Onko Nummisella lapsia, omia tai vieraita?
Onko M. A. Nummisella lapsia?
43
6703
Vastaukset
- jossu maalta
Onkohan illua MA koskaan nähnytkään??
- Ehka on
30v naimisissa.
Naisen kanssa.
- imitoitoi
minäpä osaan imitoida M.A:ta. tässä näyte: "Me soitetaan Peddrro Hietasen kanssa keikoilla ja lisäksi tykkään kesskkikaljasta.
Herra Huu on myöss minun hahhmoja". - pukkien
"EmMa" ei ole koskaan ollut kiinnostunut niin tavanomaisesta asiasta kuin naisen siementämisestä.
- tällasta puhutaan
Kuulemma hintti.
- Helga-neiti 2
http://www.apu.fi/artikkeli/mauri-antero-numminen-monitaiteilija-72-vuotta-lempaala
Ei tainnu menna oikein.
- Tapparan miäs
Eikös tää ex-NHL kiekkoilija Teppo Numminen ole Äm.Aan poika.
- Lukko is the PeST
No ei ku mää olen kuullu et toi meijän ent pelaaja Mölli olis ämaan poika, ei kyl varma tiato. Torilt kuulin.
- eijjo
Teppo Numminen omisti isänsä Kalevi Nummisen perustaman jääkiekkomailoja ja -varusteita valmistavan Montreal Sports Oy:n. Numminen myi osakekannan syyskuussa 2008 pohjoisamerikkalaiselle Warrior-yritykselle, joka valmistaa urheiluvälineitä.
- ujea
Teppo Winnipeg !
- kertokkkeee
Minua kiinnostaa.
- Lesbotutka m43
Kiinnostaa minuakin. Varsin omalaatuinen ukko. On perehtynyt pubikulttuuriin ja on itsekin taiteilijaluonne. Homoksi en sanoisi.
- Lesbotutka m43
Eli jo noiden faktojen perusteella sanon, että ei ole :D
- Olli Jatsi
ei sil tiätenkää raumal ole, meil poris sil on, noimanni on tiäksää totanoi sen.
- Vares the Bird
Valhetta kaikki, kyl mää turkulaisen tiärän et tääl Raunistulas sil on kaksoset: Johanssoni poja!
- Nakkilasta kajahtaa
Vares the Bird kirjoitti:
Valhetta kaikki, kyl mää turkulaisen tiärän et tääl Raunistulas sil on kaksoset: Johanssoni poja!
Tääl kirkon vaiheil sil on se tiättekste se kiva miäs se sen Roosan aviomiäs se joka on siin ohjelmas jos on ne muutkin sihteeripojat, kuuntelen aina niitten ohjelmankin, vai olikse sittenkään täält mut tarkotan sitä joka aina menee Tampereelle, se oli hyvä se maapallo-ohjelma jota se teki se jolla on ne rillitkin ja monta kravattia, kerran kirpparil meinasin ostaa yhden krakun ja lähettää sille sen kun oli niin hieno kraku, siinä oli laivan kuvia ja koira - koirat on kivoja, ei silti et kyl kissatkin on-
- Eläimenä pysyy
Varma tieto: Pedro on sen lapsi, näkeehän sen, pukeutuvat molemmat eläimiksi.
- Ukko Paskoa
Muuten hyvä mut toisin päin: eli MA on P:n, älkää nyt sekoittako selviä asioita. Sitäpaitsi haitari on harmonikka on hanuri eli kurttu elikkäs akordeon, tai sit ei - olen kuullu kyl varmalta taholta et ne on molemmat Jackon poikia. ota tästä sit selvää, äsken soitin tietoviisaalle joka taas sanoi että mä itse olen mun itseni lapsi. pakko uskoa!
- happamii sano kettu
Kuka Halvatun MA Numminen
- halvatun pappa
Se juoksija. 5000 ja 10000m. Olympia ja MM.
- naukuu
Mauri Antero Nurminen on mahroton panomies.
- ottakaaselvää
Hänellä on kaunis tytär, josta on kirjoitettu menestyskirja. Mutta enempää en paljasta!
- Juise ite
Marilyn M
- Monroe iskarit
Juise ite kirjoitti:
Marilyn M
Marilyn Mumminen?
- Esa Kallio
MA on edesmenneen tangovaikuttaja Unto Monosen avioton poika ja Rauli Badding oli hänen kaksoisveljensä. Kaksospojat Jouko ja Turkka Mali ovat taasen MA:n kaksospojat. Peiytyvä ominaisuus tuo kaksoisuus.
- fjlk
Hyvin tyypillistä Suomi 24. Kun kysyt jotain asiallisesti niin asiallista vastausta et saa. En vieläkään tiedä onko M A Nummisella lapsia
- Syöjätär
Mitä siitä välität onko jollain lapsia vai ei, hanki laiffi!
- Anonyymi
En usko että on lapsia, mutta ei sitä tiedä kuin MA Numminen itse.
Vaimon kanssa yhdessä kulkevat Etu-Töölössä, jossa ilmeisesti asuvat. Näen heitä usein , varsinkin viime kesänä. Ihan tavallisen oloinen pariskunta näyttää olevan.
- mommmommoo
Ei ole. Ampuu paukkupanoksilla. Ja niilläkin heikosti..
- puffball
Meinaakko että olis ns. tuhkis?
- heilapsia
Onko lapsia vai eikö ole?
- Veeraamanda
tottakai
- maumau7
Onk
- Somerolaisii
On kolme aikuista lasta Yksi vaikuttaa poliitiikassa.
- S.US.Anna
Mikä on lapsi? Pitääkö sellainen olla? Nyt tuli kiire...
- Onkoniitälapsia
Siis onko M. A. Nummisella lapsia? Arto Nybergin haastattelussa esittelyssä EI lukenut että olis. Satu Silvolla 2 lasta, Saara Cantellilla 3 lasta...
- tri_Pili
Eiköhän Mauri Antero sairastanut lapsena sikotaudin, joka vei lapsilykyn.
- IhailijaNumberOne
Hauska tyyppi ja älykäs.
- Uskoisin
Vela
- Tietävä
Nummisella ei ole lapsia. Hänen nykyisellä vaimollaan on kaksi tytärtä edellisestä avioliitosta.
- Anonyymi
Ma on hauska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ma on hauska
MA on sivistynyt kaveri, tietää asioista paljon. Ei ole omia lapsia.
- Anonyymi
Tuhkamuna
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404472Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3512243Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik42220Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481901- 1081843
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4591805Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4841640MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571519Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4931376Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat451350