Näin ei saisi käydä

kauneus

Miten tässä nyt näin kävi?
Olin eilen treffeillä ihanan miehen kanssa, johon tutustuin lauantaina yöelämässä..MUTTA MINULLA ON PARISUHDE!! Tosin sellainen, josta olen kyllä pyrkimässä pois, mutta silti. Olen ollut suhteessa 3 kk ja alun huuman ja hyvän olon jälkeen mies ei osoittautunutkaan sellaiseksi, millaisen kuvan hänestä olin saanut. Olen jo kuukauden verran miettinyt haluanko olla tässä suhteessa. Ja nyt tämä. Täysin varoittamatta. Minä aivan pökerryksissä. Ajattelen deittiäni koko ajan hymy kasvoillani ja toivon, että hän todellakin haluaa tavata uudelleen.

Mikähän mussa on, kun en osaa ottaa yhtä juttua kerrallaan, tiedän etten toimi reilusti. Yksinjäämisen pelkoako? OOn 27v ja ajatus vakituisesta turvallisesta suhteesta joka johtaisi perheenperustamiseen on ajankohtainen. Tiedän että mies jonka kanssa seurustelen on hyvin hyvin vakavissaan mun suhteen.Mutta...kun ei kai toimi niin ei. ja sitten K tuli ja sekoitti pääni.

Mutta tuntuu nyt NIIIN hyvältä.

7

2147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Muista, ettet koskaan tyydy toiseksi parhaaseen, kun voit saada parhaan. Joskus etsimiseen menee kauemmin aikaa

• tietää

ken on paras, jos et tutustu, vaikeaa....

• typy

heitä edellinen miehesi pois ja uutta kehiin! mikäs sen mukavampaa!:)

• tiiu

Jos suhteesi on niin huonossa jamassa jo kolmen kuukauden sisällä, että ihastut muihin miehiin, niin miten jaksaisit hengata sen tyypin kanssa avioon ja lastenkasvattamiseen asti. Väliin ei suhde vaan toimi, vaikka toinen osapuoli kuinka haluaisi. Toimivaan juttuun kun tarvitaan kaksi.

• Paha Suvi

Ei se ole "täysin varoittamatonta" jos ihastut treffikaveriisi. Sähän fiksasit sen kanssa treffit. Siis suunnittelit sen kaiken etukäteen.

"Olen ollut suhteessa 3 kk ja alun huuman ja hyvän olon jälkeen mies ei osoittautunutkaan sellaiseksi, millaisen kuvan hänestä olin saanut"

No, vaivauduitko edes kunnolla tutustumaan mieheen? Kolme kuukautta on kuule tosi lyhyt aika.

Kerroitko edes miehellesi että olet "tässä vähän katsastellut"? Et varmaan niin...

Ole fiksu ja lähde ensi nykyisestä suhteestasi ja lähde sitten vasta katsastelemaan uutta miestä itsellesi. Yksin asuessa sulla olis myös mahdollisuus miettiä mitä sä oikeasti haluat ja mihin kykenet.

Se että homam ei toimi, ei tarkoita aina sitä että vika olisi siinä toisessa. Syy saattaa tuijottaa sua peilistä joka aamu, etkä sä huomaa.

• nainen

oot oikeessa. eka yks suhde loppuun ja sit toiseen. miten muuten tää uus seurustelukumppani voi olla varma ettet petä sitä, ku petit sitä edellistäkin?

• Linnea

Yöelämässä yksin liikkuessa kaikki kohtaavat varmasti mielenkiintoisia ja ihanilta tuntuvia ihmisiä. Jos jokainen vaihtaisi kivoilta tuntuneiden treffien jälkeen arkiseksi tulleen kumppanin uuteen, olisi täällä varmaan aikamoinen hulina käynnissä!

Kai sanoit tälle uudelle tuttavuudelle, että seurustelet? Vai kokeiletko viedä kahta yhtä aikaa? Miehissä ja naisissa on outo ero tuon "pettämisen" suhteen: naiset antavat helpommin anteeksi uskottomuuden kuin miehet. Saattaa siis käydä niin, että etsiskelet kohta kolmatta.

Mutta jos todella uusi on niin ihana, että entinen saa mennä, niin lopeta huono suhde, mutta tee se niin, ettei sinun tarvitse koskaan katua tai hävetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4360
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      82
      4049
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3518
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3450
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      107
      2465
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2318
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2199
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2189
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2179
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2064
    Aihe