Pillun nuoleminen on parasta mitä tiedän

Mies_Oulu_46v

En tiedä mitään niin kiihoittavaa kuin se, että laskeudun naisen vartalolla alas päin, suutelen reisiä ja levitän jalat ja alan suudella ensin hellästi pilluhuulia. Sitten alan nuolla pitkin vedoin hitaasti. Naisen kiihoittuessa koko ajan enemmän lisään nuolemisen tehoa ja nuolen samalla syvemmältä ja imen välillä klitorista. Juuri ennen kuin nainen saa orgasmin, nuolen ja imen pillua niin ahnaasti, että nenänikin kyntää vakoa. Slurps!

30

3839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n-42

      Uuhh, nauttisin täysillä;) sit käsittelisin sut;)

    • bii1

      kyllähän se vastapestyn pillun nuoleminen ja imeminen on parasta jos vielä saa orgasmin vastapuolelle tämä käy kyllä miestenkin kesken on hyvää

      • Moikka,

        "Missäpäin itse vaikutat? Kiinnostaisko aloitteleva Bi pari?"


    • Vitunnuolijamies43v

      Nenälläni kynnän minäkin vitunvakoa ennen nussimistani, ja se tekee gutaa naiselle ja pysyy mun klyyvari kyntökunnossa eikä ole nuhaa tai lentsua.

      • 69N

        Hyöty,huvi ja nautinto siis:)


    • nainen18

      Uuh ;) tuu tänne joensuuhu ja käsittele mut kunnolla ;) sait mun halut herää ;)

    • kymijoki-ilmiö

      jep. alhaalta ylös osn suunta. välillä kun painaa koko kielen häppäreitä vasten ja antaa tuoksun nousta nenään. sitten pyörittää klitan ympäri pari kierrosta. niin vot. johan naisen lanne laulaa. sitten kun ottaa vain tosen häppärin huulien väliin ja imeskelee siitä, niin naisen mehut kyllä lähtee liikkeelle. siis työskentelyä poikittain. suosittelen.

      • Aaah! Nyt lähti textiviesti miesystävälle,jotta tulee käymään heti töiden jälkeen....


      • Fitgirll

        Uuh täällä ollaan jo ihan kosteina pelkästä ajatuksesta jos joku tekis noin itellekkin. Täällä urheilullinen ja treenattu 19 v tyttö kirjoittelee ja harmittelee kun oman ikäiset poitsut haluu itelleen kyllä suuseksiä mut ei sitä mulle anna.


      • Vanhassavaraparempi2
        Fitgirll kirjoitti:

        Uuh täällä ollaan jo ihan kosteina pelkästä ajatuksesta jos joku tekis noin itellekkin. Täällä urheilullinen ja treenattu 19 v tyttö kirjoittelee ja harmittelee kun oman ikäiset poitsut haluu itelleen kyllä suuseksiä mut ei sitä mulle anna.

        SUn pitää vaihtaa vanhempiin! ;) Tällä iällä (27) on jo kokemusta kertynyt sen verran että naisen kun naisen saa varmasti tyydytettyä! Ja uskoisin että jos nainen takertuu päähän kiinni ja alkaa voihkimaan rajusti ja painaa päätä tiukemmin pilluaan vasten on suhteellisen hyvä merkki siitä että jotain tekee oikein! ;) Oispa täällä turussa nyt joku ihana pillu nuoltavana - pillu jonne voi kielen työntää niin syvälle sisälle kuin se vain mahtuu!


