Danske Bankin palvelumaksut 6,40 + korttimaksu1,50 = 7,90 kk?

sepeteus..

Hei. Minulla on vanha käyttötili jonka palvelumaksut ovat yhteensä 7,90 kk. Aika suolainen hinta mielestäni. Olenko ymmärtänyt oikein että peruspaketin hintaan kuuluu myös tuo korttimaksu? Käyttötilipaketin hintaan ei näemmä kuulu. Pääsisi ainakin vähän halvemmalla jos vaihtaisi tuon käyttötilipaketin peruspaketiksi. Vai?

Aiemmin oli käyttötilin perusmaksu 3,90 1,50 eli yhteensä 5,40. Nyt toukokuussa nousi perusmaksu 6,40:een joten kokonaishinta on nyt tosiaan 7,90 eli suorastaan hävyttömän kallis.

23

6037

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wrstkjj

Suosittelen vaihtamaan pankkia...

• Pankki haluaa

sinusta eroon. Et kuulu heidän tavoiteasiakasjoukkoon. Siksi korkeat palvelumaksut. Eivät huutele perääsi: "Tule takaisin meille!"

• sepeteus..

Joo, en todellakaan ole mikään tavoiteasiakas kun tilillä on yleensä vain muutamia satasia.. Törkeäksi on mennyt köyhien riistäminen. Pitäisi olla vähintään 10 000e tilillä niin antaisivat alennusta palvelumaksuista ruhtinaalliset 2e.. Liekö muilla pankeilla sen halvemmat taksat..

• BancaMarketer

S-Pankista on nyt vähän ruuhkaa korttijonosta mutta tilit saa auki samantien kunhan luottotietojen kanssa ei ole ongelmia. Asiakasomistajille ilmainen pankki, mutta muille vähän kovahkot hinnat. On-Line Debit (vastaa Visa Electronia) saa jokainen mutta Visa Debit (off-line) sekä Visa Credit kanssa ollaan tiukempia. Etenkin Visa Credit myöntäminen & "hyvätuloisille" tulee järkytyksenä hylkykirje vaikka kk tulot olisi 4 000€/kk ja aiemmat pankit ovat 'samnatien' kortin myöntäneet.

Toinen hyvä pankki on Handelsbanken jossa vain korteista rokotetaan. Sijoitussalkun hoitoon kannattaa jättäytä vaikka Nordnetin varaan (S-Pankki & Nordnet).

• akka kemistä

Tuota visan myöntämistä mä olenkin epäillyt (siis etten sitä ässästä saisi, vaikka aina olen maksuni ajallaan hoitanut). Siinä se pankinvaihdon jarru on ; ) olen pienituloinen ja vain osa-aikatyössä. Tuskinpa ässä mulle luotollista korttia myöntää. Harmittaa vaan nykyisen pankkini kiskurimaiset palvelumaksut olemattomasta palvelusta!

• kovaa on bisnes
        akka kemistä kirjoitti:

Tuota visan myöntämistä mä olenkin epäillyt (siis etten sitä ässästä saisi, vaikka aina olen maksuni ajallaan hoitanut). Siinä se pankinvaihdon jarru on ; ) olen pienituloinen ja vain osa-aikatyössä. Tuskinpa ässä mulle luotollista korttia myöntää. Harmittaa vaan nykyisen pankkini kiskurimaiset palvelumaksut olemattomasta palvelusta!

Pankit eivät mielellään myönnä Visa luottokorttia osa-aikatyössä oleville tai työttömille. Pitää olla säännöllisessä työssä. Itse hain juuri luottokorttia Danske Bankista ja hakemus tuli bumerangina takaisin. Syynä työttömyys. Tilillä on säästöjä melkein 10 000e ja aina olen laskuni maksanut ajallaan. Koskaan ei ole ollut mitään maksuhäiriöitä. Mutta eivät silti myöntäneet luottokorttia koska ei ole säännöllistä palkkaduunia. Rahaa voi olla tilillä vaikka kuinka paljon mutta se ei auta mitään. Eivät myönnä luottokorttia. Ei mahra mitään :(

• asiakasomistaja12

Asiakasomistajaksi pääset heti netin kautta, maksat vaikka 20 euroa. Niin olet jäsen.

Lopun 80 euroa voit kerryttää vaikka ostamalla S-ryhmään kuuluvista kaupoista,verkkokaupoista,bensa-asemista ja muista sekä maksamalla vaikka netin kautta lisää jossain vaiheessa.

