oon raskaana ja 14, en tiiä mitä teen

14girl

tein tänä aamuna raskaustestin ja se oli positiivinen. harrastin seksiä mun poikaystävän kanssa jotain yli kuukausi sitte, käytettiin kondomia. en oikeesti tiiä mitä teen en uskalla kertoo mun poikaystävälle enkä mun vanhemmille.

ei tarvi haukkua ja sanoo kuinka nuori ja tyhmä oon.

7

433

Vastaukset

• tee niiku mieli käskee tehä. Tee uusi testi myöhemmin koska osa niistä on epävarmoja. Olet kyllä liian nuori äidiksi. Suosittelen aborttia jos olet oikeasti raskaana.

• joo meen huomena ostamaan uuden testin. tiiän että oon nuori. oon oikeesti raskaana, en valehtelis tästä asiasta

• kiva juttu mitäs menit leikkimään pojan kalulla vanha sanonta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön tuossa iässä olisi pitänyt sun leikkiä barbeilla

• Ja sun turpas kiinni, kerta mitään tuon kummempaa ei tule ulos.

• tein uuden testin ja sekin oli positiivinen. teen varmaan abortin, en haluais mut en oo valmis äidiks.

• Aijjaa...

Mun mielipide on se että abortti on murha. Ja mun serkku sai vayúvan kans neljätoist vuotiaan ja sil on menny ihan hyvin. MUT KAIKKI VALTA ON SUN KÄSISSÄS!

• Piditkö vauvan

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työssäkäyvien köyhyys

oli uutisissa. Jopa 200 000 ihmistä saattaa ajoittain tarvita sosiaaliapua "pärjätäkseen palkallaan". Silppu- ja osa-aikatyöt eivät lyö leiville.
    Maailman menoa
    179
    3549
  2. Eerikäisen postaukset

Onko oikeesti kivaa Vikkelle kun isukki postaa kokoaika someen siitä kuvii.😑 Ei saa ees kaverinsa kanssa rauhassa leikkii ettei Esko oo laittamas "ma
    18
    1090