Mikä HUONOIN asuinalue Porissa?

pahalta näytti :(

Mikä on Porin huonointa aluetta? Missä talot ja pihat ovat ala-arvoisessa kunnossa ja meininki vähän "gettoa"? Missä et haluaisi asua?

Tämä ketju oli pakko aloittaa, koska tulin hetki sitten Porin Jaakontien läpi. Äänestän Porin huonoimmaksi paikaksi asua As Oy Porin Jaakonpihat eli Jaakontie 2-8. Perusteena huonokuntoiset ja ränsistyneen näköiset parakki-tyyliset rivitalot, joiden pihat ovat täysin hoitamatta! Katsoin ensin, että asutaanko noissa taloissa vai ovatko ne tyhjillään, mutta niissä tosiaan asutaan! Postilaatikoissa on ihmisten nimiä ja heinäpellolla, anteeksi etupihalla, oli autoja pysäköitynä asuntojen eteen. Kurkkaa, miltä Jaakontie näyttää:

http://www.fonecta.fi/s/1AKv

Yllättäen vanhat helikopterikuvat todistavat rivitalon olleen joskus aika siistissä kunnossa. Miksi Jaakontie 2-8:n kunto on romahtanut viime vuosien aikana?
Kiinteistön omistaja sekä asukkaat pitävät omaisuudestaan täysin ala-arvoista huolta. Hävettää.

116

11730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti

Pihlava

• ällöö

Samaa mieltä. Pihlava, ja Pormestarinluoto.

• slummit
        ällöö kirjoitti:

Ei Sampolassa ja Impolassakaan hurraamista ole.

• matosta purua
        slummit kirjoitti:

No ei Impolan ja Sampolan pientalo-alueita haukkuakkaan voi. Jotkut vaan mieltää Sampolan ja Impolan niiksi muutamaksi vuokrakerrostaloksi, joissa asuu alkkiksia tai muuten vähempi-osaisia. Mutta nämä omakotitalo-alueet, joita Impola-Sampola-akselilla on, ovat ihan yhtä rauhallisia kuin Koivistonluodossa tai Vähäraumalla.

Ja ne Jaakontien rivarien pihat avattiin viime kesänä salaojituksien vuoksi ja jostain syystä pihat jätettiin siistimättä. on kyllä jäätävän näköisiä.

• .................
        slummit kirjoitti:

Oletko vieraillut kyseisellä alueella ,kun noin tietävänä asiasi esität.

Nykyään tehty paljon taloissa ja pihoilla remonttia.

Talot hiljaisia ,liikenne vähäistä.

Kaikki vaan ei halua asustaa ,perämettässä ,saatika omakotitalossa.

ONNEKSI ON VAIHTOEHTOJA!

• ????????????
        slummit kirjoitti:

eks sää laps kulta vielä tiedä missä maailmassa on slummit .
        kysy en kerral opettajalta.

• porkan perält
        ällöö kirjoitti:

Sä tiä mistää mitää!
        Et ol varmaa ikän tääl ees käyny kattoos? HÄH?!

• Anonyymi
        ällöö kirjoitti:

Mitä sää ny meluat?
        Kyll maar Porkka Pori paras paikka o.

• Anonyymi
        ällöö kirjoitti:

Pormestarinluoto on kyllä kaunis paikka jokiranrantoineen. Kauppakeskus huonossa kunnossa, mutta se ei ole taloyhtiöiden vika. Pihat ovat pääasiassa todella siistejä ja viihtyisiä. Kannattaa käydä ajelemassa Porkassa, jos omaa virheellisen käsityksen alueesta.

• Anonyymi
        matosta purua kirjoitti:

No ei Impolan ja Sampolan pientalo-alueita haukkuakkaan voi. Jotkut vaan mieltää Sampolan ja Impolan niiksi muutamaksi vuokrakerrostaloksi, joissa asuu alkkiksia tai muuten vähempi-osaisia. Mutta nämä omakotitalo-alueet, joita Impola-Sampola-akselilla on, ovat ihan yhtä rauhallisia kuin Koivistonluodossa tai Vähäraumalla.

Ja ne Jaakontien rivarien pihat avattiin viime kesänä salaojituksien vuoksi ja jostain syystä pihat jätettiin siistimättä. on kyllä jäätävän näköisiä.

