kutitusfetissi suomessa

tickling1

Hei onko kutitusfetissi tosiaanki suomessa pimennossa olis kiva jutella tästä saman henkisten kanssa joskus olen päässy kutittelemaan sekä olemaan kutitettavana.

58

3145

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ticklish twink

      Siltä vähän tuntuu :( Onks meitä kutitusfetissistejä todella niin vähän? : O Mä en oo päässy viel juurikaan toteuttamaan noita leikkejä käytännössä, mitä nyt joskus ala-asteikäsenä muka viattomasti :D Kerran pääsin vähän muun ''leikkimisen'' ohessa kutittelemaan itseeni vanhempaa miestä, joka oli kyl aika herkkä tapaus. Se tais raukka alkaa jo vähän pelkäämään mun käsiä, vaik en tosiaankaan jatkuvasti ollu kutittamassa. Kai oon vaan vähän pelottava ton mieltymykseni kaa XD

      Itestäni en oikeen tiedä kuinka helposti kutian, mut se pitäis ehdottomasti päästä testaamaan... mielellään mahdollisimman tiukasti sidottuna ;) Ikävä kyllä monikaan ei oo innostunu kutittelemaan, vaik ois niin suotavaa olluki. Mikään ei nimittäin voi kiihottaa mua niin paljon : P

      • tickling

        Olisinpa ollut siinä sun kutituksessa .. miksei jonkun muunkin naisen. Olen vanhempi mies jolla kutitusfetissi .. Toimii ihan kummin päin vaan, kutittajana ja kutitettavana :-) Kaikki kutitusleikeistä innostuneet naiset saa kirjoitella. [email protected]


    • Kutkuttelija

      Onko väliä toimiiko kutittajana mies vai nainen? : )

    • ticklish twink

      Mies kyl. Olis se naisen kaa jokseenki outoo =D

    • tickling1

      Pääsispä testaamaan

    • Kutkuttelija

      Eipä ole tullut vielä miehiä kutiteltua, mutta varmasti ois kokeilemisen arvosta :P

    • ticklish twink

      Ootko itse mies vai nainen ja minkä ikänen? :D

    • Kutkuttelija

      27 v mies oon. :) Olis hauskaa katella miten reagoit, kun oot köysissä ja sormet ja höyhenet kutittelee pitkin ylävartaloo ja paljaita jalkapohjia. *kuti kuti!* ;D

      • ticklish twink

        Uuh, ajatuskin kiihottaa... ja pelottaa ;D Ite oon 17 ja ois kieltämättä tosi jännittävää, jos joutuisin hieman itseeni vanhemman miehen piinaavaan käsittelyyn. Olis kiva jutella enemmänkin. Pistä viestii, jos kiinnostaa ;) : [email protected]


    • tickling1

      Mäkin oon mies 26v

      • ticklish twink

        Millaset jutut sua kiinnostaa? =) Olla kutittajana vai kutitettavana ja miehen vai naisen kaa? : D


    • tickling1

      Molemmat sukupuoley käy. Kutittajana sekä kutitettavana haluisin olla

    • ticklish twink

      Kuullostaa kivalta :) Mulle saa tosiaan laittaa viestii tuleen. Ois hauska saada ees nettituttavuuksia tän jutun merkeissä =)

    • Kutkuttelija

      Laitoin sulle viestiä tulemaan :) Ite oon suht herkkä kutiamaan kaikkialta ja kutiteltavana oleminen on vähintää yhtä hauskaa kun kutitella toista :P

    • goodkutittaja

      Onko täällä yhtään naisia ketkä nauttivat kutitettavana olemisesta? Erityisesti miehen kutiteltavana olemisesta;) Teitä on myös täällä Suomessa, mutta missä?

    • ticklishgirl

      Tääl on yks joka tykkää kutittaa/olla kutitettavana 26 olen

      • goodkutittaja

        Kiinnostaisiko aiheesta jutella enemmän? Kerro s-postis jos kiinnostaa;) Olen samaa ikäluokkaa oleva mies...


    • tickling 1
    • ticklishgirl
    • poika12344567

      Siis tä nauretaanko siinä?

      Sidotaanko kiinni ja kutitetaan.

      Ois hyvä että oppis sietämään kutitusta.

      Oon mukana!

    • Tony_the_Tickler

      Hmm, mä voisin tarjota siedätyshoitoa kutiamiseen ;D

    • k.kutittaja

      Satuin näkemään tämän aiheen ja tein aiheeseen liittyvän mailiosoitteen. Olen vähän päälle parikymppinen kutituksesta kiinnostunut mies. Laittakaa viestiä [email protected] kaikki joita kiinnostaa jutella kutituskidutuksesta kidutus painotettuna :)

    • kutinamörkö

      sidon tässä just kaverin jalkoja kiinni tuoliin ja riisun sen sukkia pois, hauskanpito alkaa kohta.. :P

    • Napakutitus

      Itselläkin on tämä fetissi liittyen napafetissii. Sidottua naista olisi mahtavaa kutitella navasta ja muualta yläruumiista kaikin keinoin ja välinein. Vähän harmittaa että jalkafetissi on niin vahva osa kutitusvideoita ja muuta siihen liittyvää, en itse saa jaloista ja niiden kutittamisesta oikeastaan mitään kiksejä.

      Liitytäänpä joukkoon ja laitetaan sähköposti jos joku haluaa ottaa yhteyttä, [email protected]

    • Kutitushirviö

      Mä olen pari kertaa päässy kutitteleen erään 20 vuotiaan pojan jalkapohjia. Sidoin jalat kiinni sängyn tolppiin ja kutittelin tunnin putkeen:P Kaveri kikatteli kuin pikkutyttö. Toisella kertaa pidin kaverin nilkasta kiinni ja kutittelin sen varpaita.

    • lopiwoolman

      MInulla on myös kutitusfetissi.
      Olen keskiikäinen mies.
      Katselen videoita ja keksin fantasioita mutta en päässyt kokeilemaan paljon todellisuudessa.
      Rakastan gang tickling videot/scenariot
      F-F, M-F, F-M ok mutta M-M ei kiinnostaa juuri ollenkaan.
      Tämä kiinnostus alkoi jo kun olin lapsi.
      [email protected]
      olisi hauska keskustella toisten kanssa.
      Voisin olla sekä kutittajana ja kutitettavana jos olisi ollut mahdollisuus kokeilla.

    • kutiavapoju

      Kutitushirviön juttu kuulostaa kivalle, tykkäskö se poika olla kutiteltavana? : )

    • Kutitushirviö

      Kyllä tää poika tykkäs olla kutitettavana... Vaikka on tosi herkkä jalkapohjista:D

    • kutiavapoju

      Oi vitsi, oispa hauskaa päästä kutitushirviön uhriks :P

    • kutitusfani

      Voi olla et mä pääsen jonku ajan kuluttua kunnon rääkkiin, ja kidutukseen :D Kuulin yhen tyypin suunnitelman. Ihana olla tollases mukana, kunhan ei mee liiallisuuksiin. :D

      • Fetissiä

        014 alueelta oisko kutituksesta pitävää kundia joka sitois minut olen kyl mies ja hoikka 47,v paikka ois txttit vois lähettää tähän numeroon 0465503619 ja vakijuttu


      • Fetissiä

        014 alueelta oisko kutituksesta pitävää kundia joka sitois minut olen kyl mies ja hoikka 47,v paikka ois txttit vois lähettää tähän numeroon 0465503619 ja vakijuttu


      • ticklewomen91
        Fetissiä kirjoitti:

        014 alueelta oisko kutituksesta pitävää kundia joka sitois minut olen kyl mies ja hoikka 47,v paikka ois txttit vois lähettää tähän numeroon 0465503619 ja vakijuttu

        Tykkääkö kukaan teistä kutittaa lapsia/nuoria? Ite tykkään.. Joskus vuos sitten sidoin nukkuvan 11v tytön kiinni sänkyynsä. Heräsi sitten ja aaww mukavaa kutittelua ;D Tyttö ei tiennyt fetissistäni mutta onneks ei suuttunut ja lupasi olla kertomatta kellekään..


