Elikkäs, meidän fretti tarvitsisi työajakseni häkin (aikaisemmin asustanut omassa huoneessa, mutta vauva tarvitsee sen omaksi huoneeksi).
Meidän pihassa on itse puusta tehty todella iso kaninkoppi. Ongelma vain, kun en kanien jälkeen ajatellut, että häkkiä tarvitsisi.
Kaninkoppi on muuten puhdas, mutta pesä... Se on täynnä kaninkakkaa, virtsaa ja yli vuoden vanhoja heiniä. Toivon, että pesä ei ole homeessa, koska heinät ainakin olivat. Tietysti voin eristää pesän, mutta se on osa häkkiä, ja häkki pienenee huomattavasti ilman pesää.
Mitä teen, voiko häkin laittaa freteille, vai pitääkö ostaa kaupasta joku.
Kaninkoppi?
viisipluskymmenen
2
246
Vastaukset 2
- :))
Hmm, suosittelen ostamaan Ferret nation häkin, vie vähän tilaa ja kohtuu isokokoinen.
- hei haloo
ei vauva mtn huonetta tartte! Ainakaan pariin-kolmeen vuoteen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751942Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571378Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231010- 71897
- 58868
- 47793
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus68784- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646