http://www.huuto.net/kohteet/akvaario-400l-espoo/271800827
Kuvaus
Hyvin palvellut monta vuotta, kaikki on toiminut moitteetta,
ei mitään vuotoja. Tekniikka toiminut hyvin eli on laadukkaita laitteita ollu mitä ostettu. Akvaario ostettu käytettynä jokunen vuosi sitten ja peruskorjattuna eli uuet silikoonit. Myyn muuton takia pois ja akvaario ei vaan enää niin kiinnosta. Kalat on voineet hyvin, pitkiin aikoihin ei ole ollut mitään ongelmia, vesi on aina kirkasta ja kalat aktiivisia eivätkä ole arkoja.
-Akvaario 400L n. 150cm leveä kaikkinen varusteineen.
-Teräsrunkoinen puinen kaapisto.
-Loisteputkinenvalaisin ,katosta roikkuva akvaarion levyinen kaksiputkinen.
Valaistuksen digitaalinen ajastin.
-Ulkoinen vedensuodatin EHEIM professionel II 2028 kolmella massakorilla,
pumppausteho 1050L/h, 300-600L akvaarioihin.
-Ruokinta-automaatti, ruokaa, haavi, vedentestaus laitteita.
-Kalat: Kuparitetroja muutama, sininneonteroja muutama,
palettikala 20-25 (lisääntyy ahkerasti).
Nyt sais halavala 400L koko paketti..
aikansa kutakin..
0
191
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861809Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1361260YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621090- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan77897Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84838Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.124799