tein tänä aamuna raskaustestin ja se oli positiivinen. harrastin seksiä mun poikaystävän kanssa jotain yli kuukausi sitte, käytettiin kondomia. en oikeesti tiiä mitä teen en uskalla kertoo mun poikaystävälle enkä mun vanhemmille.
ei tarvi haukkua ja sanoo kuinka nuori ja tyhmä oon.
oon raskaana ja 14, en tiiä mitä teen
7
796
Vastaukset
- --**--
tee niiku mieli käskee tehä. Tee uusi testi myöhemmin koska osa niistä on epävarmoja. Olet kyllä liian nuori äidiksi. Suosittelen aborttia jos olet oikeasti raskaana.
- 14girl
joo meen huomena ostamaan uuden testin. tiiän että oon nuori. oon oikeesti raskaana, en valehtelis tästä asiasta
- barbeilla leikkiä
kiva juttu mitäs menit leikkimään pojan kalulla vanha sanonta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön tuossa iässä olisi pitänyt sun leikkiä barbeilla
- leiki sinä
Ja sun turpas kiinni, kerta mitään tuon kummempaa ei tule ulos.
- 14girl
tein uuden testin ja sekin oli positiivinen. teen varmaan abortin, en haluais mut en oo valmis äidiks.
- peRUNA
Aijjaa...
Mun mielipide on se että abortti on murha. Ja mun serkku sai vayúvan kans neljätoist vuotiaan ja sil on menny ihan hyvin. MUT KAIKKI VALTA ON SUN KÄSISSÄS! - Chuiuggcjjjhhhhjj
Piditkö vauvan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038