Oisko kellään kokemuksia Audi A6 4.2 Quattrosta vm.-99? Kannattaako hankkia,paljonko ois vero suunnilleen jos tuo Saksasta?
Audi A6 4.2 Quattro
6
3182
Vastaukset
- audi
Katso ensin www.automarkkinat.net ja sieltä ajoneuvoja. Siellä on audeja pieniä ja isoja. Vertaa niiden hintaa tarpeeseesi
- Petsku
Eikö kellään tosiaan oo mitään tietoa/mielipiteitä tästä autosta???
- LeMans
Osta ennemmin 2.7 T Q
- petsku
LeMans kirjoitti:
Osta ennemmin 2.7 T Q
mikä siinä olis parempaa?
- LeMans
petsku kirjoitti:
mikä siinä olis parempaa?
Parempi / sporttisempi tekniikka (mm.S4 98-02), pienempi polttoainekulutus, pienemmät vakuutukset, halvemmat huollot, parempi suorituskyky (vaikka 4.2 50hv enemmän niin turbojen potku puuttuu ja 4.2 on aina automaatti joka syö tehoja), 2.7 saa 1300 e:lla 35-40hv ja pienen kylän verran vääntöä lisää jos tarvis; ei onnistu ei-turboissa.
Lastutettu 2.7TQ testattu suu hymyssä.
- AAA
Kävin itse koeajamassa vähän aikaa sitten tuollaista 4.2 L V8:a. Tais olla vuosimallia 2000 ja hintapyyntöä oli 21 000 dollaria.
Odotin paljon enemmän koneelta. Kehnoon kuntoon oli keretty auto muutamassa vuodessa ajaa. Renkaat ja jarrut täristi. 2.7T A6:set tuntu parempi kuntoisilta eikä tehossa tuntunu eroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232