Mitä kummaa sinä kirjoitat,minä asun impolassa niinsanotussa vuokratalossa ja talossa on 13 asuntoa työssäkäyviä on kolme-neljä asukasta eri asunnoista lisäksi pari yrittäjää eikö se nyt tänä korona aikana sentään ole jotain.Tässä talossa tuskin kukaan ratsastaa kelan tukirahoilla jaa on tietty se yksi sattuma joukossa kuten kuuluukin loput onkin eläkkeellä.Pihakin on siisti jollei myrsky ole sitä sotkenut.Pihapiirikin on sellainen että siellä uskaltaa oleilla eikä mopojen pärinää kuulu mitä muuta voi enää toivoa no että asuntoihin laitetaan sitä ja tätä mutta silläkin on kääntöpuolensa mitä enemmän laitetaan vaikka köyhänpojan laminaattia plus peilillä varustettuja vaatekaappeja tammisia ulkoovia lasilla varustettuna isompia parkkipaikkoja ,pihaan kunnon asfaltti ettei pohjapellit jää matkasta niin sitä myöden vuokra pakkaa nousemaan.Niin kauan kuin tekninen isännöijä kurvailee tyylikkäästi vaan autolla ohi pitkin ojantietä on kaikki hyvin vaan annas olla jos annetaan aihetta että pyydetään jotain niin vot vuokra ylös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pormestarinluoto on kyllä kaunis paikka jokiranrantoineen. Kauppakeskus huonossa kunnossa, mutta se ei ole taloyhtiöiden vika. Pihat ovat pääasiassa todella siistejä ja viihtyisiä. Kannattaa käydä ajelemassa Porkassa, jos omaa virheellisen käsityksen alueesta.

Täysi samaa miält. En oo asunu poris enää pariinkymmeneen vuotee, mut nykyää ku käyn siäl, nii on se ny paljo paremmas kunnos, ku sillo.

• hockeykings

Sampola on huonoin paikka

• Sampola on OK

Eikö Sampola ole siistiytynyt viime vuosina?

80-luvullahan sillä oli vielä huono maine, mutta nykyään se on kelvollista aluetta. Vai onko?

• Anonyymi

Sampola on nykyisin todella viihtyisä ja erittäin hyvin hoidettu asuinalue. Taloyhtiöt on hyvin hoidettuja, koska ovat pääasiassa omistusasuntoja. Alueella on uusi tyylikäs K-Market, viihtyisä kirjasto, uusi koulu ja parasta-aikaa tehdään hienoja ulkoliikuntapaikkojen sekä puistoaluetta. Sampola on ensimmäinen alue Porissa, jonka pysäköintipaikoille tehtiin sähköautoille latauspistokkeet. Parkissa on näkynyt jo yksi Tesla. Asuntojen hinta/laatu/viihtyvyys on hyvässä suhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sampola on nykyisin todella viihtyisä ja erittäin hyvin hoidettu asuinalue. Taloyhtiöt on hyvin hoidettuja, koska ovat pääasiassa omistusasuntoja. Alueella on uusi tyylikäs K-Market, viihtyisä kirjasto, uusi koulu ja parasta-aikaa tehdään hienoja ulkoliikuntapaikkojen sekä puistoaluetta. Sampola on ensimmäinen alue Porissa, jonka pysäköintipaikoille tehtiin sähköautoille latauspistokkeet. Parkissa on näkynyt jo yksi Tesla. Asuntojen hinta/laatu/viihtyvyys on hyvässä suhteessa.

80-luvulla tuli penskana Sampolassa asuttua. Betonilähiö, mutta ei siellä mitenkään levotonta ollut. Tosin silloin siellä kiersi vielä korttelipoliisit. Onko Sampolassa paljon mamuja, kuten jostain saa lukea? Muuttamassa ehkä takaisin Poriin yli 20 vuoden pk-seutuasumisen jälkeen.

• Urheilukenttää

Ahlainen on huonoin. Siellä on wessa-pytyt postilaatikkoina.

• alko..

Siellähän asuu alkoholisteja se on kaupungin asuntola niille.

• Urheilukent.

Jep. Mut on niitä juoppoja Pimpolassa ja Sambolassa ja Väiskilässä ym.
      Eikä Ahlaisissa kantsi asua, ku perusturva on lopettanut koko kylän.
      Rahat mennee perusturvan nokkahenkilöiden oikeudenkäynteihin.

• Bareback-Pate

Porkka, Sampola, Pihlava, Koivula kerrostaloalueet inhottavaa aluetta.

• älä hauku Porkkaa

Porkka on siistiä seutua nykyään. Olen asunut siellä!

• älä valehtele
        älä hauku Porkkaa kirjoitti:

Porkka on siistiä seutua nykyään. Olen asunut siellä!

Etkä ole. Asuit toejoella!

• älä hauku Porkkaa
        älä valehtele kirjoitti:

Etkä ole. Asuit toejoella!

Turha miinustaa. En ole asunut Porkassa. Valehtelin edellä. Asuin Toejoella.

Jäin itse kiinni itselleni ;)

• hevosgiggeli

Jaakontiel poliisiautot joka viikonloppu hakemassa pukareita laitokselle ja manneja tottakai.ei ne pihasta huolta kanna jos ei valkolaiset leikkaa nurmikkoa niille.

• kppooi

Pihlavassa on kaikilla kulkijoilla mäyräkoira mukana, ja se ei ole sellainen karvainen kaveri.

• hockeykings

musa on paras paikka

• grillimaisteri

hankkijan alue siinä liki karjarantaa,kattokaa ny minkänäkönen slummi""se alue on?? asunnot maksaa maltaita ja saat siinä kattoa kun naapurit grillaa eetvarttia 5 metrin päässä sun parvekkeestas.tämä alue on porin slummi. nih..

• Piffalaaaaaannn

Olen samaa mieltä tuosta pihlavasta. Mutta paratiisinmäki on minusta huonoin. Ei alkkisten eikä narkkisten takia vaan ylimielisten ja koppavien keski-ikäisten ihmisraunioiden. Joka pihaan hommataan aina vaan uudempia härpäkkeitä kun naapurilla. Eräskin vanhempi pariskunta osti pihalleen suuren trampoliinin, vaikkei talossa asu enää lapsia. Voihan se tietysti olla lapsenlapsia varten mutta kuitenkin, suurempi piti olla kuin naapurin lapsiperheen pihassa. Lähes kuninkaallisina pidettyjen paratiisinmäkeläisten mukulat vasta kauheita ovatkin... Asuisin ennemmin pihlavassa kun täällä.

• Anonyymi

Musta tuntuu et ei jätkä oo nähny iha paratiisimäkeä se o iha normi spotti ja vaik en ny iha asu siinä mut oon nähny se on iha ok mesta

• HilikkaHuu

Paras alue Liinaharjassa tai Musassa ja keskustassa myös, Pihlava on ihan kiva paikka.MInua kiinnostaa myös Sampola. Kaikki on vieressä.

• Itä-Pori

Kalaholma ja Lukkarinsanta parhaita ja siistejä.

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä

Oletko varma.
        Taisit kirjoittaa liian hätäisesti ilman tarkkaa pohtimista.

• Anonyymi
        Itä-Pori kirjoitti:

Kalaholma ja Lukkarinsanta parhaita ja siistejä.

Paitsi ei silloin jos joki alkaa tulvimaan sori että tuli sanotuksi ennuste.

• jokainen vieressä

"MInua kiinnostaa myös Sampola. Kaikki on vieressä."

Nimenomaan.
      Tenho,feija,lenita ja ihan todellakin kaikki.

• Joettajärvettä

Paras on Musa ja Liinaharja, miksipä ei ihan keskustakin ja Eteläranta. Karjaranta on kauheaa slummia koska talot vieri vieressä. On siellä jestas kuumakin ihmisillä kun aurinko helottaa joka suunnasta. Ihan pätsi.

• Opiskelija2

Opiskelemaan tulossa ja vuokra-asuntoa tarjottu Pormestarinluodosta.Mitäs sanotte,kannattaako ottaa vastaan.

• Jho

Pormestarinluto eli porilaisittain Porkka ei ole maineeltaan ihan sieltä parhaimmasta päästä kylläkään. Moni listaa sen neljän "huonoimman" kaupunginosan joukkoon.

Todennäköisesti sinulle tarjottu kämppä on sieltä kerrostaloalueelta ja siellä varsinkin asuu jos jonkin sortin hiihtäjää. Omakotialue tietysti rauhallisempi.

Hyvinä puolina mainittakoon lyhyt matka keskustaan ja kirjurinluotoon ja halvat vuokrat, mutta mutta... En silti itse sinne haluaisi enää muuttaa. Joskus 80-luvulla siellä olen kyllä hetken asunut.

• porkkatar
        Jho kirjoitti:

Pormestarinluto eli porilaisittain Porkka ei ole maineeltaan ihan sieltä parhaimmasta päästä kylläkään. Moni listaa sen neljän "huonoimman" kaupunginosan joukkoon.

Todennäköisesti sinulle tarjottu kämppä on sieltä kerrostaloalueelta ja siellä varsinkin asuu jos jonkin sortin hiihtäjää. Omakotialue tietysti rauhallisempi.

Hyvinä puolina mainittakoon lyhyt matka keskustaan ja kirjurinluotoon ja halvat vuokrat, mutta mutta... En silti itse sinne haluaisi enää muuttaa. Joskus 80-luvulla siellä olen kyllä hetken asunut.

Tarttee tänne tulla kertomaan Porkasta, jos ei ole asunut 20 vuoteen! Itse olen asunut juuri täydet 20 vuotta, enkä muuttais pois. Rauhallinen alue, luonto lähellä, kaupunkiin lyhyt matka. Ainakaan meidän talossa ei ole häirikköjä, eikä juoppoja. Eikä ole tullut vastaankaan.

• Iloinen neiti

Ihan hyvin voit ottaa mutta keskustassakin on mukava asua ja asuntoja on.

• Sampolan Äijä

Jos miettisit toisena vaihtoehtona Sampolaa. Vaikkapa jotain Annikintie, Kalskeentie tai Vellamontie tyyppistä osoitetta. Yksiöissä puistoisat näkymät ikkunoista sisäpihoille, kaksioista taas näkee vieläkin enemmän.
        Olen päälle 30 vuotta Sampolassa asunut ja viihtynyt, en voi olla väärässä.

• porkan takaa

Kantsii tän tul! tulee 3 vuot täytee tääl näi jumala selä takan, Väinöläki oli parempi sillai, mut aika rauhattomaks menny.. O.O

• muutin pois

Väinölä ja Latokartanontie, siellä asuu ihan hullua sakkia.

• Anonyymi

Olen vankasti samaa mieltä,ainakin asui aikoinaan todella hullua, vaan en tiedä minne on ripoteltu, toivottavasti jonnekin itärajalle vaikka tuupovaaraan.

• Porkkakin parempi

Järkyttävin asuinalueena munmielestäni on messukylä. Ei ikinä sinne asumaan! Jos saan käyttää "ei ikinä" sanontaa.

• 3vuotta täällä

Metallinkylä on paras. Ainoa huono puoli sampola getto ja luvata rekkakuskit ulkomaalaisia kiertelävät pihoissa varastaen niin kuin sampola,impola,väinölä getto alueelta konsanaan. Täytyy kattoa silmästä silmään ennen kuin pärjää täällä

• romukylä
        3vuotta täällä kirjoitti:

Metallinkylä on paras. Ainoa huono puoli sampola getto ja luvata rekkakuskit ulkomaalaisia kiertelävät pihoissa varastaen niin kuin sampola,impola,väinölä getto alueelta konsanaan. Täytyy kattoa silmästä silmään ennen kuin pärjää täällä

3 vuotta täällä,muuta pois jos on noin kova pelko .
        sinulta ei ole viety mitään,kunhan vain uhoot siellä.
        Metallikylässä
        meillä täällä sampolassa on tavarat autot ja peräkärryt saaneet olla rauhassa
        35 vuotta.
        getto,getto,getto,eikö ole jännä sana.

• Merenmary

Ei Sampolassa mitään harmia ole ollut. Ollaan tyytyväisiä. Joillain ihmisillä on ongelmia joka paikassa. Minusta Porissa ei mitään slummeja ole missään. Keskustassakin on kiva asua. Siellä myös viihdyin.
      Ystäväni asuu Liinaharjassa ja on tyytyväinen oloonsa rehevän metsän keskellä.Vehreyttä on Sampolasskain varsinkin kesällä.
      Porin puistot ovat hienosti hoidettuja.

• siinsesit

Voi hyvät metsäläiset! Ymmärtäkää toki, ettei Porissa ole ainoatakaan slummia. Suomessa kaikki alueet lyövät laudalta monet eri maailman kaupunginosat, joissa köyhät ihmiset asuvat eli slummeissa. Meillä Suomessa ei siis ole slummeja kuten ei palatsejakaan! Avatkaa silmänne ja todetkaa, et me porilaiset olemme melko tavallisia taaperoita kaikki ja emme ole toinen toistamme parempia, vaikka asuisimme paratiisinmässä tai porkassa. Löydä itsesi ja voit asua missä tahansa, ei asuntoa hankita pönöttämisen vuoksi vaan kodiksi, missä juuri sinun on hyvä olla!

• Miirunmaarun

Ihan totta. Slummeja ei Suomessa ole missään. Ajelin juuri Sampolassa ja ihmettelin kukka-istutusten suurta määrää, siellä on taidetta, kauniita puita, siistiä ja rauhallista. On kauppoja, apteekki ja kirjasto. Minä en kaipaa mahdottomia ja jos kaipaan, menen sinne.
      On ollut mukavaa olla porilainen tänäkin viikonloppuna..Jopa presidentti puolisoineen on vieraillut paikkakunnalla ja tuo ihana Vesa-Matti Loiri.

• vilhuska

Mä asun sampolassa ja mun mielest tääl on kivaa tosin aika paljon epäilyttäviä tyyppejä jotka lähtee seuraamaan

• samppa..

muualta muuttaneena ja sampolassa nyt kesän asuneena.. oon vaan yllättynyt miten siisti ja rauhallinen paikka tää on ja kaikki lähellä.
      eikä vuokratkaan oo pahoja.

• Anorakkilakki

Siinäpä se.Siistimpiä taloja kuin Sampolassa saa hakea. Menkääpä keskustan kerrostaloon tai Sampolaan. Ero Sampolan hyväksi on selvä ja ihanat puut huojuvat. melkein kuin Paratiisimäessä. Taitaa paratiisi ollakin kun ruusutkin tuoksuvat. Sataisi vain, nyt kohta kaikki kuolee.

• Anonyymi

Niin huojuu täällä impolassakin puut,meinaan nuo pihlajapuut pari niistä on jo totaalisessa asennossa eli kaatumassa toinen peräti jalkakäytävälle ellei sitten tielle.Mjaa huojuu tuossa yksi holkkipolvi ottanut ties mitä että menee pannu sekaiseksi heti aamulla ja sen jälkeen koittaapi iki ihana iltaruska kun vedetään unet tuolla pellon laidassa rusakot käy paskalla juuri samoissa maisemissa plus koirat.

• Spectator

Kyllä Pormestarissa on ihan asiallisiakin alueita kuten Messualue, kerrostalo-aluekaan ei taida enää nykyään olla ihan pahinta slummia.

• jeejeejeeje

Pihlava on nykyään ihan rauhallinen paikka. Täällä ovat omat alkoholistinsa, niin kuin JOKAISESSA paikassa. Eivät ole vaarallisia kenellekään. Porkasta en osaa sanoa mitään. Joskus olen siellä mukulana asunut, mutta on niistä ajoista ilmeisesti muuttunut parempaan. Yksi ero on kuitenkin Porkan, Sampolan ja Pihlavan välillä.
      Pihlavassa on huomattavasti paljon enemmän luontoa ja mahdollisuuksia ulkoilla/lenkkeillä ja jopa uida kesäisin, kun miettii kuinka lähellä Yyteri Pihlavaa on.
      Sori vaan, mutta kyllä se sampola aika betonipunkkerilta näyttää, vaikka olisikin ihan mukavaa seutua...

• Koiranpää

Eipä Impolassakaan enää nykyään mitään tapahdu. Aika tylsä paikka jos jotain gansta-meininkiä hakee.
      Väinölästä jotain aina väliin kuuluu, muttei sekään taida enää mikään Harlem olla.
      Tuntuu, että keskustan alueella tapahtuu nykyisin paljon enemmän kaikkea. Vanhat tappelupukarit on näistä lähiöistä tainneet lähteä joko linnaan tai autuaammille tappelumaastoille.

• nerealainenkookeri

Kuuleppas jaakontie 2-8 on juuri tehty mittava piha remontti joten vedäppäs lenkkarit jalkaasi käy katsomassa komeita uusia pihoja.

• Anonyymi

Kokoomus on ystävä, nappi ottaan köyhille.

• Anonyymi

Sauli Schuupaltti aikanaan teroitti meille miten kelarahat tulsii ottaa heikommalta ainekselta pois.Porissa siis saisi poistaa rahat akselilla porkka, sampola,impola,väinölä, viikkari, kuukkari, harmaalinna, pihlava jokaiselta.Heikompaa ainesta kun on suurin osa ja sossupummeja, narkkareita.Siis aivan turhia tyyppejä.Sauli Schuupaltti on puhunut joten lisääntymisrahat pois!

• Anonyymi

pihlava on vitun jees paikka vaik välil vähä levotont ollukki

• Anonyymi

Ahlainen on hyvä paikka asua. Siellä naapurit tietävät toisten asiat paremmin, kuin itse naapuri. Kyttäyskultturia parhaimmillaan.
      Niin ja poliisit pitää heti soittaa, jos joku polttaa nurmikkoa.

• Anonyymi

Näin savua Peittoon läjitysalueella ja soitin heti poliisit.
      Kolme poliisiautoa meni pidättämään savun aiheuttajan.
      Epäilen, että joku poltti nurmikkoa, mutta varma en ole.

• Anonyymi

Porkassa on nyt ainakin vähemmän huutoa ku räkälä kippari sulki ovensa lopullisesti. Mut on tää silti aika paska paikka jos totta puhutaan.

• Anonyymi

Voi ei, minne kipparin vakiasiakkaat nyt sitten tunkevat, ei kai vain siihen baariin missä minä viihdyn? Ovat menestyksekkäästi rullanneet ei-kantisten luottokortteja ja lompakoita usein ja joku sanoi että omistajankin kanssa on toimintaa harrastettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei, minne kipparin vakiasiakkaat nyt sitten tunkevat, ei kai vain siihen baariin missä minä viihdyn? Ovat menestyksekkäästi rullanneet ei-kantisten luottokortteja ja lompakoita usein ja joku sanoi että omistajankin kanssa on toimintaa harrastettu.

Kävinpä joskus Kipparissa 90-luvulla juomassa juhannusaattona tuopin. Istuin baaritiskille ja tilaisin oluen!!!!!

Baarinpitäjä otti piilostaan tiskin alata suoraan siittä vaan ties kenen räkittävänä ja rähmittävänä olleen tuopin....minun eteeni!

Join sen perkele kuin normibaarissa ja sitten ... mietin....ei vittu....se oli jonkun jäämistöä...mitä paskaa...

Kysyin baariäijältä, miksi tuoppi tuli valmiiksi lastattuna siitä tiskin alta....öööööööööö.....*meillä on tapa, että näin vilkkaana aikana lasketaan kaljat jo valmiiksi laseihin...ööööööööö...

En ole sen jälkeen käynyt kyseisessä paikassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävinpä joskus Kipparissa 90-luvulla juomassa juhannusaattona tuopin. Istuin baaritiskille ja tilaisin oluen!!!!!

Baarinpitäjä otti piilostaan tiskin alata suoraan siittä vaan ties kenen räkittävänä ja rähmittävänä olleen tuopin....minun eteeni!

Join sen perkele kuin normibaarissa ja sitten ... mietin....ei vittu....se oli jonkun jäämistöä...mitä paskaa...

Kysyin baariäijältä, miksi tuoppi tuli valmiiksi lastattuna siitä tiskin alta....öööööööööö.....*meillä on tapa, että näin vilkkaana aikana lasketaan kaljat jo valmiiksi laseihin...ööööööööö...

En ole sen jälkeen käynyt kyseisessä paikassa!

Siihen yhteen tuoppiin oli kaadettu muilta jääneet jämäkaljat..

• Anonyymi

Eipä kiinnosta.. kaikki muuttuu näin vanhasta aloituksesta.

• Anonyymi

Sampolassa pitää katsoa jatkuvasti taakseen. Sen olen oppinut kantapään kautta.

• Anonyymi

Kyll maar sen jo kaikk tietää Porkka Pori paras paikka o.

• Anonyymi

Kiitos kysymyksestä! Tätä kysytään useinkin ja on ajankohtaista!
      Kiitos vielä kysymyksestä.
      Kansainvälisten sopimusten mukaan ja oman empiirisen kokemukseni mukaan Lavia on parasta asuinaluetta Porissa ellei ota huomioon että lentokenttää ei ole ja omaa sinfoniaorkesteriakaan täällä ei ole, mutta onneksi olemme osa Poria niin olemme mukana maksamassa lentoliikennetukeamme yhdessä.
      Onneksi on EU ja maataloustuki, jota saamme kaikki.

• Anonyymi

Ni laviassa vai saatte sitä sikajutskaa

• Anonyymi

Lattomeri on parasta aluetta. Ei narkkateita, ei mitään.

• Anonyymi

Oikeassa olet, lattamerellä ei todellakaan ole yhtikäs mitään.Pelkkää hlvtin savannia ja vettä.Aivan turha paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa olet, lattamerellä ei todellakaan ole yhtikäs mitään.Pelkkää hlvtin savannia ja vettä.Aivan turha paikka.

Lavia ja Ahlainen ihan turhia paikkoja.

• Anonyymi

Kannattaa tulla impolaan. On turvallista olla kun poliisipartiot päivystää ja kiertelee näitä kujia päivin ja öin, sairasauto myöskin kohtalaisen usein. Reilun vuoden nyt asunut - talvella oli vähän hiljaisempaa kyseisen huolenpidon suhteen. Päivälenkin yhteydessä voi mennessään heitellä käytettyjä ruiskuja /neuloja roskikseen.

• Anonyymi

komppaan tätä, hiljattain muutettiin pois. Poliisi on viimeisinä kuukausina käynyt yhä tiheämmin. Eräs päivä maija kaarsi pihaan kolme kertaa. Poliisi kyselee onko rauhallista, missä talossa asut, vissii haku päällä vai tavallista levottomampaa? Onneksi pääsi pois kun alkoi jo pelottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

komppaan tätä, hiljattain muutettiin pois. Poliisi on viimeisinä kuukausina käynyt yhä tiheämmin. Eräs päivä maija kaarsi pihaan kolme kertaa. Poliisi kyselee onko rauhallista, missä talossa asut, vissii haku päällä vai tavallista levottomampaa? Onneksi pääsi pois kun alkoi jo pelottaa.

Taitaapi ehtiä Markoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Impolan kukkakeisarii mahtaa ettii :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo minäkin komppaan,on täällä impolassa todella turvallinen tunne esimerkiksi jos lähdet vaikka illalla myöhään tai aamulla varhain lenkille happea haukkaamaan niin polliisi ajaa kohauttaa maijalla viereen kyselemään nimeä ja henkkareita ja milläs asialla sitä oikein ollahan,mutta sitten tuli heti turvaton olo kun hokasin että jos nuo ovatkin niitä valepolliiseja ja tuo maijakin on voitu vohkia jostain ja maalattu nuo miekankuvat ynnä muut jellonat taisi siinä olla kamelinkin kuvia mutta kukkasen kuvat puuttuivat eli ei olleet kuitenkaan hippiheeboja olkaa varovaisia,ja ottakaa taskulamppu mukaanne että näette niiden virkamerkit jos niillä sellaiset sattuu olemaan ja voi nekin olla väärennettyjä ja voimassa oleva rokotustodistus pitää olla ja naamiot niisäkin on kaksi miekkaa ristissä.

• Anonyymi

Sampola on nykyisin todella viihtyisä ja erittäin hyvin hoidettu asuinalue. Taloyhtiöt on hyvin hoidettuja, koska ovat pääasiassa omistusasuntoja. Alueella ollut vanha ostari/baari rakennus kun hajotettiin loppui häiritsevä toiminta. Alueella on uusi tyylikäs K-Market, viihtyisä kirjasto, uusi koulu, liikuntakeskus ja parasta-aikaa tehdään hienoja ulkoliikuntapaikkojen sekä puistoaluetta. Sampola on ensimmäinen alue Porissa, jonka pysäköintipaikoille tehtiin sähköautoille latauspistokkeet. Parkissa on näkynyt jo yksi Tesla. Asuntojen hinta/laatu/viihtyvyys on hyvässä suhteessa.
      Sampola sopii erinomaisesti perheille, jossa päiväkoti- ja/tai kouluikäisiä lapsia.

• Anonyymi

Mä sain pimppiä siellä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sain pimppiä siellä!

Ja kaksivuotta ja kymmenen kuukautta. Plus 8000euroa maksettavaa.

• Anonyymi

Pihlava

• Anonyymi

leppäkorpi,voi että vanhukset kulkee rakkiensa kanssa ja notkuu ihmisten aidoilla,ei mitään yksityisyyttä,eräskin kun sattuu olemaan selvä kausi,ahdistelee muita fiksuja koiran ulkoiluttajia,kyylataan muita asukkaita ja tupataan väkisin seuraan.

• Anonyymi

totta on joka sana,en suosittele leppäkorpea kenellekään kuin tuurijuopoille,niit tääl piisaa,

• Anonyymi

Kaikki ne alueet jossa aloittaja liikkuu ovat ehdottomasti huonoimpia. Mutta paranevat huomattavasti heti kun aloittaja häipyy sieltä pilaamasta ilmaa.

• Anonyymi

Mä sain pimppiä siellä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sain pimppiä siellä!

Haisiko norssilta? Norssia nousee nyt porkan rantaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haisiko norssilta? Norssia nousee nyt porkan rantaan.

Ei tainnu norssia haista mutta oli kovin piikikästä taitaa olla ruutana aika juuri nyt.

• Anonyymi

Kohta ei ole missään hyvä asua kun joka paikkaan rakenteilla 5g säteilyttäjä antenneja. Miksi niitä tarvii koulujen katoillekin laittaa. Herätkää vanhemmat. Lastenne terveys vaarassa

• Anonyymi

Täysikuu on tulossa, vai mikä mättää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysikuu on tulossa, vai mikä mättää?

Alumiinifolio loppuu kaupoista kohta. Pitäkää kiirettä.

• Anonyymi

Juu herätä pitää ja varokaa sitä hammaslääkäriä joka pistää hammaspaikkojen tilalle mikrofoneja.

• Anonyymi

Pormestarinluoto on todella rauhatonta seutua, täytyy pelätä oman turvallisuutensa puolesta sekä omaisuutensa puolesta. Narkkarit riehuu ja poliisit käy jatkuvasti.

• Anonyymi

Kannattaa laittaa myös osoite? Olen Itse asunut nyt messukylässä muutaman kk ja täällä on ainakin todella rauhallista. Joka paikkaan pääsee mainitsemasi tyyppejä, keskellä päivää jopa keskustan kävelykadulle joten leimaako muutama hiihtäjä koko alueen? Ei minusta! . Oman kokemukseni mukaan pormestarinluoto on rauhallinen lapsiperheiden asuinalue, jossa kakki lähellä ja vehreä ympäristö.

• Anonyymi

Asuin puolivuotta pihlavassa, Uusitalontellä ja voi morjens! Käytettyjä huumeruiskuja sai potkia rappukäytävässä ja tienreunoilla ja naapurissa ravas epämäärästä narkkari porukkaa pitämäs meteliä läpi yön!! En muuttais takas enään betoni houkuttelee sielläpäin narkkareita ja alkkiksia, omakotialueella en ole asunut mutta sielläkinn pitää olla kaikki lukossa kun narkkarit käy varastamassa tavaraa jolla saa päivän huume annoksen

• Anonyymi

Ja poliisi ravaa pihlavassa monta kertaa päivässä just noiden kerrostalo alueiden takia jossa noita hämäräheikkejä pyörii

• Anonyymi

Pihlavan alhainen asuntojen hintataso, houkutteleen narkkareita ostamaan kodin itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja poliisi ravaa pihlavassa monta kertaa päivässä just noiden kerrostalo alueiden takia jossa noita hämäräheikkejä pyörii

Voi ne valeseriffitkin olla hämäräisen heikkejä.

• Anonyymi

Toejoki itä kimalaisen tiet, mehiläisentiet se alue.

• Anonyymi

Karjaranta on masentavaa aluetta, naapuritalon seinät näkyy parin metrin päässä kun ikkunassa yrittää vähän maisemia katsoa,,,, Monet morkkaa pormestarinluotoa mutta katsokaa miten siellä on luonto vierellä, vihreimpiä alueita Porin seudulla...

• Anonyymi

Juurikin näin! Tervetuloa Pormestarinluotoon vehreille puistoaleille kävelemään ja ihastelemaan hyvin hoidettuja pihoja ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin! Tervetuloa Pormestarinluotoon vehreille puistoaleille kävelemään ja ihastelemaan hyvin hoidettuja pihoja ym.

Lavia ihan pönde.

• Anonyymi

Kyllä kaasmarkussa honkat humajaa,kivaa ottaa jointin ja kallistää pääsä sammalmättäälle.

• Anonyymi

Keskusta

• Anonyymi

Porin suosio laskee koko ajan. Vieläkö Pomarkussa muuten riehuu se yksinhuoltajan kauhukakara, joka rikkoo ikkunoita ja postilaatikoita ? Miten ihmeessä tällaisia pentuja ei saada kuriin.

• Anonyymi

Pomarkku ei kuulu Poriin, muuten koko Porin seutu ei ole kaksinen paikka asua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pomarkku ei kuulu Poriin, muuten koko Porin seutu ei ole kaksinen paikka asua.

Niinpä koko Pori ja ympäristökunnat ei hyvä, nuoret lähtee paremmille asuinalueille opiskelemaan ja sinne jäävät, täällä asuu iso osa eläkeläisiä.

• Anonyymi

Viikinäinen! Talot järkyttävissä hinnoissa. Miksi?
      Kaukana kaikesta. Kaupat yms palvelut kaukana. Keskustaan ajaa sitten jo yli 5min

• Anonyymi

Kuukkari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukkari

Deekuja, nistejä ja selkäänpuukottavia juoruajia.

• Anonyymi

Porkka no cap.

• Anonyymi

Koko Pori on huonoa asuinaluetta normaalille ihmisille. Arkkitehtuuri kuin 60-luvun Itä-Saksasta. Rakennusten ja katujen kunnossapito retuperällä.

Porissa on myös harvinaisen vittumainen ilmapiiri. Muut tietävät asiasi paremmin kuin sinä itse. Tai ainakin luulevat tietävänsä. Vanhan sanonnan mukaan vain kateus ja keuhkotauti viihtyvät Porissa. Vain porilainen on valmis maksamaan 50 euroa siitä ettei naapuri saa 100 euroa.

• Anonyymi

Vähärauma ja pihlava paitsi jos o dena😅

• Anonyymi

Mitä jemgi ajattelee noormarkust?

• Anonyymi

Noormarkku on paras

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe