n. 120 neliöinen asunto 5km Alanyasta. Asunto on 3 kerroksessa ja rakenettu 2006. Asunnossa on 2mh, oh, k, 2 isoa parveketta, kh iso normaali kokoinen ikkunallinen varasto. Lentokentälle matkaa 100km, merelle 500m. Asunto yhtiössä käytössä 100m uima-allas ulkona sekä sisäallas ja sauna, tennis kentät, koris kentät ym. Aunto myydään kalustettuna ja hintapyyntö on 125.000€ . Asunto on hyvä kuntoinen ja todella siisti. Sen voi halutessaan hankki sijoitusasunnoksi. Lisätietoa ja kuvia voi pyytää sähköpostitse [email protected]
Vastaukset 1
- Investor
Miten olet tuon hinnan määrittänyt? 2006 rakennettu kerrostalossa???
Missä tuo asunto tarkalleen ottaen on?
Kolmas kerros lienee penthouseasunto?
Sisustuksessa käytetty merkkihuonekaluja ja B&O -äänentoistojärjestelmiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2531063Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223832- 98831
- 69706
- 58664
- 100604
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2531Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509