Lopetan Lottoamisen kun MTV.lle menee

hyvästi

30 vuotta olen lotonnut , mutta nyt se loppuu. Minä en rupea mainoksia katselemaan 10 minuttia ennen arvontaa, niin kuin siinä tulee käymään kun mainos TV:lle menee. Lisäksi takuu varmasti hypitetään kanavalta toiselle ja arvonta aika vaihtelee niin kuin Keno nyt nelosella.

8

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkis vaan?

Hyvä! Tuo on rehellisen suomalaisen puhetta! Lopeta lottoaminen, se on vain Veikkauksen huijausta.

• Ja mitä

Sitten ? Lopeta vaan.

• 13+3

Katso tulos netistä, niin mainokset jää pois. Kyllä suomalaiset osaa.

• Miks ihmmessä edes pitää katsoa joku lottoarvonta. Kyllä nenumerot voi tarkistaa muualtakin vaikka veikkauksen sivuilta

• 5+5

Näkeehän sen tilin saldosta, tuliko voittoa.

• onnex on sulkunappi

Ne ns. mainokset...suomalaisittain joko yhtä huutoa , tekonaurua tai sitten muuten tyhmiä kuten sönköttävä 'i found my only true love...'-mainos yök.

• bjui

Jos Loton arvontaa muutetaan MTV3:n ohjelmien mm. Putous tai me runkkaamme tähtien kanssa myöhemmälle illalle ,niin minä menen ja käyn paskantamassa lottokoneen täyteen ennen arvontaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      63
      6965
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      67
      2975
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      169
      2758
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      413
      2390
    5. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      34
      2003
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      42
      1834
    7. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      73
      1504
    8. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      276
      1488
    9. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      125
      1445
    10. 105
      1428
    Aihe