Kauanko kestää?

[hurlumburlum]

9

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dww4

      Tuossa on muoviset sisäosat ja muovia kokonaan, eli on todella kevyt ja lelun tuntuinene. Itse asiassa sitä ei edes voi luokitella airsoft aseeksi. Noita saa lelu liikkeistä 40 eurolla. ei kannata ostaa. Ehkä kestää kuukauden pelit.

      Valitettavasti mua kerran huijattiin ja postista tuli tollanne romu. Ei kannata edes harkita jos aijot airsoftata sillä. Kannattaa kattella juoksuhaudasta tai huutonetistä käytettyjä.

    • Jos ympärivuotiseen käyttöön meinaat niin talvella hajoo rataslaatikko. Ei tuollainen muovi rimpula kauaa kestä... Jos kesä käytössä niin epäilen että tän kesän loppuun tai maksimissaan ens kesän alkuun.

      Sähköase mikä kestääkin jtn vaati suurinpiirtein 200€. Toki Cyma:lta saa ihan kohtuullisen hyviä ja kestäviä n.150€.
      Esim: http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/cyma/cm028b.html

      http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/cyma/cm028u.html

      • Kannattaa kattoa taiwangun.com, sieltä paljon halvemmalla saoja aseita kuin suomessa, esim. Cyma alumiinirunkoinen M4 ~160€ ja Kalash teräksinen AK 120-180€


    • [hurlumburlum]

      Okei hyvä. Eli siis se hajoaa todnäk alle puolessa vuodessa ja takuu korvaa ja saan uuden.

      • Ei. Tuon hinnalla saa taiwangunista selkeesti paremman, esim. cyma muovi AK.


    • [hurlumburlum]

      En minä tuota olisi edes ostamassa. Testasin vaan että ovatko ihmiset tietoisia sellaisesta kuin "tuotevirhevastuu". Eli jos ase hajoaa alle kuudessa kuukaudessa ilman käyttäjän vikaa niin kauppa korvaa. Kun kaikki valittaa aina että "älä osta tota se hajoo kahessa päivässä". Enkä nyt tarkottanut tota mun esimerkkiä vaan kaikkia halpoja aseita yleensä.

    • dwr4

      Pointti oli siinä, että miksi tollanen pitäisi ostaa josta ei ole airsoft aseeksi? typerää rahat tuhlausta. Silloin ei tuotevirhevastuut auta vittuakaan. Koittakaa nyt ymmärtää

      • dwr4 -_-

        dwr4 opettele ekana kirjottaa ennenku tuut valittaa vitun tyhmä tissiposki, kaikilla ei oo varaa vaa sellatteisii 300€ oikeesti vitun pelle


      • dwr4 -_-
        dwr4 -_- kirjoitti:

        dwr4 opettele ekana kirjottaa ennenku tuut valittaa vitun tyhmä tissiposki, kaikilla ei oo varaa vaa sellatteisii 300€ oikeesti vitun pelle

        ja kyllä se muute auttaa se virhevastuu jos vaikka ammut jollain muoviläpyskällä ja se hajoo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe