Hän on itse 22 -vuotias. Miten 12 vuoden ikäeroon pitäisi oikein suhtautua, kun toinen on vasta 22? Olen huolissani myös siksi, että tuon ikäinen mies haluaa varmasti pian lapsia ja tyttärelläni on opiskelut vielä kesken. Mielestäni elämäntilanteiden erilaisuus on aivan liian suuri. Miten saisin puhuttua tyttäreni ulos tuosta suhteesta?
Tyttäreni seurustelee 34 -vuotiaan miehen kanssa.
Mikä meni vikaan?
1
126
Vastaukset
- stop jankutukselle
LOPETA JO! Et muusta osaa puhua kuin tästä "kauheasta suhteesta" ja keksit aina jos jonkinmoisia tarinoita milloin tyttärestä, ex-mies seukkaa päälle parikymppisen kanssa jne. jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta653325Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433137- 432518
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1152488- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851445- 391310
- 821179