• sepeteus..

Mikähän pankki olisi ihan oikeasti halpa pienituloiselle? Katselin Tapiola pankin hinnastoa ja palvelumaksut ovat vielä kalliimpia kuin Danske Bankissa? Palvelupaketin kk-maksu 6e ja siihen lisäksi korttimaksu 30e/v eli tekee yht. 8,50/kk! Olin ollut siinä käsityksessä että Tapiolassa on halvat palvelumaksut mutta olin näemmä väärässä.

• hmmmm4

Tosiaan kaikissa pankeissa maksat palvelumaksut, jos ei ole säästötilillä pitämistä. Eli, Tapiola Pankissa sinulla pitäisi olla ainakin 1000 euroa säästötilillä, jotta voisit saada alennuksia. Ei paljon vaadittu. Sitten kun otat jonkin vakuutuksenkin, niin putoaa jokin muukin maksuerä pois.

• sepeteus..

S-pankissa pankkitunnukset maksavat 2,50e/kk korttimaksu 2,50/kk tilin kk-maksu 2e = 7e/kk. Ei kovin halpaa sielläkään.

Handelsbankenissa tilinhoitomaksu 4e/kk vuosimaksu 30e = 6.50/kk eli 10 senttiä enemmän kuin Danske Bankissa. Taitaa tuo Danske Bank olla sittenkin edullisin köyhälle..

• pankki2

En kyllä ymmärrä mistä olet saanut nuo s-pankin hinnat? Äsken kävin s-pankin sivuilla niin esim s-etukortti visa on kaikin puolin ilmainen?!

• maksaa..

• vaihtaja2222

S-pankin tili aukeaa nopeasti ja vaivattomasti.
      Siinä ei ole palvelumaksua. Ja saat ihan samat kansainväliset debit (pankkikortti) tai credit (luotto) kortit jotka toimivat ulkomailla ja netissä

Mielestäni se on parempi pankki.

aukaise ensin S-pankin tili rauhassa ja voit sitten ilmoittaa sen tilinumeron minne on tarvetta ja siirtää vaikka dansken tilin rahat S-pankin tilille. Sitten tietenkin sen danskepankin lopetus

• sata euroa

S-pankissa on pakko ottaa S-etukortti jotta palvelumaksut olisivat ilmaisia. S-kortti maksaa 100 euroa. Siihen kannattaa ainakin varautua.

• kortti2

Ei saa välittää väärää tietoa se on 35€!

• vanhaa tietoa
      • kortti2

Helsingin Osuuskauppa liittymä 35€ En osannut laittaa tähän mutta voi tsekata.

• vain hesassa

Helsingin osuuskauppa onkin ainoa paikka suomessa missä saat S-etukortin 35 eurolla. Muualla suomessa maksaa 100 euroa.

• sataatan saatanan

Ennen selvisin 1,5€.

Nyt pitää maksaa 6,4€ 6,4€ 1,5€ kuussa

En tajuu. Kaiken maailman asioita pitää alkaaa selvittelee

• nallle

Eli jos olet työtön ilman säästöjä niin sinut otetaan huomioon nostamalla palvelumaksuja, ymmärrän ansaita logiikan.. mitään muuta järkevää tässä sitten ei näyttäisi olevankaan.
      Nalle kiittää ja kuittaa!

• panee miettimään...

Minä vaihtasin pankkia ja aika helevetin kyytiä tuossa vaiheessa! Laskin että pankkisi nyysii sinulta 94,80euroa vuodessa!!! Siis satanen menee vuodessa ei jumankauta, ajattele jos esim. olet kyseisen pankin asiakas 3vuotta niin sulla menee esimerkiksi älypuhelimen tai tabletin verran rahaa pankin palvelumaksuihin! Vertauksen vuoksi mainittakoon että lehtipankki pop pankki ei peri maksua ollenkaan!

• kökkötraktori

Pop-pankit ovat itsenäisiä pankkeja joilla jokaisella on omat palvelumaksunsa.

• Banske dank

Pikainen kierros jossa valitsin summmassa noin 10 pop-pankkia. Palvelumaksut oli joko ilmaisia tai halvempia niille joilla oli rahaa tilillä 5000 - 30000 euroa. Muutenkin oli todella sekalaisia käytäntöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2035
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      161
      1758
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1706
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1483
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1258
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      54
      1165
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1010
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      939
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      912
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      899
    Aihe