Kuinka kauan te kokeneemmat olettaisitte tämän aseen kestävän niin että kerran viikossa käy pelaamassa?
http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/well-m1a1-thompson.html
Kauanko kestää?
9
250
Vastaukset
- dww4
Tuossa on muoviset sisäosat ja muovia kokonaan, eli on todella kevyt ja lelun tuntuinene. Itse asiassa sitä ei edes voi luokitella airsoft aseeksi. Noita saa lelu liikkeistä 40 eurolla. ei kannata ostaa. Ehkä kestää kuukauden pelit.
Valitettavasti mua kerran huijattiin ja postista tuli tollanne romu. Ei kannata edes harkita jos aijot airsoftata sillä. Kannattaa kattella juoksuhaudasta tai huutonetistä käytettyjä. Jos ympärivuotiseen käyttöön meinaat niin talvella hajoo rataslaatikko. Ei tuollainen muovi rimpula kauaa kestä... Jos kesä käytössä niin epäilen että tän kesän loppuun tai maksimissaan ens kesän alkuun.
Sähköase mikä kestääkin jtn vaati suurinpiirtein 200€. Toki Cyma:lta saa ihan kohtuullisen hyviä ja kestäviä n.150€.
Esim: http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/cyma/cm028b.html
http://www.kuulapurkki.fi/index.php/airsoft-aseet/airsoft-sahkoaseet/cyma/cm028u.htmlKannattaa kattoa taiwangun.com, sieltä paljon halvemmalla saoja aseita kuin suomessa, esim. Cyma alumiinirunkoinen M4 ~160€ ja Kalash teräksinen AK 120-180€
- [hurlumburlum]
Okei hyvä. Eli siis se hajoaa todnäk alle puolessa vuodessa ja takuu korvaa ja saan uuden.
- [hurlumburlum]
En minä tuota olisi edes ostamassa. Testasin vaan että ovatko ihmiset tietoisia sellaisesta kuin "tuotevirhevastuu". Eli jos ase hajoaa alle kuudessa kuukaudessa ilman käyttäjän vikaa niin kauppa korvaa. Kun kaikki valittaa aina että "älä osta tota se hajoo kahessa päivässä". Enkä nyt tarkottanut tota mun esimerkkiä vaan kaikkia halpoja aseita yleensä.
- dwr4
Pointti oli siinä, että miksi tollanen pitäisi ostaa josta ei ole airsoft aseeksi? typerää rahat tuhlausta. Silloin ei tuotevirhevastuut auta vittuakaan. Koittakaa nyt ymmärtää
- dwr4 -_-
dwr4 opettele ekana kirjottaa ennenku tuut valittaa vitun tyhmä tissiposki, kaikilla ei oo varaa vaa sellatteisii 300€ oikeesti vitun pelle
- dwr4 -_-
dwr4 -_- kirjoitti:
dwr4 opettele ekana kirjottaa ennenku tuut valittaa vitun tyhmä tissiposki, kaikilla ei oo varaa vaa sellatteisii 300€ oikeesti vitun pelle
ja kyllä se muute auttaa se virhevastuu jos vaikka ammut jollain muoviläpyskällä ja se hajoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399