      • Kutifani
        ticklewomen91 kirjoitti:

        Tykkääkö kukaan teistä kutittaa lapsia/nuoria? Ite tykkään.. Joskus vuos sitten sidoin nukkuvan 11v tytön kiinni sänkyynsä. Heräsi sitten ja aaww mukavaa kutittelua ;D Tyttö ei tiennyt fetissistäni mutta onneks ei suuttunut ja lupasi olla kertomatta kellekään..

        Minulla on usein semmosia fantasioita missä nuoret tai lapset kutitetaan mutta en ole tehnyt mitään todellisuudessa. Kun olin lapsi haaveilin että naisia tai teinityttöjä kutittaisi minua. Olisi erittäin hauska keskustella kahden kesken.
        sähköposti?


      • Kutitushirviö
        ticklewomen91 kirjoitti:

        Tykkääkö kukaan teistä kutittaa lapsia/nuoria? Ite tykkään.. Joskus vuos sitten sidoin nukkuvan 11v tytön kiinni sänkyynsä. Heräsi sitten ja aaww mukavaa kutittelua ;D Tyttö ei tiennyt fetissistäni mutta onneks ei suuttunut ja lupasi olla kertomatta kellekään..

        Mä tykkään kutitella nuoria parikymppisiä, teinipoikia jalkapohjista;)


    • Tony_the_Tickler

      Onkos nimimerkillä Fetissiä mikä kengännumero ja onko jalat herkät kutiamaan? : P

      • Kengän nro 45

        Nimimerkillä fetissiä kengän numero 45 ja todella kutian jalkapohjistä hyvin paljon jos kiinnostuit ota yhteyttä


    • Kutituksen vanki

      Mua ei tarvii sitoo :D Tyttöystävä osaa vangita mut joko tulemalla päälle tai ottamalla jalat puristusotteeseen. Me nauretaan iha sikana ku Mä kiemurtelen sen otteessa. :D
      mä ku kutian melkee joka paikast, ni jos puolustan yhtä paikkaa ni se siirtyy uuteen paikkaan. Mahasta kutittaa ain ja mä kiemurtelen ja rimpuilen :P
      Tänään se tarras mun jalkoihin ja sittekkös mä vasta rimpuilin :D mä yritän kiemurrella irti mut ei tyttöystävän otteest pääse karkuun ja pitää kestää se ihana rääkkäys. Ihanaa

      • kkfvm

        Kutitus on kiinnostavaa. Pidän siitä, kuinka kutitusta käytetään uhrin nöyryyttämiseen, esim. uhri sidottu kiinni, alistettu kutittajan päähänpistoille ja okuille. Kutituksen on oltava aluksi hiljaista, sillä yleensä juuri kevyet otteet ovat kaikkein tehokkaimpia. Hivele sormenpäilläsi uhrin kylkiä (ainoastaan alusvaatteet yllä, niin että vatsa, kainalot, kyljet ja muut ovat paljaana) hitaasti.. Pehmeä, kevyt kosketus on kiduttavaa oikein suunnattuna. Sivele paljasta vatsaa hitaasti, kierrä navan ympäri sormella. Jos olet nainen ja omaat pitkät kynnet, hivele uhrin kainaloita kevyesti kynsilläsi. Tämän kaiken tulee kestää pitkään, monta tuntia.. Kaksi, kolme, neljä! Armoa ei anneta, sormet sivelevät herkiksi käyneitä kylkiä, sulat ja höyhenet tanssivat napakuopassa ja kynnet silittelevät kainaloita kiduttavan kevyesti.. Härnää uhria, älä hellitä, katsele kasvoja jotka voivat käydä punaisiksi... Kokeilkaa. Hitaassa ja tuskallisessa sormien silittelyssä raavainkin uhri murtuu ennen pitkää!


