Talvirajoitukset ja autoliiton kanta.

Runttaaja

Tuleehan sitä oikean suuntaista tekstiä joskus autoliitoltakin: "Autoliitto ry:n mukaan liikenne- ja viestintäministeriön suunnitelma talvinopeusrajoitusten alentamisesta lisää ylinopeuksia ja koettelee koko nopeusrajoitusjärjestelmän uskottavuutta".
Koko juttu tuolla: http://www.autoliitto.fi/

Liian alhaiset rajoitukset ovat kyllä koetelleet nopeusrajoitusjärjestelmän uskottavuutta jo pitkään.

11

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runttaaja

Asiallinen kannanotto, mutta nimimerkkisi vain on väärä.

• Runttaaja

Olen käyttänyt tätä nickiä jo silloin kun sinä paskoit vaippoihisi ja täälläkin jo neljättä vuotta.

• Runttaaja
        Runttaaja kirjoitti:

Olen käyttänyt tätä nickiä jo silloin kun sinä paskoit vaippoihisi ja täälläkin jo neljättä vuotta.

Tämä nicki on ollut omani jo 52 vuotta, eli siitä hetkestä saakka, kun näin päivänvalon ensimmäistä kertaa. Vanhempani kutsuivat minua tällä nimellä.
        Koulu- ja opiskeluaikoina myös kaverini.
        Lehtien pakinoissa ja myöhemmin täällä internetissä olen käyttänyt nickiä kymmeniä vuosia.
        Joten, vaihda nimimerkkisi.

• Runttaaja
        Runttaaja kirjoitti:

Tämä nicki on ollut omani jo 52 vuotta, eli siitä hetkestä saakka, kun näin päivänvalon ensimmäistä kertaa. Vanhempani kutsuivat minua tällä nimellä.
        Lehtien pakinoissa ja myöhemmin täällä internetissä olen käyttänyt nickiä kymmeniä vuosia.

Älkääs nyt kaimat tapelko. Kiva nimihän tämä Runttaaja on, ihan siinä missä Kimmo tai Teijakin.

• mies savosta
        Runttaaja kirjoitti:

Mitä armotonta kinastelua täältä kuuluukaan?
        Jättäisit jo rauhaan tuon feikkiapinan. Sehän suorastaan jo matelee ja anelee armoa! :-D

• Runttaaja
        Runttaaja kirjoitti:

Minä olen rekisteröinyt tämän nickin ja suomi24:n sähköpostiosoitekin on!

Lainaus: "Rekisteröi oma nimimerkki. Sama nimimerkki toimii chatissä sekä myöhemmin keskustelupalstoilla"

• Runttaaja
        Runttaaja kirjoitti:

Minä olen rekisteröinyt tämän nickin ja suomi24:n sähköpostiosoitekin on!

Lainaus: "Rekisteröi oma nimimerkki. Sama nimimerkki toimii chatissä sekä myöhemmin keskustelupalstoilla"

www.hiukseton.com

Oletko jo kokeillut Runttaaja-kaljunhoitoainetta?

• Mad

Tuskin on vaarallista jos kuivalla hyvällä
      talvikelillä ajelee kesänopeuksia.
      Kovassa lumipyryssä tilanne on tietenkin
      toinen ja silloin kannattaa käyttää
      maalaisjärkeä. Ei lievää ylinopeutta
      ajavat tuota minkäänlaista vaaraa isolla
      tiellä ja hyvällä kelillä. Ne, jotka
      noudattavat rajoituksia lumimyrskyssä
      tuottavat vaaraa!!

• Jeepster

Sitä tuossa alempan peräänkuulutinkin! Eivät ne liikennesuunnittelijat mitään jumalia ole kenen päätöksiä ei voi/pidä kyseenalaistaa!

Ilmeisesti osa ihmisitä on niin kyvyttömiä ajattelemaan omalla päällään koskaan, ettei kyetä muuhun kuin sokeasti seuraamaan päättäjien sanaa sekä haukkumaan niitä jotka hieman venyttävät sääntöjä. En toki väitä ettei sääntöjä ja lakeja tulisi tai tarvitsisi lainkaan noudattaa, mutta terve kyseenalaistaminen on aina suotavaa ja jos joku sääntöjä rikkoo, ilmiselvästi muita vaarantamatta, niin minun puolestani tehköön!

• Hälläväliä

"Liian alhaiset rajoitukset ovat kyllä koetelleet nopeusrajoitusjärjestelmän uskottavuutta jo pitkään."

Jätetään "Liian alhaiset" pois ja saadaan:

"Rajoitukset ovat kyllä koetelleet nopeusrajoitusjärjestelmän uskottavuutta jo pitkään."

Noin kai tarkoitit sanoa, "Runttaaja"

• voi jeesus

Ongelmia luetun ymmärtämisessä?

Oletko koskaan nähnyt autoa läheltä?

Huimaako yli kolmenkympin nopeus niin ettet uskalla istua paikallisbussin ikkunapaikalla sitä kovemmassa vauhdissa?

Onko sinulla kukkainen hattu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe