Paljastan yksinkertaisen, mutta hyvän monari systeemin.Etsitään kahdeksan perustulosta.Ne kierrätetään kaikki varmoina 3 een otteluun. Muihin laitetaan 4 merkkiä/joukkue.Maksaa hivenen yli 1200e, mutta voittoja tulee paljon.Mahdollista tällä systeemillä saada 3 kertaa osuma/kierros.Jos kaikki perustuloksia, niin lappu hyvin todennäköisesti 3 kertaa kiinni, jolloin kertoinvaatimus(että pääsee omilleen)ei ole niin suuri.Tässäkin systeemissä täytyy tietysti tehdä otteluanalyysit
ja katsoa milloin edellinen peli, poissaolijat ym.Uskoisin kaappiveikkausten perusteella, että pääsee hyvin voitolle.perusidea voittavaan monivetoon on se, että perustulokset kertautuvat mahdollisimman monessa lapussa mahdollisimman monta kertaa.Eli kannattaa hajottaa systeemi pieniin järjestelmiin ja kertauttaa mahdollisimman monta kertaa todennäköisiä tuloksia.Toinen perussääntö on se, että mitä enemmän uskaltaa ja pystyy sijoittamaan, niin sitä todennäköisemmin voittaa.Velaksi ei pelata, vaan se raha, minkä olet valmis häviämään.
T.Köpi
moniveto
3
706
Vastaukset
- -Täh?
Vähemmän veikkausta harrastaneena en nyt oikein päässyt asiasta perille ilman esimerkkiä.
- mastoa peppuun
Parru pelais ainaki irtotuloksia järjestelmällisesti, Köpi tietää mitä tarkotan! Sitten varmasti kysytään, eikö lappujen täyttäminen vie valtavasti aikaa tällä systeemillä? Kyllähän se vie, mutta säästät valtavasti rahaa, ja toisekseen voit pelata ne rivit sisään netistä, jolloin säästyt lappujen täyttämiseltä.Ei ole oikotietä onneen, eikä helppoa rahaa, mutta vaivannäöllä tämä on helpoimpia tapoja tehdä rahaa monivedossa terveisin lahen orgia parru!
- Pelimies.....
Köpi ootko Jyväskylästä? jos olet, niin ollaan tuttuja:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371802
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453