      • Anonyymi
        kkfvm kirjoitti:

        Kutitus on kiinnostavaa. Pidän siitä, kuinka kutitusta käytetään uhrin nöyryyttämiseen, esim. uhri sidottu kiinni, alistettu kutittajan päähänpistoille ja okuille. Kutituksen on oltava aluksi hiljaista, sillä yleensä juuri kevyet otteet ovat kaikkein tehokkaimpia. Hivele sormenpäilläsi uhrin kylkiä (ainoastaan alusvaatteet yllä, niin että vatsa, kainalot, kyljet ja muut ovat paljaana) hitaasti.. Pehmeä, kevyt kosketus on kiduttavaa oikein suunnattuna. Sivele paljasta vatsaa hitaasti, kierrä navan ympäri sormella. Jos olet nainen ja omaat pitkät kynnet, hivele uhrin kainaloita kevyesti kynsilläsi. Tämän kaiken tulee kestää pitkään, monta tuntia.. Kaksi, kolme, neljä! Armoa ei anneta, sormet sivelevät herkiksi käyneitä kylkiä, sulat ja höyhenet tanssivat napakuopassa ja kynnet silittelevät kainaloita kiduttavan kevyesti.. Härnää uhria, älä hellitä, katsele kasvoja jotka voivat käydä punaisiksi... Kokeilkaa. Hitaassa ja tuskallisessa sormien silittelyssä raavainkin uhri murtuu ennen pitkää!

        Ois kiva jos just tuollai joku kutittais!!


    • Kutim

      Hienoa, että meitä on muitakin. Tämä 23-v kundi tahtoisi päästä kunnollisen kutitussession uhriksi :P

    • ticklishfeet

      Mulle kävi tänää kivasti ku olin kursseilla. Oltiin meidän ryhmän kanssa luokassa ja kouluttaja lähti johonkii. Luokan tytöt raahas mut sohvalle olen meidän ryhmässä ainut mies. Makasin sohvalla mua pidettii kiinni käsistä ja jaloista tytöt puheli keskenään mitä tehään meidän vangille. Yks tytöistä virnisti mä tiedän ja otti multa kengät pois ja alko kutittaa jalkapohjista aloin nauraa heti jalkapohjat on mun heikko kohta ja nyt sain kunnon kidutusta. Yks ehdotti et otetaan sukatkin pois että se kutiaa paremmin aloin huutaa ei tytöt ei pliis eipä se auttanu olin kohta paljain jaloin sitte tytöt vaihto kutittajaks yhen toisen jolla on sika pitkät kynnet ja se alko kutittaa mun paljaita jalanpohjii armotta mä nauroin vaa katketakseni välillä kutitettii kynnällä ja sitä käytettii myös varpaidenväleihin sitte pari tyttöö sano et ne koittaa yhtä juttuu ja alko nuolla mun jalkapohjia muut rupes kutittaa sitte kyljistä ja kainaloista. Tätä kesti noin tunnin. Onneks tytöt lopetti ennen kouluttajan tuloa.

      • dani"

        Mmmmm.... kutitus... ;)


    • Kutitushirviö

      Kertokaa lisää jalkapohjien kutittelu juttuja:D

    • kutiava 20-kesäinen

      Hmm, mä voisin kyl laittaa jalat kutitushirviön syliin ja ootella mitä tapahtuu ;P

    • kutkuliini

      Tässä myös yksi parikymppinen poitsu, joka kutiaa tosi herkästi. Ois mahtavaa joutua sidotuksi ja kutitelluksi oikein kunnolla. :D

    • jutunkertoja

      Oltiin iltakävelyllä yks viikonloppu tyttöystävän kanssa, kun kaks tummiin pukeutunutta miestä pysäytti meijät. Niillä oli aseet ja ne käski meitä antamaan niille kaikki arvotavarat. Meillä ei ollu lompakoita, eikä ees kännyköitä mukana, joten ryöstäjät sano että keksitään jotain muuta "kivaa" teijän varalle ja ne ohjas meijät niiden autoon.

      Meijät vietiin autiolle teollisuusalueelle isoon halliin. Ne laitto meijät istumaan tuoleihin vierekkäin ja sitovat meijän kädet. Sitten ne toi meijän eteen jalkapuut ja käskivät ojentaa jalat niihin. Toinen miehistä alko riisua mun tyttöystävän kenkiä ja sukkia pois. Kysyin et mitä te teette? Ne vastas että koska meillä ei ollu mitää annettavaa, meitä rangaistaan.

