Kaikissa painajaisissa yhteinen piirre: tila/paikka missä olen tuntuu olevan pieni ja ahdistava, jossa on täysin jumissa tai pääsee hädintuskin liikkumaan. Olen kuin liimautunut / juuttunut paikalleni ja yleensä jossakin puristuneena.
Viimeksi näin painajaisunta, että minut haudattiin elävänä. Näin olevani arkussa, jossa oli pieni lasinen ikkuna. Ikkunasta näin kun multaa heiteltiin päälleni ja kuulin mullan rapinan arkun päällä. Siinä olin ja juuri ja juuri liikkumaan pystyin, turhaan yritin arkkua auki. Ilma mitä hengitin tuntui raskaalta ja lopuksi tuli täysin pimeää. Yritin aivan paniikissa saada arkkua rikki, mutta tilaa oli niin vähän, että vain käsillä pystyi hiljaa hakkaamaan.
Yhdessä unessa ajoin autokolarin. Siinä jäin jumiin ratin ja penkinväliin, auto oli katollaan pian alkoi bensiininhaju sekä auton takaosa palamaan. Irti en päässyt vaikka kuinka yritin.
Toisessa unessa heräsin auton takaluukusta joka oli tietenkin lukossa. Auto oli parhaillaan uppoamassa meren pohjaa kohti.
Eräässä unessa tipuin avantoon. Unessa ajattelin, että nyt loppu tuli, ei tässä voi enää pelastua, samalla hetkellä kun katsoin upotessani ylhäälläpäin pienenevää aukkoa. Kuitenkin yritin Pääsin kyllä ylös, mutta ulkona oli kova myrsky ja lumisade, sekä todella kova pakkanen. Minun pitä raahautua monta kilometriä lähimpien talojen luo.
karmeat painajiset
unelias
1
239
Vastaukset
- jepu jep
Siis omassa elämässäsi?
Koita muuttaa ahdistava asia mielekkäämmäksi tai päästä siitä eroon, se vie energiaasi...
Se voi olla työ, parisuhde, mikä vaan -itse sinun on se tieto ensin kaivettava ja toimittava tavalla tai toisella sen eliminoimeseksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1514929Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193555Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1593364Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352851Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu972608Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101595Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101472Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1441470Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277