Olis muutto lapinlahdelle?

lapinlahdelle?

Olen 16v tyttö ja muuttamas lapinlahdelle asuntolaan. MIssä kaikki nuoret aina on ja missä voi tutustua uusiin ihmisiin? Onks minkään laista skeittiparkkii? Ja mitä olis hyvä tietää?

33

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskapaikka123

ostat megaforcen ja menet osulan nurkalle niin saat kavereita.

• nähnyt tään.

Tämä on tuppukylä, oikea takapajula jossa suurin osa asukkaista on sukua toisilleen. Jos täällä tutustut paikkakuntalaisiin ,ihme. Tosin suurin osa opiskelukavereistasi lienee muualta, joten siinä suhteessa ei huolta.

Kateutta, naapuri ym.kyyläystä, juoruilua, junttiutta, niistä on syntyperäiset lapinlahtelaiset tehty. Jopa jos pukeudut hyvin, sitä kadehtitaan, työpaikallakin vahdataan kateellisena toisten pukeutumista, uudet kengät aiheuttavat kateutta ja pahansuopaa juoruilua sekä mustamaalausta...:))

Paikkakuntaliset ovat paljolti vähävaraisia sekä eläkeläisiä, useissa perheissä jompikumpi huoltajista saattaa olla työttöminä, joten vertailu heihin joilla menee paremmin on jatkuvaa.

• kierot savolaiset

Kun vertaa savolaisia ja pohjalaisia niin eroa löytyy. Pohjalaiset ovat kilpailuhenkisiä savolaiset kateudesta sairaita....tappavat naapurinsa pelkästä kateudesta !

• ghjkö
        kierot savolaiset kirjoitti:

Kun vertaa savolaisia ja pohjalaisia niin eroa löytyy. Pohjalaiset ovat kilpailuhenkisiä savolaiset kateudesta sairaita....tappavat naapurinsa pelkästä kateudesta !

Hei! Kommentoit tähänkin näköjään, omalla, sairaalla tyylilläsi. Avohoito, siitä ollaan monta mieltä.

• elämänkokemusmatka?

totta on joka sana, jonka olet kirjoittanut hyvä "nähnyt tään"

kyllä täällä on henkistä köyhyyttä enemmän kuin misään muualla.....

• Nooramia

Tuppukylä, jossa varsinkin uusista naamoista otetaan selvää ja pienikin viite siitä, että et täytä kaikkien kriteeriä, saat sen "kävelevän" vastaan ennen kuin arvaatkaan. Jos et muuta keksi, niin muuta, mutta jos on muita mahdollisuuksia - tartu niihin.

• vituttaa noi pellet

katsele pitkin viivaas..Lapinlahti on aivan normaali maalaispitäjä, niinkuin muutkin vastaavat.Ihan turhaan valitat, mene muualle jos et täällä pärjää , kukaan ei perääs itke.

• tuppukylä on..
        vituttaa noi pellet kirjoitti:

katsele pitkin viivaas..Lapinlahti on aivan normaali maalaispitäjä, niinkuin muutkin vastaavat.Ihan turhaan valitat, mene muualle jos et täällä pärjää , kukaan ei perääs itke.

Tuossa vastasikin oikein tyypillinen Lapinlahti nimisen tuppukylän asukas
        .Juntti mikä juntti, ihan kielenkäyttöä myöten.
        Tuollaista sivistymätöntä ja typerää ,omahyväistä käytöstä Lapinlahdella riittää.

Aloittajalle: älä jää pitkäksi aikaa Lapinlahdelle, fiksumpi väki täältä on jo aikoja muuttanut muualle, tai käy toisesta asuinkunnasta käsin täällä töissä-moni johtoportaan osaajista esim.

• lörtikkäät parit
        tuppukylä on.. kirjoitti:

Tuollaista sivistymätöntä ja typerää ,omahyväistä käytöstä Lapinlahdella riittää.

Aloittajalle: älä jää pitkäksi aikaa Lapinlahdelle, fiksumpi väki täältä on jo aikoja muuttanut muualle, tai käy toisesta asuinkunnasta käsin täällä töissä-moni johtoportaan osaajista esim.

.....voi kun tuon sinun kirjoittamasi saisi sanoa muutamalle "lörstikkäälle" päin naamaa,niin voisi olla hetken tyytyväinen itseensä......

kateelliset ja onnettomat vanhemmat ovat sukurasitteensa ( tyhmyys ) siirtäneet suoraan myös perillisiinsä, sitä se suvunkesken naiminen teettääääääääää

• vituttaa noi pellet
        tuppukylä on.. kirjoitti:

Todennäköisesti olet syrjäytynyt, yh ehkäpä? siideri, olut maistuu, sätkäkin, sosiaalituet ei ehkä riitä, ainakaan omasta mielestäsi? Syytät asuinkuntaasi pahasta olostasi, oletko miettinyt että se syy voikin löytyä peilistä? Sivistyksestä puheenollen, kävitkö peruskoulun loppuun?

• vituttaa noi pellet
        lörtikkäät parit kirjoitti:

.....voi kun tuon sinun kirjoittamasi saisi sanoa muutamalle "lörstikkäälle" päin naamaa,niin voisi olla hetken tyytyväinen itseensä......

kateelliset ja onnettomat vanhemmat ovat sukurasitteensa ( tyhmyys ) siirtäneet suoraan myös perillisiinsä, sitä se suvunkesken naiminen teettääääääääää

Sinulle "lörtikkäät parit": Tuo aloituksesi kertoo sinusta paljon. Lainaus: "....voi kun tuon sinun kirjoittamasi saisi sanoa muutamalle "lörstikkäälle" päin naamaa,niin voisi olla hetken tyytyväinen itseensä......" Tajuatko itse? kysyppäs vaikka mielenterveyshoitajaltasi! :D

• vituttaa noi pellet

Todennäköisesti olet syrjäytynyt, yh ehkäpä? siideri, olut maistuu, sätkäkin, sosiaalituet ei ehkä riitä, ainakaan omasta mielestäsi? Syytät asuinkuntaasi pahasta olostasi, oletko miettinyt että se syy voikin löytyä peilistä? Sivistyksestä puheenollen, kävitkö peruskoulun loppuun?

Tämä siis nimimerkille "tuppukylä on.."

• puna paula

Sinulle "lörtikkäät parit": Tuo aloituksesi kertoo sinusta paljon. Lainaus: "....voi kun tuon sinun kirjoittamasi saisi sanoa muutamalle "lörstikkäälle" päin naamaa,niin voisi olla hetken tyytyväinen itseensä......" Tajuatko itse? kysyppäs vaikka mielenterveyshoitajaltasi! :D

sinulla on helppoa, kun itse jo olet pitkäaikaismielenterveyshoidossa ollut useamman vuoden.
        että sillee lörtsyhousu.

• kehänrikkoja

kyllä ne tuntee toisensa lapinlahtelaiset, menin kerra kampaajalle, kampaajaneiti sanoi minulle....kyllä me heti erotetaan js ei ole paikkakuntalainen...jäin miettimään että mitä se meinasi....kai siellä nyt saa kampaajalla käydä....ei se sitä mitenkään selitellyt ja minulle jäi ikäväkuva koko kylästä..........pyöriikö siellä kaiiki samaa kehää?

• lapinlahdelle?

Minulla ei ole varmaan huolta jos olen pukeutumiseen panostava ja hiuksiin,mutta meikkiä en käytä. Nuori urheileva tyttö :D kiitos palautteesta

• not wannabe

Moi.muuta mieluummin kiuruveelle.siellä enemmän täysjärkisia kun lapinlahella eivätkä aja humalassa päälle ja ammu sinua ainakaan vielä?lapinlahtee en suosittele kenellekkään jos ei halua hulluja nähä riehumassa kylällä.

• zingeling.n

Lapinlahti on hyvä paikka olla ja elää,kaikki muu on susta kiini.Tervetuloa!!

• tottakai savolax.,,,

tämä on totta!!!!

• tunnoton
        tottakai savolax.,,, kirjoitti:

tämä on totta!!!!

piti jo pann aruotsiksi, kun on niin huono itsetunto!

• jooooo

Älä muuta tänne. Voit joutua rattijuopon yliajamaksi!!!!!!!!!

• surkee paikka

Älä muuta tänne. Täällä asuu yks nainen joka voi ajaa juovuksissa sut kuoliaaksi.

• pitkospuinentie

Alä muuta tänne, kusipäitä riittä kuten yllä näkyy.

• kusipääkö?

"pitkospuinentie" , jos pääsi olisi lasia, näkyisi kuinka kusi virtaa ja paska tekee patoja...

• vilivilperi

Ei kannatta tulla tänne täällä yks mies saattaa ampua sut

• Tietysti kannattaa..

....muuttaa sillä oikein paratiisimaiseen paikkaan pääset jos on vähän geeneissä alkoholismiiin viittaavaa ja bensaa suonissa.

Suosittelen silloin mutta jos vastaat ei niin silloin ja pitkillä pois...ihan minne vain.

• prolapinlahti

Lapinlahti on HYVÄ PAIKKA. Sijaintikin on aivan mahtava, kun Kuopioon pääsee autolla ja junalla helposti eikä Iisalmenkaan ole matka eikä mikään. Keskusta on kaunis kirkkoineen ym. Ja luonto on aivan paras.

• xkdflxmvc

Sehän se olikin Lapinlahden mainos...Kuopioon ja IIsalmeen pääsee äkkiä junalla pois.....miksi sinne siis tullakaan?

• Pois,pois äkkiä

asukkaat vain suurin osa sukurutsan saastuttamia...luniaatikkoja, vainoharhaisia huumehörhöjä ja juoppoja...

• hohhoijjaa

Sinä olet sairas.

• hyviksiäkin on
        hohhoijjaa kirjoitti:

Sinä olet sairas.

Yes, Sir,
        paikassa ei ole mitään pahaa.

Asukkaissa ei sen kummempia vikoja kuin muuallakaan Suomessa tai missään.

Ihmisiä ollaan ja toivottavasti pysytäänkin sellaisina.
        OK !

• Itsekkin opiskelen

Menet siis portaanpäähän? Eiköhän koulun asuntolasta ja käytäviltä löydy seuraa. Samoin lukiosta mutta asuntolalla viittaat varmaan portaanpäähän etkä kaskihovin kerrostaloihin.

• rere tuloo lapinlahd

hei itse muutin lapinlahdelle noin vuos sitten ja aivan positiivista sanottavaa. nuoriso pyörii matiskalla ja on skeitti paikat ja monari nuoris. ja nuorten seurakunta jengejä. mutta ne asuntolat ei ole kyl mitään kivoja asua.itse olen keikkamuusikko ja keikkailen ahkerasti ja annan rumputunteja sekä laulutunteja. joten itsestä riippuu miten asiansa hoitaa.lapinlahti on oikeesti ihan ok mahtava paikka. itse olen asunut stadissa sweduissa jenkeissä joten tiedän mistä puhun. on mahtava omakotitalo mis asun ja ihan keskustassa

• keikka muusikko vaan

älkää nyt sentää haukkuko ihan koko ajan lapinlahtea. on tääl enemmän hyvää kuin pahaa se on varma. ja kyllä täällä on ihmiset aivan fiksui sen olen jo huomannut tuntemattomatkin moikkaa kun vastaan tulevat.ja kuitenkin itselläkin hima stadissa jota en ole myynyt enkä aiokkaan myydä. ja ihan sillä varalla että jos rupee lapinlahti ns tökkii niin ei kun takas stadiin bamlaa slangii. mut ei nyt näil näkymin ainakaan. totta kai joka kyläs on hyvät ja huonot puolensa. mutta lapinlahti on maantieteellisesti hyväl paikkaa mihkään ei ole mahdoton matka.ja kasvava kunta totta kai.paljon on muuttoo lapinlahdelle siis oikeesti. taide pitäjä.ja toimintaa on vaikka kuinka ja paljon jos on aktiviteettia ja intoo halukkuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2779
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2587
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1592
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1565
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      30
      1222
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26