Hei!
Kävin tänään ultrassa ( raskausviikko 6 2 ) Viikko ennen neuvolaa raskaustesti näytti kotona positiivista, jonka jälkeen se testattiin vielä neuvolassa ja positiivinen se oli edelleen.
Tänään 2 päivää myöhemmin ultrassa todettiin että sielä oli iso ruskuaispussi, mutta ei alkiota ? Minulla kuitenkin ollut kaikki raskausoireet mm, rinnat turvonneet ja kipeät, oksentelua, pahoinvointia, väsymystä, pyörrytystä ja vihlovaa / kipeää tunnetta alavatsassa, neuvolasta sanottu aina, että liittyy kohdun kasvamiseen.
Gynekologi epäilee tuulimunaa, viikon päästä uusi ultra..
Voiko siis kyseessä olla tuulimuna tai keskenmeno jos minulla ei ole ollut minkäänlaista vuotoa? Ja eroaako tuulimuna ja raskaus toisistaan suurella tavalla?
Tuulimuna/keskenmeno ja positiivinen testi?
4
1380
Vastaukset
- miiit
Itselläni oli tuulimuna ja ihan samoja oireita oli et esim turvonneet rinnat ja ruskuaispussi oli suuri. Mutta ne oireet kuulemma jonhtuu vaan siitä että keho kuvittelee olevansa raskaana. Mutta jos olet lapsi toiveinen ni toivottavasti löytyis se pikkunen sieltä :) ! No tuulimuna ei ikinä kehity alkioksi/sikiöksi/ lapseksi, vaikka ruskuaispussi kasvaisikin ja kohtu.
- miiit
niin ja myös sit raskaustesti näytti plussaa
- 23+3
Tuulimunassa ei ole alkiota laisinkaan, testi näyttää positiivista, on raskausoireita jne.
"Ja eroaako tuulimuna ja raskaus toisistaan suurella tavalla?" Siis tuulimunassa ei ole sikiötä.
http://metku.net/~pesu/tuulimuna.php
Keskenmenossa ei välttämättä tule vuotoa.
Noilla viikoin pitäisi jo alkion näkyä. - mamikolmelle3
Moi!
Mikä sinun tilanteesi nyt on? Mulla on myös se tilanne, että ultrassa näkyi vaan ruskuaispussi, hcg-arvo oli vajaa 3000. Mulla on joko tuulimunaraskaus tai myöhäinen ovulaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415326Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13810580Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089430Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole627675Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump297525Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1866605Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1906322Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri345939Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282112IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1571763