tein tänä aamuna raskaustestin ja se oli positiivinen. harrastin seksiä mun poikaystävän kanssa jotain yli kuukausi sitte, käytettiin kondomia. en oikeesti tiiä mitä teen en uskalla kertoo mun poikaystävälle enkä mun vanhemmille.
ei tarvi haukkua ja sanoo kuinka nuori ja tyhmä oon.
oon raskaana ja 14, en tiiä mitä teen
7
568
Vastaukset
- --**--
tee niiku mieli käskee tehä. Tee uusi testi myöhemmin koska osa niistä on epävarmoja. Olet kyllä liian nuori äidiksi. Suosittelen aborttia jos olet oikeasti raskaana.
- 14girl
joo meen huomena ostamaan uuden testin. tiiän että oon nuori. oon oikeesti raskaana, en valehtelis tästä asiasta
- barbeilla leikkiä
kiva juttu mitäs menit leikkimään pojan kalulla vanha sanonta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön tuossa iässä olisi pitänyt sun leikkiä barbeilla
- leiki sinä
Ja sun turpas kiinni, kerta mitään tuon kummempaa ei tule ulos.
- 14girl
tein uuden testin ja sekin oli positiivinen. teen varmaan abortin, en haluais mut en oo valmis äidiks.
- peRUNA
Aijjaa...
Mun mielipide on se että abortti on murha. Ja mun serkku sai vayúvan kans neljätoist vuotiaan ja sil on menny ihan hyvin. MUT KAIKKI VALTA ON SUN KÄSISSÄS! - Chuiuggcjjjhhhhjj
Piditkö vauvan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647