Päähän tässä kohta hajoaa kun ei tiedä mihin mennä, parikymppisiä jätkiä siis ollaan ja aateltiin nyt sit kokeilla et oisko täältä minkäännäköstä apua eli haussa siis mesta jossai suurinpirtein samalla ikähaarukalla porukkaa ja meininkiä ?
Festari camping-alueet kiinnostas mut joutuu ostaa sen ite festarilipun siinä samalla nykyää :// ainakin sonispheressä pari vuotta sitte sai ostettua pelkästään leirintälipun, ei tosin ollut juhannus.
ELIKKÄ apua tarvitaan, KIIITOS! :)
Missä meininkiä!?!
MEININKIÄ
2
158
Vastaukset
- Qepakka
Joo samoilla linjoil samanikäset! Helsingis baareis menoo? Viikkiin telttailee (onks siel ketää juhannuksena ees..?)??
- MEININKIÄ
Helsinki on aavekaupunki juhannuksena, en suosittele!!!!
Terveisin, stadilainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221