kun tääl hehkuteltiin et Tuiskua kohtaa heitettiin pulloja kun yleisö tajus ettei se osaa laulaa, niin pitäskö sit todeta et ei osaa Rasmuksen Laurikaan kun sen päälle heiteltiin pulloja ja muuta jollakin keikalla tässä hiljattain?
Rasmukselle pulloja
5
491
Vastaukset
- vampire
Minä oon kyllä todennu aikoja sitten ennen tuiskun konsertissa tapahtunutta 'pullotusta' ettei jätkä osaa laulaa toisin kuin Lauri/Rasmus joka on alansa ammattilainen.
- jesse
eipä olisi pärjännyt kovinkaan pitkälle Idolssissa..pidän silti Laurista, vaikka laulutaito on vähän niin ja näin
- Rottenroll
On vaikea päättää kumpi on paskempi,Rasmus vai Tuisku...Mua on aina vituttanut ne tyypit jotka rakastaa poseerata kameran edessä ja jotka tekee/esittää tyhjää musaa...
- Juhani
Sattuipa mukavasti viestin kirjoittamisen taustaksi hauska musaklassikko; Steppenwolfin "Born To Be Wild"...
No-joo, The Rasmus on joukko reippaita nuoria miehiä jotka soittivat pitkään pikkukivaa skeitti-punk-pop-rokkia. Varsin keskinkertaisen laulajansa Lauri Ylösen johdolla.
Pari vuotta sitten ruotsalaiset levy-yhtiön sedät väänsivät poikain viimeisimmän albumin biisit lopulliseen keskitien radiopopmuotoon. Tarttuvia kertosäkeitä suoraan Bon Jovin tukkarock repertuaarista ja naurettava pseudogootti-imago pojille ja se oli siinä. Maailman suosio seurasi brittiteinien ihastuttua yhteen ainoaan singleen...
Tosin Lauri on edelleenkin korkeintaan keskinkertainen laulaja ja Rasmus kiva POP-bändi jota on kivaa nousuhumalassa muiden punkkarikaverien kanssa heitellä pulloilla ja mutapaakuilla...- joo
oon kutakuinkin samaa mieltä jihanin kaa, mutta silti rasmus on siinä mielessä parempi ku ne on vääntäny aika kauan sen bändinsä kanssa... ja tuisku ynnä muut purkkaidolit saa kaiken hopealautaselta ku se niitten tyyli ja kaikki muu on suunniteltu etukäteen! sen huomaa heti mm. siitä kun idolsissa "voittajia" tulikin enemmän kuin yksi. verratkaa pakarisen ja tuiskun levyjä! vittu ihan samanlaiset fontit levynkansissa ja muutenkin ulkonäkö muistuttaa toisiaan, vain sukupuoli on eri (lauluäänistä niitä on kyllä vaikea erottaa hehheh). tosin ei rasmuskaan mikään hyvä oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593