No hyvä että päästiin tästä anvian 50€/kk maksusta eroon kun härmän alueelle tuli kilpailijoita. Netin nopeus piti olla 5/mbs mutta oli hädintuskin megan. Ja kun ei käytä nettiä kuukauteen paljoakaan niin silti tulee n. 30€ maksu.
(Olin mökillä ilman nettiä kolme viikkoa niin.)
Ihanaa olla saunalahden asiakas.
ÄLÄ osta anviaa.
Anvia
2
135
Vastaukset
- VlTdWU
Nykyinen Anvia oli jo entisessä elämässään maankulu halustaan kampittaa kilpailijoitaan. Kaikki lailliset ja laittomat keinot kilpailun estämiseksi käytettiin hyväksi. Lakimiehiä firmassa oli enemmän kuin nettiasiantuntijoita.
- Ei valittamista
Mistähän johtuu kun joillain ei toimi ja toisilla toimii lähes 100%? Meillä aina lähes 50/10M, ihan niinkuin on luvattu. Ei notkahtele ja vain kerran ollut poikki ukkosella, siitäkin jo pari vuotta. En kyllä vaihtaisi pois, paitsi anvian 100 M liittymään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868