Puliukkojen koneet on bannissa aamuun klo 8

Sandomies

Yrittäkää pärjätä ilta ilman rastia! :)

8

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PärVärs

      olen ari
      oman elämäni saatanan tunari
      onneksi kohtaa saapuu kari

      hän korkkaa perse'eni
      suljen siksi peeceeni
      nämät ovat mulla geenit

    • Harry Poem

      Bannasin sitten kasan koneita
      kun toivoin vähän saavani p*rseitä

      Nyt mua nyppii saamani vankeus tuomio
      miksei saa imua mun jorma, ei huomiota?

      Mähän se oon kaikkien puliukkojen gurko
      niitä pienten lasten kuvia jakava pervo

      Mulla se vasta on nimiä ja kuvia
      niistäpä sitten on pedareille huvia

      Kun mä mun omaa pientä tytärtäni rassasin
      saumat siihen omaan isyyteeni lopulta hassasin

      Siitä syytän mä kaikkii viranomaisia
      äitiä, isää, veljeä, kaikkia moisia

    • PärVärs

      kari päällä, mä olen vaakaa
      mälli lentää laakaa
      kuka muu näin laukeaa, saakaan?

      meillä on nyt hyvä olo
      mulla yhä märkänä kolo

      tuo karini niin sulo!

    • 1...2...3...4...

      in cerebrum cruentis

      • 4...3....4....3....

        Sic transit gloria mundi


    • PärVärs

      sain juuri munaa
      se teki gutaa

      siementä tuli kuin mutaa
      hyvinhän mulla skulaa

    • Vastausta vaille

      Arim, mikä on puliukko ?, mikä on Sandomies?

    • Kuka on puliukko?

      Jos veljesi on ollut sekakäyttäjä koko elämänsä ja kuolee lopulta tuohon loputtomaan päihdekierteeseen, onko hän puliukko?

      Jos siskosi asuu ja elää spurgukämpissä ja lopulta polttaa oman ja muiden spurgujen asuttaman autiotalon, onko hän puliukko?
      Vastentahtoiseen hoitoon ja lapsi huostaan, onko hän puliukko?

      Jos isäsi kuolee koko elämänsä kestäneeseen päihdehelvettiin, onko hän puliukko? Muistanet hänet kuitenkin selässäsi köyrimässä lapsena?

      Jos itse vedät koko elämäsi kaikkea kamaa mitä vain saat käsiisi, saaden siinä samalla mm. USEITA rattijuopumustuomioita (kaikki törkeitä), oletko sinä puliukko?

      Jos sattumalta kaikki lastesi äidit ovat päihteiden sekakäyttäjiä (keskenmenoja ym.), ovatko he puliukkoja?

      Jos äitisi nyt vain sattui rahoittamaan kännäilynsä makaamalla kaikkien eteensä tulleiden miesten kanssa, onko hän puliukko?
      Soimaatko omaa äitiäsi siitä, ettet voi lainkaan olla varma kuka oma isäsi on? Olisiko hän voinut olla puliukko?

      Miten itse muistelet omaa lapsuuttasi ja tuota surullisen kuuluisaa perhettäsi? Tunnetko olevasi puliukko?

      Kun olet elänyt totaalisen "lasisen lapsuuden", kaikkine hyväksikäyttöineen ja lastenkotineen, tunnetko olevasi puliukko?

      Millä nimellä kutsut ainoaa sisartasi, joka on orientoitunut edes jollain tavalla tähän yhteiskuntaan? Kutsutko häntäkin puliukoksi?

      Miksi edes yrität esittää että olisit millään tasolla normaalin yhteiskunnan jäsen ja sen toimiva osanen? Miksi et myönnä itse olevasi puliukko?

      Ota kansiostasi esiin ne kaikki rattijuopumustuomiosi ja luo tuomioiden perusteet ja yksityiskohdat. Puliukko.

      Ketä sinä luulet oikein fuulaavasi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe