30 vuotta olen lotonnut , mutta nyt se loppuu. Minä en rupea mainoksia katselemaan 10 minuttia ennen arvontaa, niin kuin siinä tulee käymään kun mainos TV:lle menee. Lisäksi takuu varmasti hypitetään kanavalta toiselle ja arvonta aika vaihtelee niin kuin Keno nyt nelosella.
Lopetan Lottoamisen kun MTV.lle menee
8
180
Vastaukset
- Näkis vaan?
Hyvä! Tuo on rehellisen suomalaisen puhetta! Lopeta lottoaminen, se on vain Veikkauksen huijausta.
- johannaweb
Itseasiassa! Juuri luin tällaisen jutun lotosta http://www.internetcasinot.com/lotto/lotto-huijausta-vai-hyvantekevaisyytta/.
Tuossa puhutaan asiaa ja pistää miettimään sitten koko koneen luotettavuutta.
- Ja mitä
Sitten ? Lopeta vaan.
- 13+3
Katso tulos netistä, niin mainokset jää pois. Kyllä suomalaiset osaa.
Miks ihmmessä edes pitää katsoa joku lottoarvonta. Kyllä nenumerot voi tarkistaa muualtakin vaikka veikkauksen sivuilta
- 5+5
Näkeehän sen tilin saldosta, tuliko voittoa.
- onnex on sulkunappi
Ne ns. mainokset...suomalaisittain joko yhtä huutoa , tekonaurua tai sitten muuten tyhmiä kuten sönköttävä 'i found my only true love...'-mainos yök.
- bjui
Jos Loton arvontaa muutetaan MTV3:n ohjelmien mm. Putous tai me runkkaamme tähtien kanssa myöhemmälle illalle ,niin minä menen ja käyn paskantamassa lottokoneen täyteen ennen arvontaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18629Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 95552
- 52519
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437