eipä tullut tämäkään asia persuille mieleen. onneksi on RKP joka huolehtii Suomen kielen asemasta
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013062417186164_uu.shtml
RKP näytti persuille kaapin paikan
8
84
Vastaukset
- soiniWätys
käyttelen alppiruuttaa ja ryyppään.
- tietty2
Tuleeko Ruotsiin pakkosuomi?
- totta kai
ei ole helppoa
- juoppo persu örisee
Berlusconi joutuu kuulemma vankilaan. Timppa taitaa pyrkiä hänen paikalleen? Ovathan molemmat umpipersuja, EU:ssakin samssa viiteryhmässä, äärioikealla.
- voi voi
Isä Timohan voi mennä kuitenkin juttelemaan ihhoamansa Sverigedemokraterna-puolueen suomalaistaustaisen puheenjohtajan Jimmy Åkessonin kanssa asiasta?
Ai niin, mutta ruotsidemokraatithan ovatkin paikallisia persuja, joten suomen kieli ei kuulu heidän kannattamiinsa asioihin. - Wätyspäivystys 24/7
röh röh röh Wiiiik! Hyvin sanottu!
- RKP puolustaakin
suomen kieltä mitä persut vastustaa
- seteliselkäin pSS
Persuilta menee aina tosipaikassa p..kat housuun, kuten Teuvolta tänään??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1413183EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22793