Onks se totta et xbox ones on tekopillu siin kiinni. Kuulin huhuu et täs mallis on ku viime xboxii laitoin kullin sisää nii tuli aika ilkee jälki mulkkuun.
xbox one
5
97
Vastaukset
- karvakulli93
Joo mullaki paljo ilkeesti kivespussin karvat boxin päälle
- veljenionkulliton
Mun broidin laitto sen molon siihen cd-aseman välii ja olin laittanu siihen terän siihen reikää nii sen kulli katkes.
- VittuMarko
Sillo kerra pelasi jtn vitu eläin pelii. No alko nii perkeleesti panettaa nii pääti naapuri luuskan katin raiskaa ja uittaa vessan pöntös ja kaupa päälle pyyhi smigut verhlihi ja käänsi jöötit kissa paskalaatikkoo. tein kurjas paska mirrist taljan huonee seinälle. Eipähä oo enää paska maukunu keskel yötä.
- Karjala takas
Ai tääl o muitaki jolla tälläsii kokemuksii huh luulin et olin ainoo pari viikkoo sit kävi sama lail tuli iha vitu paha haju luulin et se haju tuli mun faija tappamast orava raadost jonka se oli jättäny ilmastointii mätänee mun meikä pallithan ne oli vaa kärähtäny
- mönweljensisköönvärtijä
Mulkutin kerra muu naapuri euko undulaattii ryppyrubiinii mu xboxi pääl ku tämä nii herkullisesti ylvästä rektumiaan esitteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957