oon raskaana ja 14, en tiiä mitä teen

14girl

tein tänä aamuna raskaustestin ja se oli positiivinen. harrastin seksiä mun poikaystävän kanssa jotain yli kuukausi sitte, käytettiin kondomia. en oikeesti tiiä mitä teen en uskalla kertoo mun poikaystävälle enkä mun vanhemmille.

ei tarvi haukkua ja sanoo kuinka nuori ja tyhmä oon.

7

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --**--

tee niiku mieli käskee tehä. Tee uusi testi myöhemmin koska osa niistä on epävarmoja. Olet kyllä liian nuori äidiksi. Suosittelen aborttia jos olet oikeasti raskaana.

• 14girl

joo meen huomena ostamaan uuden testin. tiiän että oon nuori. oon oikeesti raskaana, en valehtelis tästä asiasta

• barbeilla leikkiä

kiva juttu mitäs menit leikkimään pojan kalulla vanha sanonta ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön tuossa iässä olisi pitänyt sun leikkiä barbeilla

• leiki sinä

Ja sun turpas kiinni, kerta mitään tuon kummempaa ei tule ulos.

• 14girl

tein uuden testin ja sekin oli positiivinen. teen varmaan abortin, en haluais mut en oo valmis äidiks.

• peRUNA

Aijjaa...

Mun mielipide on se että abortti on murha. Ja mun serkku sai vayúvan kans neljätoist vuotiaan ja sil on menny ihan hyvin. MUT KAIKKI VALTA ON SUN KÄSISSÄS!

• Chuiuggcjjjhhhhjj

Piditkö vauvan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      202
      960
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60