Eo onnistu ,aina pitkäks/leveeks. Onko vinkkejä
Kuinka edessa kannattaa istua?
Minne katse kannatta milloinkin suunnata?
Jotain apuja ,en muuten kyllä pääse kässaristä läpi.
a1 käsittelykokeen pujottelu :-S
5
617
Vastaukset
- aina vain
kysy opettajaltasi.
- kartionkiertäjä
Voi olla ettei sun opettaja selviä käsittelykokeesta itsekään. Aika monentasoista MP-opettajaa tuntuu koulutushommissa olevan. Miten neuvoa muitakaan jos ei edes itse osaa ?
- burgeri
1. aloita ihan törpön vierestä
2. pidä kaasu tasaisena ja säädä vauhtia kytkintä löysäämällä/kiristämällä
3. ennen käännöstä käännä pää REILUSTI sinne suuntaa mihin oot kääntymässä
4. käännä ohjaustanko lähes tappiin asti
5. nosta vauhtia käännöksen aikana kytkintä löysäämällä nii pysyt pystyssä
6. suorista pyörä ja ota takajarrulla liika vauhti pois
7. aja mahdollisimman reunaan ennen seuraavaa käännöstä
Istu tukevasti siin pyörän pääl ja paina jalat tankkia vaste nii et niitä rupee vispaamaan kääntyessä.
Itse kun tein ko. tehtävän, oli jännä kakat housussa mutta hyvin se meni ja ensimmäisellä yrityksellä läpi.
Hyvin se menee :) - autoilija_92
Jos tunnet että alat kaatua eikä tasapaino pidä, anna vähän kaasua. Pyörä suoristaa itsensä tällä tavoin. Ja tosiaan KATSE SINNE MIHIN OLET KAARTAMASSA, se auttaa paljon.
- ajamaanoppiiajamalla
Lainaa kaverilta moottoripyörä, etsi sopivan syrjäinen paikka. Ota mittanauha ja vaikkapa omenoita jotka laitat kolmen metrin välein. Sitten ajat sitä pujottelurataa ympäri muutaman tunnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876