huulen puraseminen

pure huult,

Onko sekii joku juttu et ku suutelet nii puraset huulta vähä

Tarviin neuvoi

26

5161

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • super rapper perkele

      Pure vaa koko vitun huuli irti ja kysy et tuntuks hyvältä?

    • kokeillut

      Itse ainekin tyttöystävän kanssa monesti toisiemme huulia purraan,kivalta tuntuu ja vaihtelua! :)

    • Max Martin

      Ei kuulu purra tietenkään, paitsi sitten tietysti raiskaajia saa purra ja lyödä ja potkia.

      • 8g98h7g89j7hg89hj7gj

        saattaa olla terveydelle tai jopa hengelle vaarallista vastustella raiskaajaa. toisaalta jos ei vastustele ollenkaan niin sehän ei edes ole raiskaus...


    • Vähän voi näykkäistä. harjoittele vaikka kämmen selkääsi. Et tokia halua toisesta palaa purra irti tai että sattuu muuten.

    • keskustelua joskus

      Kysymättä ei kannata tehdä mitään ylimääräistä. "Onko ok että puren huultasi?"

    • pus pus

      höpö höpö...varovasti kun kokeilee, ei siihen kukaan kuole. ja jos toinen ei tykkää siitä, niin sittenpähän tiedät ettei sitä kannata tehdä uudestaan.
      Kyl ihmiset aika herkästi sanoo jos ei jostain tykkää ja jos ei tiedä tai tykkäävät niin eivät sano mitään.
      seksi ei ole vakavaa vaan sen kuuluu olla kivaa ja nautinnollista molemmille

    • Sexyexpertti:D

      Sehän on yksi suudelman tekniikka eli kyllä voi.
      Esim. kielisuudelmassa voi hyvinkin tehdä sellaisia pieniä sarjoja toise kieleen kielen suuntaisesti.. oikein kun tekee hellästi niin tuntuu höböltä :D

      Suosittelen opettelemaan jos ei ole kokeillu..sehän on kivaa partnerin kanssa kokeilla juttuja jos ei ole ennen tehnyt :D

    • äh puh pentti

      ja pannessa ähkiä

    • Max Martin

      Ja kaula täyteen fritsuja ja huutaa ja kirkua kuin kidettuna oisi.

    • Vuosikymmenet sitten

      Mulla oli joskus nuorena naisystävä, jota kävin pukkaamassa aina tapeen mukaan. Muuten mahtava typy, mutta kun teki oikein kutaa niin sen pirun piti purra ja kunnolla. Siis ihan hullu puremaan, mitään vastaavaa mulle ei ole koskaan sattunut.
      Mihin vaan kiinni pääsi, yleensä puri kaulaan mutta kerran puri kieleen ja muistan vieläkin, että sattui ihan helv..... Se juttu taisi loppua siihen..

      Pikku näykkiminen on muuten ihan ok, mutta enpä tiedä olisiko se varsinaisesti mikään mast-juttu.. Ihan varovasti on joskus pienempikin kieli ollut hampaiden välissä, mutta siis todella varoen ;-)

      • Max Martin

        Ihankuin olisit ilmiantanut itsesi raiskaajaksi, että pukkaat aina tarpeen tullen ja toinen puree takaisin kuin hullu. Ainakaan kaikki pelisäännöt ei varmaan siinä suhteessa ollut sovittuna tai jos tarpeittesi kohteena oleva mahtava typy ei sitten vaan tykännyt olla tarpeittesi kohteena. Miehillä voi olla myös seksin aikana aivan liiallisiakin tarpeita, eikä suostuta lopettamaan. Että ei se, että suostuu seksiin edes tarkoita sitä, että saa luvan kanssa raiskata loppuun saakka. Senkin idiootti täällä syyllistää naista, joka selvästikin rimpuilee vastaan sinun suuteloitasi.


    • igig

      huh huh ..tota määkin oon miettiny..ja sitä että saako paskalla ollessa kusta..voi hyvää päivää

    • Kyllä purra saa

      jos olet juuri syömässä vaikka hampurilaista ja pureskelet sitä, kun toinen suutelee sinua, voit purra kevyesti palan irti huulesta ja näin maustaa omaa hampurilaistasi. Varo kuitenkin ottamasta liian isoa palaa kerralla.

    • "PURE HUULT"... Kysyit neuvoa nautinnollisen sksin harjoittamisesta.
      Minun mielestäni hellä hampailla näykkiminen kiihottaa ihanaa seksiä. Minä ainakin näykin hampaillani naiseni huulia ja kun suutelen hänen keidastaan niin hampaillani hellästi myös "puren" hänen eroottisia paikkojaan ja hän suorastaan kiljuu nautinnoista. Naiseni saa helposti äänekkään orgasmin kun "puren" hänen klitoristaan ja häpyhuuliaan sekä tunkeudun hänen maljaansa lujasti ja syvälle. Pumppaan hänen vaginaansa tosi lujaa, syvälle ja kauan. Siitä touhusta hän saa useita orgasmeja naiuntini aikana.
      SUUKKOTERVEISIN
      Salmonman

      • a.tekari

        Saaks mie purra ko miul ei oo hampaita?


    • einari4

      Hän, joka pureskelee ja näykkii vaikkapa ensitreffeillä, on tehnyt mielestäni huonon pelinavauksen.
      Oltuani erään kerran ensitapaamisella, nainen puri kipeästi huuleeni.
      Toin julki loivan paheksuntani ja siitäkös hän suuttui ja piti sanomistani nipottamisena.
      Ei tullut mieleeni enää toiste pyytää mokomaa despoottia treffeille.
      Lopputulema: Tee hyvää partnerillesi, älä kipua!

    • Oyutta

      Huulen puremisesta en tiedä, mut joskus pureskelen suutelossa partnerini kieltä...

    • eijeii

      Yäk, mulla loppuisi pussailu välittömästi siihen .Vaan jos et kysyä uskalla, kokeilemalla se selviää. Jos jatkaa niin tykkää, ja jos ei, huomaat sen kyllä:D.

    • Voi purra...

      Ja päästää pitkän pierunkin suudelman yhteydessä. Kuka mistäkin tykkää.

    • Tietysti saa

      ...mutta, kannattaa edetä hitaasti jos ei tiedä mistä toinen pitää, hitaasti hyvä tulee!
      henk.kohtaisesti pidän "pienet" näykkäysyt hyvinkin kiihottavana.....

    • 0c9x8v90xcv80x9cv890

      näykkäistä voi mutta jos se ottaa tosissaan kipeää ja tulee verta niin meni liian pitkälle. tosin jotkut suhteeseen pettyneet ja/tai mustasukkaiset naiset tekevät sitäkin, ainakin olen jossain elokuvassa joskus nähnyt

    • pure huult...

      Voih vittu oon 13 et en oo raiskaamassa tai seksiä harrastamas viel

    • iinasofiaa

      se tunne kun poika puraisee huulta on ihanaa :) !

    • Sorppa

      Pureminen on ihanaa! Mä tykkään purra - ei tietenkään toista satuttaen! Ja mä tykkään ku mua purraan hellästi, etenkin huulia suudellessa ja kaulaa rakastellessa... Pyydän puremaan ja onneks miehet oppii sen aika nopeesti mun kans :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe