Hei!
Kävin tänään ultrassa ( raskausviikko 6 2 ) Viikko ennen neuvolaa raskaustesti näytti kotona positiivista, jonka jälkeen se testattiin vielä neuvolassa ja positiivinen se oli edelleen.
Tänään 2 päivää myöhemmin ultrassa todettiin että sielä oli iso ruskuaispussi, mutta ei alkiota ? Minulla kuitenkin ollut kaikki raskausoireet mm, rinnat turvonneet ja kipeät, oksentelua, pahoinvointia, väsymystä, pyörrytystä ja vihlovaa / kipeää tunnetta alavatsassa, neuvolasta sanottu aina, että liittyy kohdun kasvamiseen.
Gynekologi epäilee tuulimunaa, viikon päästä uusi ultra..
Voiko siis kyseessä olla tuulimuna tai keskenmeno jos minulla ei ole ollut minkäänlaista vuotoa? Ja eroaako tuulimuna ja raskaus toisistaan suurella tavalla?
Tuulimuna/keskenmeno ja positiivinen testi?
4
1359
Vastaukset
- miiit
Itselläni oli tuulimuna ja ihan samoja oireita oli et esim turvonneet rinnat ja ruskuaispussi oli suuri. Mutta ne oireet kuulemma jonhtuu vaan siitä että keho kuvittelee olevansa raskaana. Mutta jos olet lapsi toiveinen ni toivottavasti löytyis se pikkunen sieltä :) ! No tuulimuna ei ikinä kehity alkioksi/sikiöksi/ lapseksi, vaikka ruskuaispussi kasvaisikin ja kohtu.
- miiit
niin ja myös sit raskaustesti näytti plussaa
- 23+3
Tuulimunassa ei ole alkiota laisinkaan, testi näyttää positiivista, on raskausoireita jne.
"Ja eroaako tuulimuna ja raskaus toisistaan suurella tavalla?" Siis tuulimunassa ei ole sikiötä.
http://metku.net/~pesu/tuulimuna.php
Keskenmenossa ei välttämättä tule vuotoa.
Noilla viikoin pitäisi jo alkion näkyä. - mamikolmelle3
Moi!
Mikä sinun tilanteesi nyt on? Mulla on myös se tilanne, että ultrassa näkyi vaan ruskuaispussi, hcg-arvo oli vajaa 3000. Mulla on joko tuulimunaraskaus tai myöhäinen ovulaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653