eturauhasen kivut orgasmin jälkeen?

hekku

Olen 34v mies.

Ongelmana (ilmeisesti) eturauhasen ongelmat. Olen siis käynyt urologeilla useampaankin kertaan ja ultraäänitutkimus on tehty myös useamman kerran ilman löytöä.

Ongelmana on siis orgasmin jälkeen alkavat kivut. Joskus kivut alkaa heti, joskus vasta seuraavana päivänä tai usein virtsauksen jälkeen.

Yleiseen taudin kuvaukseen verrattuna erikoista on että ongelmat alkaa nimen omaan orgasmin jälkeen.

Onko kellään samanlaista ongelmaa?

12

8004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eebebeb

      Joskus jos oon ollut erittäin kauan laukeamatta, ja sit jos vielä seksin aikana on tehty niin, että olen ollut tulla, mut tulemista onkin viivytetty, niin orgasmin jälkeen on ollut kuvaamiasi tuntemuksia.

    • 112233

      kyllä mulla on ollut myös samanlaisi kipuja orgasmin jälkeen en tiedä mistä m ahtaa johtua.

    • Röörit hellänä

      Mulla on kanssa välillä samoja ongelmia, eikä myöskään lekuri löytänyt mitään.
      Villi veikkaus oli vain, et alkavaa eturauhasvaivaa mille ei oikein voi mitään.
      Tosin se kuulemma normaalia, jos JOSKUS siemensyöksy on kivulias.
      Mut tosiaan, itsellä samoja.
      Kivulias siemensyöksy ja kivut seksin jälkeen alhaalla. Ja joskus eka virtsaaminen aktin jälkeen todella kivulias. Siis kirvelee niin älyttömästi, ihan kuin virtsaputkessa palaisi/polttelee. Seksitautiakaan mulla ei ole.
      Niin juu, liika pidättely tekee mulla kyllä alavatsaan ja kiveksiin kipua. Pahimmillaan koskettaminenkin jo vihlaisee kovin. Eli en suosittele liikaa pidättelyä, kannattaa vaikka sitten itse laukaista tilanne pois, jos ei saa apua asiaan. Ja sitä kai mon ilääkärikin sanoo, että säännöllinen laukeaminen pitää miehen alapään kunnossa, on se sit seksillä tai masturbaatiolla aiheutettua.

    • kokemus94

      Samoja ongelmia mutta oon huomannut että jos en pese käsiä, voi tulla tollasta. Ei koskaan silloin, jos on pessyt kädet ja sitten vasta vedellyt käteen. Että kokeilehan pestä kädet ennen runkkaamista ;)

    • Röörit hellänä36

      Joo siis seksissä kumppanin kanssa mulla on ollut joskus noita kivuliaita siemensyöksyjä. Ja tuo pitkä paussi tekee kipuja alas.
      Huolehdin kyllä hygieniasta, kumppanin kanssa suihkun kautta sänkyyn(jos ei suihkussa jo aleta ****** pesun aikana).
      Ja puhtain käsin sit helpotan oloani, jos ei ole ulkopuolista apua siihen hätään.
      Eli huonosta hygieniasta mun oireilu ei voi johtua.
      Ei nyt onneks ole jatkuvasti tällaista, veis ilon kivasta asiasta;) Mut joskus tosiaan on näitä ihme kirvelyjä ja kipuja.

    • nyt tyytyväinen

      Tuttu tunne . Välillä sperma aika paksu ja liisterimäistä, ei lainkaan notkeaa. Tilanne helpottui kun lopetin tupakoinnin noin 2 . sitten

    • Röörit hellänä

      Just.
      No voi kyllä olla, et röökinpolttokin vaikuttaa. Vaikka tuntuu oudolta et tekis kirvelyä tms.
      Mulla kyllä on aika vikkelää litkua ollut oikeastaan aina.
      Tosin joskus on kuin "räkää" ja sitä on tullut reilusti(mielestäni enempi kuin yleensä), mut silloin kyl olen käynyt aika kierroksilla. Et olen jotenkin yhdistänyt asian siihen tunnetilaan.

    • Heppikevonen

      Lihakset, hermosto. Kun laukeaa niin lihakset kouristelee voimakkaasti ja se kipeyttää. Ei sen kummempaa. Siksi mitään vikaa ei löydy, eikä mitään vikaa ole. Se on vain ominaisuus. Huono tuuri.

    • kokemuksia on

      Joskus siemensyöksyn pidättäminen on aiheuttanut tuollaisia vaivoja.

      21-vuotiaana ilmeisesti liiallinen runkkaaminen aiheutti kuukausia kestäneet kivut ja vaivat jotka muistuttivat kovasti eturauhastulehduksen oireita mutta ilman kuumetta. Urologin tutkimuksissa ei löytynyt mitään selvää syytä oireisiin. Eturauhanen aristi hieman lääkärin tuseeratessa sitä ja diagnoosiksi tuli prostatodynia johon ei ole olemassa muita hoitoja kuin lämmin pukeutuminen ja tarvittaessa tavalliset särkylääkkeet. Urologin mukaan tämänlaiset vaivat ovat yleisinpiä nuorten miesten syitä hakeutua erikoislääkärin tutkimuksiin, mutta suurimmalla osalla taustalta ei löydy mitään vakavaa sairautta. Omalla kohdallani vaiva kesti melkein vuoden.

    • andrologi avuksi?

      Kannattaisi ehkä hakeutua andrologin vastaanotolle, kyseessä siis lääkäri joka on perehtynyt erityisesti miesten sukupuolielinten toimintaan ja yleensä vain miehillä esiintyviin sairauksiin. Tavallinen urologi (eli virtsatiesairauksien erikoislääkäri) ei välttämättä tunne kaikkia miesten sukuelimiin ja niiden toimintaan liittyviä vaivoja yhtä hyvin kuin andrologi. Naiset käyvät gynekologilla, miehiä varten ovat andrologit.

    • Pitäiskö sitä seksiä harrastaa useimmin kerran viikossa jos ei ole partnerin niin runkata.Sen tiedän että pesu ennen ja jälkeen on tärkeää.

    • Kipeytynyt eturauhanen on käsittääkseni tulehtunut ja vaati antibiootti kuurin parantaakseen.Kivulias vaiva.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe