Kannattaako nainen viedä treffeille airsoft peliin ?
Treffit airsoft
_Rakastaja_
3
77
Vastaukset
- mina5
Riippuu millainen tyttö on kyseessä.. älä liian neitiä viä :D mutta semmoinen vähän poikamaisen tytön tai muuten huumorintajuisen uskaltaa viiä. : ) Ite tykkäisin vähän erillaisista treffeistä eli tykkäisin testata kuin että menis vaa syömään tai leffaan..
Jos häntä kiinnostaa aseet yms tollanen niin silloin kannattaa mutta jos ei ole kiinnostunut aseista yms niin ehdottomasti EI.
- snake556
Kyllä minun mielästäni voit viedä tyttösi softi peliin jos on siis vähän poikamaine tyttö jos ei niin vie jonneki jännään paikkaan. Mutta jos viet softipeliin niin muista maski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399