Mikä säkäkorkeus hepolla olisi hyvä? Minä olen alle 170 yli 165cm ja painoa alle 60 yli 50kg!
säkäkorkeus?
5
149
Vastaukset
N. 150cm olisi sopiva. Painosi kävisi vielä isolle ponillekin, mutta olet sen verran pitkä, että hevonen olisi parempi. Aika hyvä nyrkkisääntö on, että jos hevosen selkä on oman leuan tasolla, se on sopivan kokoinen. Jos on isompi, ei haittaa, mutta mielellään ei kovin paljon pienempi.
- @/12@
minulla on pikkuveli joka on 140cm ja 31kg ja hänkin haluaisi vähän ratsastaa
- @/12@
mutta minulla on pikkuveli joka on 140cm?
- @/12@
@/12@ kirjoitti:
mutta minulla on pikkuveli joka on 140cm?
oho tuli kaks kertaa XD
Ei haittaa, veljesi kasvaa myös. Parempi teille molemmille, että hevonen on aluksi hiukan iso, kuin se että se jäisi muutamassa vuodessa liian pieneksi. Toki hevosen kanssa voi tehdä paljon muutakin kuin ratsastaa, mutta jos haluaa nimenomaan ratsastaa, kannattaa ottaa hiukan iso hevonen, niin se ei jää pieneksi vaikka itselle tulisikin pituutta vielä vähän lisää. Etenkin jos hevonen tulisi lähinnä sinulle itsellesi, on tärkeää ottaa sen kokoinen ratsu mikä on sinulle sopiva. Olisi järjetöntä ostaa poni joka olisi sopivan kokoinen veljellesi, kun se olisi sinulle liian pieni jo alunperinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?791515Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13997Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79902Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.95892Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51724- 53664
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot137656Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48641Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51641- 72604