    • johtaja92

      Juhannusaattona sain yhden sievän tytön jäämään meille illanpäätteeksi. No menimme huoneeseeni. Ei siinä mennyt vierekkäin montaa sekuntia, kun aloimme jo kiihkeästi suutelemaan. Siirryin hitaasti suutelemaan tytön kaulaa ja aloin havittelemaan rintaliivejä. Kun olin saanut liivit pois. Aloin hyväilemään hänen rintoja ja taas hivuttauduin alemmaksi kohti sitä HYVÄÄ! :)))) Suutelin ensin alushousujen läpi hitaasti ja intohimoisesti. Sen jälkeen kävin vielä "tervehtimässä" yläkertaa (suutelemassa) ennen suuseksin antamista hänelle. Ensin ujutin alushousut hänen jaloistaan pois. Jonka jälkeen pääsin vauhtiin. Aloitin nuolemisen uloimmista häpyhuulista. Siirtyen lähemmäksi klitorista. Nuolin tytön pillua joka puolelta, sisältä ja ulkoa. Otin myös klitoriksen hellästi pieneen imuhoitoon. Imin myös hänen häpyhuuliaan hellästi. Näykin myös hampaillani ERITTÄIN hellästi. Tyttö kyllä tuntui nauttivan täysinrinnoin antamastani suuseksistä. Tyttö siis makasi selällään sängyllä haarat levällään. Hän hieroi, melkein tukisti minua hiuksistani ja raapi kynsillään niskaa ja selkääni. Välillä hän puristi pääni reisiensä väliin ja veti päätäni tiukemmin pilluansa kohti.


      Eilen illalla otin yhteyttä tyttöön facebookissa. Ja kyselin tuntemuksia yhteisestä yöstä. Sanoin tytölle keskustelussa, että selkääni jäi muutama kynnenjälki :) Tyttö vastasi seuraavasti: hups sori ;) mutta kun se tuntui niin hyvälle ;D

      Tarkoituksena oli vaan kertoa mitä tein hänelle. Jos tämän lukee joku nainen, niin voisiko kertoa puuttuiko tuosta jtn? Mitä voisi tulevaisuudessa kokeilla suuseksissä naisen kanssa?

      On olemassa monta mielipidettä asiasta, mutta en itse ymmärrä miehiä, jotka eivät suostu antamaan naiselle suuseksiä. Ihan oikeasti yksi parhaista asioista makuuhuoneessa, ellei paras! :))) Nautin itse silloin eniten, kun nainen nauttii! :))

      Ei mulla muuta. Ja toivottavasti pääsen pian uudestaan antamaan suuseksiä naiselle! :)))

      Ps. Suuseksisessio kesti noin 10-15min

      • olipas se

        sit mä heräsin


      • nainen 40v

        No vaikeaa on tuohon mitään lisätä..


    • Kiitokset Kymijoki-ilmiölle, Leo pyysi välittään! Kuinka tosissan oli,sitä en tiedä. Käytiin suihkussa,makkarissa ja taas suihkussa. Syötiin ja nyt mies makaa makkarissa täydessä unessa. Mulla on pyykkikone käynnissä ja hänen vaatteensa pyykissä. Saapi huomen aamulla puhtaat ylleen kun lähtee töihin. On tietoinen vaatteidensa pesusta,ei tule yllätyksenä kun herää. Eikä kesäyönä vaatteita tarvita! ;-)) ps.löytyy tuolta kaapista hänen T-paitojaan parit ainakin ja yhdet farkutkin.

      • Kymijoki-ilmiö

        Hyvää on kiva jakaa :)
        Hyvä kun Leo-poitsun sait petiin, jää Annillekin aikaa miettiä miten vourostaan herättelee lihan ;)... kokeileppa Leon herätessä käydä nuolu ja imu hommiin - eikä kysessä ole jäätelötikku ;-)


    • Kyllä mä sen "lollypopin" jo kertaalleen imeskelin,ennen Lexan torkkuja. Käytiin illalla yhdes viel uimassa, kyllä naapurin eukot katseli tietäväisen näköisinä. Me melskattiin altaassa kuin kakarat keskenämme,kun arvon aviovaimot oli ens noussu ylös altaasta. Olivat juur poistumasta kun Lexa kiljaisi HEJ; koppas munst kiinni ja pussas. Voi pirulainen, ihan tahallaan järjesti lisää jutun juurta. Ei se kyllä mua oikeastaan edes harmita,jutelkoot nyt sit vaikka meistä. Nämä helteet Lexa majoittuu kyllä mun luo. Hänen yksiös 42 astet, nuku siin sit. Jos nukkuu täälläkään,mut ihan eri syystä! ;-))

    • kymijoki-ilmiö

      69:tä opin sen et se muuten muuttuu paremmaksi kun nainen on päällä puolen. nimittäin kun nainen hallitsee liikettä mies saa joustavuutta. ja onhan se taivaallinen näky mikä silomien eteen silloin avautuu.
      mitäs Anni, kummin päin?

      • Kyljellään,kyljellään! Kokeilehan joskus emäntäs kanssa. Vaikka kyllä mä päälläkin keikun,alle en todella halua kuus/ysis joutua. Yks inhottava kokemus siitä, meinasin tukehtua aviomieheni spermaan. Siis ihan oikeesti tukehtua! Uuden Vuoden yönä juhlien jälkeen,molemmat hieman hiprakassa ja isäntä sit ilmeisesti viel enemmän. Kiihtyneenä häneltä karkas "kuin mopo käsistä" leikkimme, enkä mä saanut käännettyä päätäni. Kyllä sitä ollaan tyttöjen kesken nyt vuosia jälkeen päin naurettu, mut alle mua ei ole enää kukaan saanut siin asennossa.heh heh. Ei kyllä silloin naurattanut meitä kumpaakaan! Kuvittele nyt: hukkunut aviomiehen spermaan!


      • kymijoki-ilmiö
        anni-ajaton kirjoitti:

        Kyljellään,kyljellään! Kokeilehan joskus emäntäs kanssa. Vaikka kyllä mä päälläkin keikun,alle en todella halua kuus/ysis joutua. Yks inhottava kokemus siitä, meinasin tukehtua aviomieheni spermaan. Siis ihan oikeesti tukehtua! Uuden Vuoden yönä juhlien jälkeen,molemmat hieman hiprakassa ja isäntä sit ilmeisesti viel enemmän. Kiihtyneenä häneltä karkas "kuin mopo käsistä" leikkimme, enkä mä saanut käännettyä päätäni. Kyllä sitä ollaan tyttöjen kesken nyt vuosia jälkeen päin naurettu, mut alle mua ei ole enää kukaan saanut siin asennossa.heh heh. Ei kyllä silloin naurattanut meitä kumpaakaan! Kuvittele nyt: hukkunut aviomiehen spermaan!

        ounou. voin kuvitella kuolinilmoituksen tekstin... kaikkensa antaneena.. väsyneenä mutta onnellisena... täyttymys oli ylitsevuotavainen..kiitos viimeisesta, "aviomies" jep. toi kyljellään ei ole osunut - ku se et molempien pitäis,jne...mut jos joku itosuhde sitten lihakaupan tiskiltä =D


      • kymijoki-ilmiö kirjoitti:

        ounou. voin kuvitella kuolinilmoituksen tekstin... kaikkensa antaneena.. väsyneenä mutta onnellisena... täyttymys oli ylitsevuotavainen..kiitos viimeisesta, "aviomies" jep. toi kyljellään ei ole osunut - ku se et molempien pitäis,jne...mut jos joku itosuhde sitten lihakaupan tiskiltä =D

        69 irtosuhteen kanssa? Mitenkähän mahtaa onnistua? Toinen juttu on sit viel herbes, jonka voi myös saada ja sit lahjoittaa vaimolle! Kuus/ysis kun ei oikein voi suojautua. Voipi olla vaikeaa selittää uskottavast, joku viaton tartuntatapa! Jos meet vieraisiin niin pidättäydy sormettamises ja käytä "kortonkia", ettei tule ylimääräist mielipahaa vaimolles. Ei se kyljellään olo niin vaikeeta ole ettei vaimos voi kokeilla edes,jos kerta päälläkin olo onnistuu.


      • kymijoki-ilmiö
        anni-ajaton kirjoitti:

        69 irtosuhteen kanssa? Mitenkähän mahtaa onnistua? Toinen juttu on sit viel herbes, jonka voi myös saada ja sit lahjoittaa vaimolle! Kuus/ysis kun ei oikein voi suojautua. Voipi olla vaikeaa selittää uskottavast, joku viaton tartuntatapa! Jos meet vieraisiin niin pidättäydy sormettamises ja käytä "kortonkia", ettei tule ylimääräist mielipahaa vaimolles. Ei se kyljellään olo niin vaikeeta ole ettei vaimos voi kokeilla edes,jos kerta päälläkin olo onnistuu.

        totta veistelet ajaton. mut vaimon kans kun vaan perinteistä kristillistä ja kumin kans AINA. ei ees suuteluu.
        niin, niin.
        nää suhteet kun ei oo kaikki ihan yhteem muottiin sovitettua, juunou.


      • kymijoki-ilmiö kirjoitti:

        totta veistelet ajaton. mut vaimon kans kun vaan perinteistä kristillistä ja kumin kans AINA. ei ees suuteluu.
        niin, niin.
        nää suhteet kun ei oo kaikki ihan yhteem muottiin sovitettua, juunou.

        Ups! Olen pahoillani,teidän kummankin puolesta. (tietäen et on toisenlaisiikin suhteita) Perinteinen kristillinen...? uskossako?.... ja ihmissuhteet on usein vaikeita ja tekevät kipeetä,monella eritavalla. Siks mäkin annan hyvin vähän tietoa itsestäni tuol profiilissa,enkä hyväksy ystävä pyyntöjä täältä keltään. Mulla tyttären kanssa välit poikki, nyt en näe tyttärentytärtäni. JOS.....; tapailen Lexaa ei ole mahdollista tavata heitä,vävyn nerokas viimeisin veto! Tulis rutto ja iskis siihen iilimatoon!


    • Minusta on parasta se kun nainen asettuu selälleen ja levittää jalkansa aivan levälleen odottaen halukkaana että annan kielihoitoa kunnolla ja pitkään.

      Aloitan käsittelyn sääristä (tai vaikka varpaista jos nainen niin haluaa) ja etenen siitä rauhallisesti ylöspäin. Suutelen ensin kummankin säären kauttaaltaan ja sitten suutelen ja nuolen reidet perusteellisesti. Sitten ehkä vielä pussailen alavatsaa ennenkuin viimein käyn kiinni itse Asiaan. Tässä vaiheessa nainen onkin yleensä jo varsin märkä ja kiihoittuneessa tilassa. Kun hän sitten viimein saa tuntea huulteni ja kieleni kosketuksen pillussaan niin tunnelma käykin sitten varsin kuumaksi ja kiihkeäksi. Ja mikäs sen parempaa :)

    • Täsmälleen samaa mieltä aloittaneen kanssa, mikään ei ole kiihottavampaa kun antaa oikein kuonnolla ja huolella nautintoa naiselle.
      Nähdä ja tuntea kuinka koko varatlo tärisee nautinnosta... Kylläpä nyt tekis mieli kiusata joku kiva nainen kiimasta sekaisin:) Sinä joensuusn nainen, minä voin tulla;)

    • Ihanaa, miesystäväni tekee juuri noin ja niin sitten saan pitkän ja ihanan käsittelyn jälkeen laueta hänen partaista suuta vasten. Hetken lepo ja sitten taas joka yleensä päättyy siihen, että hän ottaa minut rajusti takaapäin. Ihanaa...Hänellä ihanat huulet, kieli ja mahtavan iso kulli. Perjantaina saan taas...

    • G. Depardieu

      Nenäni on todellinen monster.

      • nainen hurmioituu

        Itse pidän siitä, kun nuollessa nainen on nelinkontin ja nuolen takaa. Nenä on anuksessa ja kieli klittalla.


    • yksi neitonen

      Minä saan melkeinpä parhaimmat orkut suuseksin aikana. Se tuntuu nii-in ihanalle ja siihen jää melkein koukkuun. Haluun aina vaan lisää ja lisää ja lisää. Sellanen hidas ja kiusoitteleva aloitus on hyvä, ei välttämättä suoraan asiaa. Sitä tietää saavansa kohta hyvää hoitoa ja kostuu pelkästä odotuksesta. Klitoriksen hoitelemiseen kannattaa käyttää aikaa ja sormetus samalla tuntuu järisyttävän hyvältä.

    • Seppämies

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Eilen nuolin vaimolle kolme orkkua peräjälkeen. Kolmannen kohdalla laukesin itsekin, siis ilman mitään muuta kiihotusta, kuin vaimon pimpin orgasmin tunteminen.

    • nazu

      Voi kun saisikin tuollaista.. :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      289
      19753
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4069
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      306
      1788
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1227
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      267
      1172
    Aihe