Riittääkö ELÄKELÄISILLÄ rahat ?

jarrut päälle

No eihän ne riitä kun Käteinen nostaa hintoja yhtenään.

-sähkö
-polttoaine
- taitaa olla nousseet kaikki
ruoka ja asuminen pahimmat.

9

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päässä vikaa?

      Ai, Katainenko niitä kaupan hintoja nostelee?

      Kaikki on hallituksen vika, niinkuin liiat vesisateet, liian kuuma sää ja hyttyset.

    • mennöökö hukkaan

      Eiku tarttetaan Kreikassa rahhoo pankeille ilman vakuuksia ja olihan niitä muitakin saajia Portugali , Espanja , keitä muita niitä oli joita pittöö pelastaa.

    • 79 vuotias

      Herran tähden, täällä on niin paljon rikkaita eläkeläisiä. Näyttävät köyhiltä ja puhuvat kaiken kallistuvan, mutta kun tulee Juhannus ja Joulu tai viikonloppu, niin mennään joko mökille, ulkomaille tai veneilemään. Meidän kerrostalo on melkein tyhjä.

      Kaikkein köyhimpiä olemme me vanhat naiset pienellä eläkkeellä. Itse olen siinä hyvässä tilanteessa että on maksettu oma asunto. Jos hoitovastike ei tule liian suureksi niin aivan hyvin pärjään 780 eurolla kuussa, jos tässä terveenä pysyy.

      Sääli käy niitä vuokralla asuvia pienellä eläkkeellä, mutta eivätkö he saa asumistukia.
      Olen kokenut varakasta elämää nuorempana, mutta kyllä sitä pärjää ihmeen vähällä jos on älyä järjellä.

    • ne loppuu, rahat,,,
      • tietämätön

        Kuka puolustaa eläkeläisiä?


    • Siis liikkeelle!

      NYT LÄHDETÄÄN UUDELLEEN MATKAAN! Perustetaan se eläkeläisten puolue, eikä vain puhuta ja mutista. Perussuomalaisissakin on ns. eläkeläisten edunvalvonta, mutta kukaan EI TEE MITÄÄN! Tähän sumutukseen kyllästyneenä ehdotan uudelleen puolueen käynnistämistä?

      • anja koivistoinen

        "siis liikkeelle"

        Lähtölaukaus heinäkuun puolenvälin paikkeilla Jyväskylässä. Kannattajakorttien allekirjoitusten keräys alkaa silloin. 5000 nimeä ja vuosi aikaa kerätä.

        Meitä eläkeläisiä on nyt n. 1.5.miljoonaa - talkoot pystyyn.
        Nyt kaikki kynnelle kykenevät eläkeläiset ja pikapuoliin eläkkeelle jäävät mukaan.


    • kertokaa se meille?

      http://ipu.fi/suomen-senioripuolue-ssp-ja-itsenaisyyspuolue-ipu-ovat-paattaneet-yhdistaa-voimansa/

      Olisi mielenkiintoista tietää miksi eläkeläiset ei sitten liity IPU;un,
      kun kerran yhteistyöstä on sovittu, meillähän on tässä puolue
      valmiina, äänestäjiä vain puuttuu,ilman edustajia emme voi tehdä
      mitään kenenkään hyväksi, vanhojen tai nuorten.

      Onko IPU;n tavoitteissa jotain mitä eläkeläiset ei hyväksy?
      Jos on niin asiasta täytyy keskustella, puoluetta jakamalla ei
      eduskuntaan pääse kumpikaan, ja ulkopuolelta ei voi mihinkään
      vaikuttaa, miksi siis puolue taas?

    • kolikkokukkaro?

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/44

      Osallistukaa tähän perustulo aloitteeseen, jos tämä saataisiin
      voimaan niin se olisi suuri apu talouteen, erityisesti pienituloisille,
      eikä meillä taida noita suurituloisia eläkeläisiä täällä olla
      .
      Tämä olisi erityisen tärkeää nyt kun eläketulot ei kuulemma riitä
      eläkkeiden maksuun.

      http://www.taloussanomat.fi/tyomarkkinat/2012/12/14/ekn-laatunen-elakeika-nousee-65-ei-ehka-riita/201243855/12

      Tilanne on kansantalouden näkökulmasta niin hankala ja vakava, että uskon palkkojen jäädytyksistä tai jopa alennuksista, työajan pidentämisestä ja eläkeiän nostosta neuvoteltavan, hän sanoo.


      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11175488

      Täällä lisää tietoa, sata kommenttiakin, lue ja tiedä.










      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe