Itse miehenä pidän ujoista naisista yli kaiken. Kun kaunis ujo neito uskaltautuu avautumaan tunteistaan ja sulaa jäästä, ah. Haastavaa mutta palkitsevaa. ;)
Ujot naiset ovat ihania!
2
447
Vastaukset
- mies_fksksfk
Olen samaa mieltä. Itse olin ujo nuorempana ja vanhempananakin hieman, mutta pahimmista vaiheesta olen päässyt eroon (olen saanut itseluottamusta tekemällä paljon erilaisia asioita ja treenaamalla itseäni paremman näköiseksi). Jos nainen on ujo niin se ei ole yhtä paha parisuhdemarkkinoilla kuin että mies olisi ujo. Ujot naiset voivat olla todella seksikkäitä, jos punastelevat tai menevät lukkoon ;) siitä on jotain sellaista sympaattista ja herttaista mikä ainakin itseeni tehoaa.
Ai on ihania? :D
Jipii! Minä tunnen ainakin itseni täydeksi urpoksi, kun alan ujostelemaan aina silloin, kun ei todellakaan pitäisi! Tajuan sen itsekkin, että "Jahhas, nyt ollaan taas tässä tilanteessa, kun en uskalla katsoa kunnolla silmiin, sanat ei tule järkevinä lauseina ulos suusta ja kädetkin tärisee." Sit sen jälkeen alkaa se, miettiminen, et "Huomaskohan se jotain?" Kaameita tilanteita ja niin noloja -.- Mut sit taas välillä ujoudesta ei ole tietoakaan. Se on niin paljon tilanteesta kiinni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1032179
- 611311
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2301149Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971115- 101066
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671015IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56939Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91932Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175908Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43878