Hei,
Olen ostamassa seuraavanlaista Nintendo Wii-pakettia käytettynä tutulta. Paljonko itse maksaisitte siitä, minkä arvoinen tuollainen hyväkuntoinen paketti on, minun on vaikea arvioida? Mukana on:
-Wii-pelikonsoli
-2 kpl tavallista peliohjainta
-2 kpl Nunchuk-peliohjainta
-Super Mario Bros Wii-peli
-Mario Kart-peli
-Super Mario Galaxy-peli
-Super Mario Galaxy 2-peli
-Wii Sports-peli (5 eri urheilulajia)
-Sports Party-peli (9 eri urheilulajia)
Kiitos jo etukäteen!
Paljonko maksaisitte tästä Wii-paketista?
Keilaaja
4
322
Vastaukset 4
- afasg
Hmm, katotaas. Wii, yksi ohjain nunchuk 3 peliä uutena maksaisi 140€, eli otetaan se lähtöhinnaksi. Pelit ja toiset ohjaimet mukaan laskettuna hinnaksi tulisi 180€ mutta taas kun se on käytetty niin hinta laskee 120-140 välille, ja kun myyjä on tuttu niin itse maksaisin ainakin 130€
- Keilaaja.
Kiitos avusta, tuo auttaa. Ovatko muut suht. samoilla linjoilla hinnan suhteen? :)
- No just
Kyselin hintoja konsoliliikkeistä niin tosta ei saa juuri mitään.
- asdtqae
Konsloliliikkeet eivät yleensä osta käytettyjä konsoleita/pelejä/tarvikkeita jos markkinoilta löytyy samoja uutena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831039
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut104626- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518