Hei,
Olen ostamassa seuraavanlaista Nintendo Wii-pakettia käytettynä tutulta. Paljonko itse maksaisitte siitä, minkä arvoinen tuollainen hyväkuntoinen paketti on, minun on vaikea arvioida? Mukana on:
-Wii-pelikonsoli
-2 kpl tavallista peliohjainta
-2 kpl Nunchuk-peliohjainta
-Super Mario Bros Wii-peli
-Mario Kart-peli
-Super Mario Galaxy-peli
-Super Mario Galaxy 2-peli
-Wii Sports-peli (5 eri urheilulajia)
-Sports Party-peli (9 eri urheilulajia)
Kiitos jo etukäteen!
Paljonko maksaisitte tästä Wii-paketista?
Keilaaja
4
237
Vastaukset
- afasg
Hmm, katotaas. Wii, yksi ohjain nunchuk 3 peliä uutena maksaisi 140€, eli otetaan se lähtöhinnaksi. Pelit ja toiset ohjaimet mukaan laskettuna hinnaksi tulisi 180€ mutta taas kun se on käytetty niin hinta laskee 120-140 välille, ja kun myyjä on tuttu niin itse maksaisin ainakin 130€
- Keilaaja.
Kiitos avusta, tuo auttaa. Ovatko muut suht. samoilla linjoilla hinnan suhteen? :)
- No just
Kyselin hintoja konsoliliikkeistä niin tosta ei saa juuri mitään.
- asdtqae
Konsloliliikkeet eivät yleensä osta käytettyjä konsoleita/pelejä/tarvikkeita jos markkinoilta löytyy samoja uutena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683001
- 902806
- 492047
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201505- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131271Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131223Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241192- 171178