Hei!
Kävin tänään ultrassa ( raskausviikko 6 2 ) Viikko ennen neuvolaa raskaustesti näytti kotona positiivista, jonka jälkeen se testattiin vielä neuvolassa ja positiivinen se oli edelleen.
Tänään 2 päivää myöhemmin ultrassa todettiin että sielä oli iso ruskuaispussi, mutta ei alkiota ? Minulla kuitenkin ollut kaikki raskausoireet mm, rinnat turvonneet ja kipeät, oksentelua, pahoinvointia, väsymystä, pyörrytystä ja vihlovaa / kipeää tunnetta alavatsassa, neuvolasta sanottu aina, että liittyy kohdun kasvamiseen.
Gynekologi epäilee tuulimunaa, viikon päästä uusi ultra..
Voiko siis kyseessä olla tuulimuna tai keskenmeno jos minulla ei ole ollut minkäänlaista vuotoa? Ja eroaako tuulimuna ja raskaus toisistaan suurella tavalla?
Tuulimuna/keskenmeno ja positiivinen testi?
4
1458
Vastaukset
- miiit
Itselläni oli tuulimuna ja ihan samoja oireita oli et esim turvonneet rinnat ja ruskuaispussi oli suuri. Mutta ne oireet kuulemma jonhtuu vaan siitä että keho kuvittelee olevansa raskaana. Mutta jos olet lapsi toiveinen ni toivottavasti löytyis se pikkunen sieltä :) ! No tuulimuna ei ikinä kehity alkioksi/sikiöksi/ lapseksi, vaikka ruskuaispussi kasvaisikin ja kohtu.
- miiit
niin ja myös sit raskaustesti näytti plussaa
- 23+3
Tuulimunassa ei ole alkiota laisinkaan, testi näyttää positiivista, on raskausoireita jne.
"Ja eroaako tuulimuna ja raskaus toisistaan suurella tavalla?" Siis tuulimunassa ei ole sikiötä.
http://metku.net/~pesu/tuulimuna.php
Keskenmenossa ei välttämättä tule vuotoa.
Noilla viikoin pitäisi jo alkion näkyä. - mamikolmelle3
Moi!
Mikä sinun tilanteesi nyt on? Mulla on myös se tilanne, että ultrassa näkyi vaan ruskuaispussi, hcg-arvo oli vajaa 3000. Mulla on joko tuulimunaraskaus tai myöhäinen ovulaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423