eli PC:llä pelailen tai ennen pelasin, kun enää ei onnistu... eli ongelma on semmonen että menen servuun ja hetken päästä heittää pihalle ja antaa tämmösen: Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player '********' (for 0 minutes) ... No Packet Flow
olen yrittänyt asennella punkbusteria uudelleen ja päivittänyt mutta ei. käyttis ja pelikin on asennettu uudelleen eri syystä kylläkin mutta ei sekään ole auttanut. Eli jos jollain samanlaisia ongelmia joskus ollut ja osaa auttaa niin kertokaa ihmeessä! alkaa pikkuhiljaa menemään hermo.
BF3 No packet flow
BF3PunkBuster
1
224
Vastaukset
- BF3PunkBuster
oho näköjään yks servu toimii ilman onglemia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu756032Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275597Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213148- 1832654
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2692586- 202263
- 1041619
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3801509- 751353
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171236