppisenä. Silloin ei eka paneminen käynyt niin helposti kuin nykyään. Ujolle oli ainoa mahdollisuus olla lähellä toista kun tanssittiin lavalla hitaita kappaleita . Tottakai kulli rupesi seisomaan ja joskus kun tyttökin tuntui halukkaalta ja painoi pilluaan lähemmäs niin ruiskahti lasti housuihin.Erään Leenan kanssa teki mieli ja kuulin kavereilta että kyllä se antaa pillua mutta kun bussit lähtivät tanssien jälkeen eri suuntiin. Eräs tuttu kertoi että tanssilavan takana sen alla oli varasto ylimääräisiä penkkejä ja pressuja varten . Menimme sinne ja kyllä se luonto hoiti loput Riisuimme aivan alsti ja hän ihasteli minun jököttävää kuliani. Sanoin suoraan että olen aloittelija ja hän otti reippaasti kullista kiinni ja ohjasi sen karvojen peittämään pilluun. Eipä siinä monta työntöä ehtinyt ennen kuin sperma tuli, onneksi käytimme sentään kortonkia. Otimme vielä uusinnan ja tahdin antoi ylhäältä kuuluva jenkan tahti, sielläkin sadat kullit ja pillut kiitivät pitkin lattiaa. Ei me osattu siinä panohuumassa edes pelätä että joku yllättää, no olisi kai tullut samoille asioille.

    • jonnsu

      Minä menetin sen 18 vuotiaana. Tyyppi oli sellainen hurmaavaluonteinen naistenmies jolla tiesin olleen monta ennen minua. Itse ehdotin kun tilanne sinneppäin aikautui. Ja mikä pettynyt tämä naisten mies oli. Muna oli niin pieni että ei mihinkään ylttänyt. Lerpahti vielä kesken toimituksen. Seuraavalla viikolla uudestaan ja silloin kyllä huomasi että osaa Se sillä temput tehdä! Eli sanoisin että Eka kerta ei ollut täydellinen! ..mutta opetti kyllä etsimään jotain suurempaa..

      • jonnsu

        Siis pettymys! Ei pettynyt..


    • bea

      No joo, siis eka kertahan oli kun olin naapurin pentin luona juomassa, pentti on siis 55 tällä hetkellä, ja minä olin silloin 13 vuotta. En tiennyt mitä sana seksi tarkoitti, tai mitä silloin pitää tehdä. Naapurin pentti siihen sitten illansuussa otti housut pois ja sanoi että nyt käydään hommiin, mutta ensin leikataan pojan perskarvat naapurin pentin leikkuupuimurilla !

    • ekakokemus

      minun eka kokemukseni oli,kun olin lomalla Lontoossa noin viikon. Kun olin yhdessä aika arvostetussa ja kalliissa tavaratalossa niin about semmonen 50 vuotias naikkonen kysy että haluunko suihinoton ja ehkäpä panon tuolla sovituskopissa. vastasin yes (olin itse 18 vuotias silloin) hommat hoidettiin ja hyvä mieli jäi

    • Pojsfn

      Olin 19-vuotias tyttö ja ollut pientä sutinaa erään tyypin kanssa jonkin aikaa. Tämä tosin netin välityksellä, sillä asuimme eri puolilla Suomea. Olimme tavanneet, vaihtaneet yhteystietoja ja jutelleet mesessä. Nyt tapasimme toista kertaa, ja olin valmistautunut menettämään neitsyyteni, koska halusin vain kokea, miltä seksi tuntuu. Jälkikäteen ajateltuna tyyppi ei oikeastaan viehättänyt minua, olin vain ihastunut omaan mielikuvaani ensimmäisestä mieskokemuksesta. Tyyppi vielä käyttäytyi sen verran töykeästi illanvieton aikana, että nykyään olisin moisen hyypiön heittänyt pihalle samantien. Tyyppi oli itsekin kokematon, otti sentään ehkäisyn puheeksi vaikkakaan ei omistanut kondomeja. Seksi oli aikamoista kännistä räpellystä, ja minä jännitin niin paljon, että sattui eikä tuntunut hyvältä. Emme tavanneet enää tuon illan jälkeen, ja olo tuntui hiukan hyväksikäytetyltä vaikka olinkin innoissani uudesta kokemuksesta.

      Jälkikäteen ajateltuna ensikertani oli masentava ja epämiellyttävä kokemus, ja täysin väärän ihmisen kanssa. Kun myöhemmin olen ollut sängyssä ja rakastellut ihmisen kanssa, jota rakastan, kokemus on aivan toisenlainen. Tietty ekakerralla ei mitään voi osatakaan, mutta itseään kannattaa kunnioittaa sen verran, että tekee sen rakastamansa ihmisen kanssa. Silloin siitä voi jäädä hyvä mieli ja voi opetella uusia asioita rohkeasti yhdessä.

    • Lindan parhaaksi <3

      Olin 16 ja kavri 19 kun alettiin pyörii. Seukattiin vuos ennenku petipuuhiin, koska kummatki impei ja pelko et mua sattuu... No sit mä kerran vaa roheesti rikoin itteni valmiiks laukkukokoisel hiuslakkapullol ja siihen se pelko sitten jäi ja seksi on sujunu.

    • Anonyymi

      Olin juuri saanut ajokortin,ja faijan bemari lainaan etelän reissulle.
      Silloin oli vielä liftareita,ajatukset tietenkin pillussa. Oullapuolelle päästyäni ilmeeni kirkastui,kaksi nuorta likkaa peukut pystyssä.
      Ja niin oli kullikin.
      Toinen oli hirmu hoikkanen ja toinen oli pyöreämpi ,iso tissinen.
      Se laiheliini oli aika härski suustaan,tiesin jo silloin että saattaa nähdä eka kerran pillun.
      Joka toinen sana oli pillu ja joka toinen vittu.
      Kysyinkin leikilläni että mikä se pillu oikein on.
      Etkö sinä tiedä? Tyttö kysyi hiristen.
      En oo koskaan nähnyt ,ja se oli tosi.
      Takapenkillä oleva tyttö toppuutteli kaveriaan.
      Se ei vaikuttanut mitään.
      Jos nuolet pillun ja näytät kalusi niin saat.
      Ja minua hermostutti ja kädet hikosi ,mutta kalu ohjasi ajatuksia. Pakko oli saada.
      Laitoin penkin alas ja takapenkiltä tyynyn pyllyn alle. Housut kinttuihin ja ottamaan pikkuhousuja pois. Se oli Kiimaista kun tunsin eka kerran pillun hajun,tain olinhan minä kaverin siskon pikkuhousuja haistellut kun kyläilin.
      Siinä se oli edessä ,karvaton vittu.
      Varovasti kielellä kosketin ja sain tytön voihkimaan ja avaamaan jalkansa että punainen vulva näkyi.
      Varovasti lisäsin voimaa ja pidin lantiosta kiinni ettei tyttö karannut. Se maku,olihan se aika vahva ,meinas ensin olla vaikeaa nuolla mutta maku laimeni ja nuolin rajummin ja sain tytön kiemurtelemaan. Syynä oli ehkä sekin että takapenkin tyttö sormetti kaverinsa pillua.
      Oletin voihkimisesta että taisi huippu olla likellä.
      Pillu valui limaa etten ehtinyt kaikkea nuolla edes.
      Vedin omat housut alas ja menin tytön päälle .
      Takapenkin tytön ilme oli ihana kun se katsoi mun seisovaa kalua.
      Takapenkin tyttö hamus kullia käteensä, ja ohjaa sitä kaverinsa pilluun.
      Saimme pienen yrityksen jälkeen sen sisälle, ja tyttö sai valtaisan orkun,mun oli pakko vielä työnnöllä vähän aikaa,ennen kun ruiskahti.
      Tuli heti mieleen että voi paska ,kumi unohtui.
      Ja takapenkin tyttö kysyi kavereiltaan että onko ehkäisy kunnossa.
      Kun siirryin takapenkille hän sanoi ehkäisyn olevan kunnossa,että saa laskea sisään.
      Tyyny ja pyyhe oli kivasti verinen huomasin että jotain tapahtui.
      Siirryin se takapenkin tytön housuihin,siellä ei ollut niin voimakkaat aromit jalkojen välissä.
      Oli ilo nuolla.
      Sain kaksi kertaa nussia poikuuttani sinä iltana ja pari kertaa uusinnat.
      Eikä se siihen loppunut,sen huomasin että tytöt olivat keskenään harjoitelleetmutta .
      Neljä vuotta oltiin kimpassa niiden tyttöjen kanssa kun armeijan jälkeen menin Ouluun opiskelemaan.
      Silloin menetin poikuuden ja taisin olla tytöille eka.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olin 40v ja tutustuin 60v mieheen, jonka kanssa hullaannuimme toisistamme pienen flirtin siivittämänä töissä. Lenkkeilimme ym. vietimme aikaa yhdessä, tutustuimme toisiimme ja puhuimme paljon aluksi ja testailin häntä onko vain seksin perässä. Aina olin inhonnut kun ollaan vain seksin perässä. Onnellinen olen että hänen kanssaan opettelin seksin saloja, koska kunnioitti minua ja rajojani. Mutta oli yllätys hänelle, että olin neitsyt ja pasmat meni moneksi minuutiksi sekaisin, kun kerroin asian seksin jälkeen nauttiessamme toistemme lämmöstä. Useamman vuoden nautimme toisistamme ja ystäviä olemme edelleen ja välillä kaipaan hänen kosketustaan edelleen.

    • Anonyymi

      U­­­u­­­si s­­­ek­­si­tea­­­tteri ava­­utu­­­u Su­­ome­en! Ku­tsu­mme kai­­kk­­i­­­. Il­­moit­­tau­tum­­ine­n ry­­hmäämm­­­e tä­­­äl­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E7f3N2

    • Anonyymi

      Ihan ensimmäinen kokemus. Isosiskon miehen auton takapenkillä isosiskon miehen kaveri ahdisteli ja lähenteli aikansa ennen kuin työnsi kätensä housuihin ja sormet pilluuni. Työnsin minun käteni housunsa ja laukesi.... Olin silloin 14 vuotias.

    • Anonyymi

      Naiset ei muista. Aina väitti minulle,että olen eka niille? Kokeneet muistaa vaan 5?

    • Anonyymi

      Olin 19v ja neitsyt,eipä niitä mahdollisuuksia löytää naisia pienellä paikkakunnalla kovin paljoa ollut.
      Kaveri jonka kanssa revittiin oli seurustellut jo pari vuotta. Innokas naisten mies.
      Oltiin levillä ravintola keikalla,mulle oli langennut kuskina olo.
      Ilta meni kivasti ,ja jossain vaiheessa huomasin kun kaveri tanssi hieman vanhemman naisen kanssa.
      Kysyinkin leikilläni oletko metsästämässä puhumaa?
      Tänä yönä nussitaan kunnolla pussit tyhjäksi, kaveri virnuili.
      Ilta eteni ,ja jossain välissä istuimme pöydässä missä istui tuo puuma ja hänen miehensä ja tietysti minä.
      Ihmettelin kun kaverini niin julkeasti kouri rouvaa,ja rouva ei muuta kun hymyili.
      Mies katsoi vaimoaan myös hymyillen.
      Tuntui oudolta.
      Kävin minäkin tanssin tanssimassa rouvan kans ,oli muuten hyväkuntoisen oloinen hoikka.
      Arvioin iän jotain 30v ,myöhemmin tuli ilmi että oli lähempänä 40v.
      Lähdettiin siitä pariskunnan mökille, jatkoille.
      Ei kun autoon,mies tuli etupenkille antamaan ajo ohjeita,ja rouva ja kaverini menivät takapenkille.
      Siellä kuulosti olevan jokin peli meneillään kun rouvan hengitys alkoi olemaan katkonaista.
      Ihmettelin kun mies vaan hymyili ja jutteli rauhallisesti minulle. Peräpeilistä meno näytti kiinnostavalta .
      Pääsimme nopeasti perille ja nousimme autosta.
      Kaveri nosteli housuja ja laittoi vetoketjua kiinni.
      Heti rouva vei kaverin makkariin.
      Mies sanoi mulle että mennää katsomaan kohta mitä siellä tapahtuu.
      Kun avasimme oven rouva makas vuoteella ilman pikkuhousuja jalat levällään ja kaveri nuoli pillua.
      Mulla alkoi seisomaan,niin että kipeää teki.
      Katsoin suu auki kun kaveri kiipes naisen päälle ja alkoi sotimaan kullilla pillua.
      Outo vahva tuoksu leijaili ja sai aikaan jänniä tunteita.
      Kuulin kysymyksen viereltä,seisooko mulla?
      No seisoo vastasin.
      Ota housut pois ,sään jatkaa kun kaverilla ruiskahtaa.
      En voinut muuta kun totella.
      Teki mieli runkata kun katselin elävää pornoa.
