Canon 600d TARVITSEN APUA PIKAISESTI :(

Apuaa :((

Hei! Olen vasta aloittelija kuvaamisessa, ja nyt haluaisin ostaa ensimmäisen järkkärini. Olen miettinyt Canonin 600d'tä. Mutta sitten eteen tuli pulma jota en osaa ratkaista.
Eli
http://www.gigantti.fi/product/kamerat/jarjestelmakamerat/EOS600D1855IS/canon-eos-600d-18-55mm-is-ii-jarjestelmakamera

Gigantin sivuilla tuo kamera maksaa tuon verran ja siinä on tuo 8-55mm IS II -objektiivi.

Sitten taas
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/8756/dknqr/Canon-EOS-600D-DC-KIT-digijarjestelmakamera-EF-S-18-55-f-3-5

Verkkokaupan sivuilla tuon verran? Ja siinä nimen perässä on tuo DC KIT enkä tiedä mitä se tarkoittaa. Niin voisiko joku selventää onko näillä kameroilla jotain eroa kuvaamisen aikana esim. laadussa yms. Kun toinen on huomattavasti halvempi. Kiitos jos osaatte auttaa!

3

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakaajasta johtuvaa

Canonilla semmoinen objektiivi jossa on IS aakkoset on varustettu vakaajalla ja on
      yleensä näinollen ollut kalliimpi kuin semmoinen kitti objektiivi jossa ei ole "is"ää.
      Pienoinen hinnanero usein johtunee siitä näissä paketoiduissa tavaratalo "poistomyyntikameroissa".
      Nikonilla VR meinaa objektiivissa suunnilleen samaa seikkaa.

• mnhllg

Kitissä siis ei ole kuvavakainta.

• no eikö vaan ole
        mnhllg kirjoitti:

Kitissä siis ei ole kuvavakainta.

LUE IDIOOTTI SIITÄ HELVETIN PAKKAUKSESTA TAI TARJOUKSESTA MITÄ SE PITÄÄ SISÄLLÄÄN!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      294
      2983
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1784
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe