On se nyt vaan kumma, kun bemarit ei pysy tiellä edes kuivalla kesäkelillä. Tietenkin toinen vaihtoehto on se, että kuskit ovat "kädettömiä".
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288575456797.html
Joko auto on susi, tai kuski ei osaa ajaa suoraan.
Ei pysy tiellä!
17
229
Vastaukset
- tässä syy
liikaa painoa oikeassa jalassa ja liian kevyet aivot.
- Joo, turpaan vaan
kuskille ja bemu prässiin!
- heh hee
Bemaripoikien kädet on ajon aikana kiinni aivan jossain muualla kuin ratissa...
- hehehehee
vieressä istuvan poika kaverin housuissa?
- kdksjis
miten poika mahtuu housuihin?
- dyslexia?
kdksjis kirjoitti:
miten poika mahtuu housuihin?
luetunymmärtäminen..
- kdksjis
dyslexia? kirjoitti:
luetunymmärtäminen..
? ymmärsin tekstin juuri niinkuin tekstissä luki.
- lukutaito10
kdksjis kirjoitti:
? ymmärsin tekstin juuri niinkuin tekstissä luki.
Bemaripoikien KÄDET on ajon aikana
kiinni aivan jossain muualla kuin
ratissa... Nimittäin vieressä istuvan poikakaverin housuissa.
- amispeelo....
Nykyisiin lökäpöksyihin mahtuu poika helposti.........
- bemarimies-
Mä kaipaan parrua ahteriin.
- mainonnan uhri
Jos olisi oikeasti ajanut matkaa BMWlläet kyselisi tyhmiä.
BMWn ohjaus on neuroottisen nopea ja lyhyttää vilkaisua pidempi katseen kääntäminen muuallle saa aikaan tahattoman kaistanvaihdon.
Ei auto susi ole. Sitä vaan ei ole tarkoitettu matkantekoon. - Vai niin,
minä ajan työn vuoksi viikoittain uudella BMW:llä edestakaisin poikki Suomen eikä ohjauksen kanssa ole mitään vaikeuksia pysytellä oikealla kaistalla. Itse asiassa auto on aivan yhtä tukeva ja vakaa ajettava kuin aiempi uudenkarhea Saab.
Tietty eri juttu on sitten jos Bemariin laittaa jotkut ylileveät matalaprofiilirenkaat alle, mutta eiköhän tällainen ole lähinnä joidenkin lippalakkiteinipoikien elvistelyä. Oikeasti paljon ajavat valitsevat alle järkevän rengastuksen ja kulkupuoli maantiellä onkin sitten kohdillaan. - PorscheMan
Amiksilla lippa väärässä kulmassa.
- bemujorma
ja sinulla pippeli teron pyllyssä
- aumebe
JA MUL PYRÖN TELLUSSA............
NÄIN AAMUTUIMAAN...................
VERY NICE ETTEN SANOIS.............. - e30 325
Ei se autosta ole kiinni, vaan kuskista.
Nyt saatan pudottaa aika pommin, mutta muutkin automerkit muuten ajavat kolareita kuin BMW:t. Uskokaa tai älkää.- muuten en usko
todista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579