      Rouva piti kovaa ääntä ja nainnin äänet kiihoitti.
      Älä runkkaa,saat kohta pillua kuului viereltä.
      Olisin varmaan kohta tullut ,niin herkällä olin.
      Oli oikeastaan hyvä että mua ohjattiin,rauhoituin hieman kun rouvan mies rauhoitteli mua.
      Onko eka kerta ?
      Juu en ole ennen saanut pillua.
      Hyvin se menee ,pysyt vaan kyydissä, vaimo on näemmä kiimassa.
      Katsoin ihmeissäni edessä kiemurtelevaa paria.
      Taidat miellyttää vaimoa kullilla,on sen verran kookas ja kova
      Rouva sai jonkun hepulin ja kaveri voihkas että tulee.
      Mene nyt vierelle ,kun kaveria nousee ylös niin menet rouvan jalkojen väliin ja painaudu alas.
      Ohjaan sinut pillulle ,alat vaan naimaan.
      Nainen nytkähteli alla ja voihki .
      Puhui rumia ja se sai veret paljastumaan enemmän kulliin.
      Ei helevetti nainen parkas kun olin pikkuisen sisällä,tuntui ihanalta.
      Säikähdin ja olin vetämässä pois kullia.
      Luulin että tein kipeää.
      Et jumankauta karkaa,nai minut oli käsky.
      Ei siinä poikuudessa mennyt kun hetki.
      Alkoi tuntua kihelmöintiä palleisssa ja tuli tuskainen olo. Lantio lukkiutuu,kuulin kuinka nainen läähätti ja voihki alla.
      Siinä meni mun poikuus.
      Yöllä opeteltiin mitä nainen oli ja mitä nainen haluaa ja tarvii.

    • Anonyymi

      U­u­­s­­­i s­­ek­­­sitea­­­tteri ava­utuu Su­ome­en! Ku­­tsumme kai­kk­­i­­. Il­­­mo­­­it­­tau­­­tum­­­inen ry­hmäämme tä­äl­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y9e9U0

    • Anonyymi

      Naapurin rouva oikeastaan vietteli minut kun olin 16v, hän oli silloin yli 50v.
      Sain pitkän oppitunnin ja rehevää pillua paljaalla!

      • Anonyymi

        Mä oli 17 v kun mu hyvän kaverin äiti vietteli mut oltiin tulossa niiden kesämökiltä Mäntyharjulta ja kaverini ja sen faija jäivät vielä mökille ja mun piti lähtee himaan ku seraavana päivänä alkoi kesäduuni ja kaverin mutsilla oli joku työpalaveri , pyysi mua illalla niillä käymää ja opetti kaiken seksistä mitä nyt aikuinen nainen voi kiimaselle teinikundille opettaa , meidän salaiset leikit jatku siihen saakka ku sen mies rupes epäilee että sillä on toinen mies ,onneks se ei tajunnut ett mikä rooli mulla on siinä kuviossa.


    • Anonyymi

      U­­us­­i s­­­ek­­­si­tea­­tteri ava­­­utu­u Su­­omeen! Ku­­­tsu­mme kai­­kki­­. Ilmoit­­­tautumine­n ryhmäämm­e tä­äll­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C1y1A8

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      232
      2046
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1787
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1095
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe