Hei!
Kävin tänään ultrassa ( raskausviikko 6 2 ) Viikko ennen neuvolaa raskaustesti näytti kotona positiivista, jonka jälkeen se testattiin vielä neuvolassa ja positiivinen se oli edelleen.
Tänään 2 päivää myöhemmin ultrassa todettiin että sielä oli iso ruskuaispussi, mutta ei alkiota ? Minulla kuitenkin ollut kaikki raskausoireet mm, rinnat turvonneet ja kipeät, oksentelua, pahoinvointia, väsymystä, pyörrytystä ja vihlovaa / kipeää tunnetta alavatsassa, neuvolasta sanottu aina, että liittyy kohdun kasvamiseen.
Gynekologi epäilee tuulimunaa, viikon päästä uusi ultra..
Voiko siis kyseessä olla tuulimuna tai keskenmeno jos minulla ei ole ollut minkäänlaista vuotoa? Ja eroaako tuulimuna ja raskaus toisistaan suurella tavalla?
Tuulimuna/keskenmeno ja positiivinen testi?
4
1401
Vastaukset
- miiit
Itselläni oli tuulimuna ja ihan samoja oireita oli et esim turvonneet rinnat ja ruskuaispussi oli suuri. Mutta ne oireet kuulemma jonhtuu vaan siitä että keho kuvittelee olevansa raskaana. Mutta jos olet lapsi toiveinen ni toivottavasti löytyis se pikkunen sieltä :) ! No tuulimuna ei ikinä kehity alkioksi/sikiöksi/ lapseksi, vaikka ruskuaispussi kasvaisikin ja kohtu.
- miiit
niin ja myös sit raskaustesti näytti plussaa
- 23+3
Tuulimunassa ei ole alkiota laisinkaan, testi näyttää positiivista, on raskausoireita jne.
"Ja eroaako tuulimuna ja raskaus toisistaan suurella tavalla?" Siis tuulimunassa ei ole sikiötä.
http://metku.net/~pesu/tuulimuna.php
Keskenmenossa ei välttämättä tule vuotoa.
Noilla viikoin pitäisi jo alkion näkyä. - mamikolmelle3
Moi!
Mikä sinun tilanteesi nyt on? Mulla on myös se tilanne, että ultrassa näkyi vaan ruskuaispussi, hcg-arvo oli vajaa 3000. Mulla on joko tuulimunaraskaus tai myöhäinen ovulaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1876278Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa654763Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu924571Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa734333Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa912777En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331697odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391624- 541578
- 381385