      Toinen miehistä otti höyhenen ja alko hitaasti sivellä tyttiksen paljaita jalkoja sillä. Meni vaa pari sekuntia ja tyttis alko hihitellä ja kikatella. Samalla ku tyttiksen varpaat koitti väistellä kiusaavaa sulkaa, toinen mies alko ottaa mun kenkiä ja sukkia pois. Sekin otti sulan esiin ja rupes kutittelemaan mun varpaita. Aloin hekottaa ja katoin tyttistä joka kans katto muhun päin. Molemmat vaa naurettiin ku ei oikein muuta voitu.

      Höyhenien jälkeen ne alko kutitella meijän jalkoja sormilla. Samalla härnäsivät meitä sanomalla "kuti kuti kuti" ja "kutittaako?". Aaahahah heheheh, joo kutittaa vastattiin. Niillä oli myös pensseleitä, hiusharjoja ja metallisia kynsiä joilla ne meitä kutitti. Lopuks ne vielä hiero voidetta meijän jalkoihin ja rapsuttelivat sormillaan kummanki kantapäistä varpaisiin ja kutittelivat vielä jalkapöydätkin. Me vaa naurettiin ja kikatettiin kunnes ne lopetti ja päästivät meijät pois. Mentiin sitte kotiin ja tuumattiin, että olipa hauska lauantai-ilta. : D

      • kirjoita uus juttu :D

        Rupesin nauramaan kauhunsekaista kaakatusta kun luin tän jutun... Tommonen ois kyllä ihan mahtavaa! Kiduttavan ihanaa, voihan kiusus... :D


    • tickling

      Kutikuti kun kutitusleikit olis namia naisen kanssa .. :-) Eipä täälläkään taida kutitusleikeistä jutella kuin miehet . Ehkä tosiaan on niin että ne naiset jotka innostuvat kutitusjutuista ovat joko parisuhteessa tai ujouttaan eivät kehtaa kertoa sellaisista mieliteoista .. ? :-)

    • Tony_the_Tickler

      Niin se valitettavasti taitaa olla. Mutta toisaalta, jos on sukupuolineutraali, voi ihan hyvin nauttia miestenkin välisestä kutittelusta. Ehkä seksuaalinen vivahde jää vähemmälle, mutta kyllä mieheltä kunnon armottomat kutituskidutukset saa, jos sitä lähtee hakemaan ;D

    • tickling

      Nyt naiset esiin ja mukaan kutitusaiheeseen jos teitä on siellä jossain .. :-)

    • tickling

      Naiset nyt mukaan ja leikkimään .. :-)

    • laughter

      Kaikki mukaan hauskanpitoon! ;D

    • millavanilla

      Kutitus on kiihottavinta mitä tiedän! Olen 23v nainen, ja kutitus kuuluu lähes viikottain osana minun ja avomieheni seksielämään; hän kutittajana ja minä sidottuna. Pientä kutittelua on päivittäin ohimennen, sillä hän tietää minun nauttivan siitä suunnattomasti. Kutian eniten kylkiluiden kohdalta rintojen alta, pakaroista, päkiöistä sekä lantiolta. Minut saa kutittamalla hetkessä märäksi, niin, että liukkauteni tulee alushousujeni läpi, tai ilman alushousuja valuu lakanalle asti. Myös kutitusvideoiden katselu saa minut minuuteissa äärimmäisen kiihottuneeksi.

    • Mies.

      Muistan jo ala-asteella, kuinka kiihottavaa oli kutitella tyttöjä koulussa, eikä se kutituksen kiihottavuus ole mihinkään kadonnut.

      Nautin valtavasti, kun saan kutitella toista ja aiheutan kutkatuskaa lisää ja lisää. Kutitettava voi olla kahleissa, sidottuna tai ihan vapaana. Vapaata kutitettaessa on kiihottavaa kutittaa, vaikka toinne kuinka yrittää rimpuilla vastaan :)

    • Oon 23v sinkkumies Pietarsaaresta. Voisin suostua naisen kutiteltavaksi.

    • Anonyymi

      Musta tuntuu että mullon varmaa joku napafetissi tai tällee emt😂 mutta oiskai se iha kivvaa jos joku kutittais ja yrittäsin vaa kiemurrella pois😅 oon 19vtyttö ja aika ujo😂

      • Anonyymi

        Moi:) onko vieläkin sama kiinnostus? Miten sinuun saisi yhteyttä?


    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9254
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      42
      2720
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1340
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe