Olen huomannut vuosien varrella, että oikeasti hyvää seksiä on vaikea löytää. Mitä mieltä te olette? Olen harrastanut irtosuhteita, vakipanoja ja seurustellutkin tässä välissä, mutta tuntuu, että loppupeleissä hyvä seksikumppani on verrattavissa neulan etsimiseen heinäsuovasta. Tarkoitan hyvällä seksikumppanilla nyt siis itselle sopivaa. Jokainenhan pystyy varmasti kehittymään ja oikeanlaisen kumppanin kanssa löytää parhaita puoliaan ja on valmis kehittämään itseään silläkin saralla.
Olen tässä noin reilu vuosi sitten törmännyt mieheen, jonka kanssa seksi oikeasti toimii loistavasti. En voi kuvitella, että kukaan voisi tehdä asioita paremmin ja enemmän oikein sängyssä kuin hän. Ja hassuinta tässä oli, että näin tapahtui heti ensikerrasta alkaen. Ei menty sänkyyn heti ekalla tapaamisella, mutta suht pian kuitenkin. Alusta alkaen oli mieletön ns. kemia ja mies totesikin joskus, että pelkästään se, että kosketan häntä, tuntuu älyttömän hyvältä. Ollaan juteltu aiheesta myöhemminkin ja hän kokee samoin kuin minä. Mitään seksiä suurempaa meille tuskin koskaan tulee, mutta mieletöntä seksiä on mukava saada. En halua ketään muuta samalla tavoin kuin häntä. Hassua.
Kertokaa omia kokemuksianne. Oletteko törmänneet ihannekumppaniin, mitä tulee seksiin? Toimiiko saman kumppanin kanssa muukin?Tai oletteko löytäneet useita hyviä seksikumppaneita?
Veikkaisin, että miehille hyvän seksikumppanin löytäminen on helpompaa ja ei ole samanlaisia kriteerejä. Kertokaa ihmeessä kokemuksianne !
Hyvä seksikumppani, harvinaisuus? Miksi?
7
693
Vastaukset
- Normimies77-
Samaa mieltä olen kanssasi. Olen 36v mies ja olen kokenut kaiken olennaisen. Yhden yön juttuja on takana kymmeniä ja kerran olen törmännyt naiseen, jonka kanssa homma toimi niin hyvin kun se vaan voi toimia. Nainen oli minua kymmenen vuotta nuorempi ja ihan kivan näköinenkin, mutta se salaisuus ei ollut ulkonäkö. Kyseisellä mimmillä oli samanlainen huumorintaju kuin minulla ja hänen kanssaan tunsin, että voin olla täysin päättömiä juttuja höpöttävä oma itseni. Tunsin jotenkin suurta sympatiaa häntä kohtaan ja sen takia hän oli niin suloinen silmissäni.
Teknisestikin hän oli hyvä, mutta se tunne tuli jostain muusta. Hän varmaan ajatteli melko samalla tavalla minusta ja sen takia kumpikin oikeasti himoitsimme toisiamme. Hän vaatimalla vaati, että saa imeä minua ja minä tein jotain mitä en yleensä satunnaisten kumppanien kanssa en tee, eli nuolin häntä. Tämäkin tapahtui omasta halustani. Ja kun molemmat aidosti himoitsimme toisiamme, niin luonnollisesti kumpikin tunsi itsensä halutuksi. Mikäs sen kiihoittavampaa!
Vieläkin muistelen lämmöllä kyseistä naista. Harva nainen saa minua nauramaan. Itse asiassa hän oli AINOA nainen, joka on saanut minut nauramaan niin aidosti. Tapasimme kerran toistekin hyvän seksin takia, mutta en nähnyt hänessä vaimomateriaalia valitettavasti.
Olen tullut siihen tulokseen että luonne on se tärkein juttu. En muista edes sainko silloin orgasmia, luultavasti, mutta se koko yö oli niin hieno että yksi orgasmi oli täysin sivuseikka. Tekniikasta sen verran että tällä naikkosella oli minulle sopivan hellä ote seksiin. En pidä kovaotteisista naisista. Tämä tapaus teki kaiken rauhallisesti, mutta intohimoisesti. Suuseksissä hän taisi olla jopa teknisesti paras, rupeaa melkein seisomaan kun ajattelenkin sitä hetkeä!- mies32v11
Olen huomannut noin 25 seksipartnerin kokemuksella, että suomalainen nainen on HUONO SÄNGYSSÄ! Oletetaan miehen tekevän kaikki jutut ilman omaa osallistumista.
Parasta seksiä olen saanut ranskalaiselta ja espanjalaiselta naiselta, joilla oli muutenkin luonnetta ja ulkonäköä suomalaiseen naiseen verrattuna.
Nimimerkillä
Ei suomalaista naista vaimoksi mistään hinnasta, nyt eikä koskaan!!!
- harvinaisuus?
”… oikeasti hyvää seksiä on vaikea löytää. Mitä mieltä te olette?”
Olen sitä mieltä, että hyvät aikuiset on vakisuhteessa ja siksi heitä ei ole vapailla markkinoilla.
Hyvä vaki tarkoittaa minulle myös yhdessäolon helppoutta. - vjbwww1
Itse saan parasta seksiä avomieheltäni. Turha miettiä menneitä ja ex-sänkykumppaneita, koska ne tosiaan on ex-sänkykumppaneita. Olemme mieheini kanssa samalla aaltopituudella asioista, myös sänkypuuhissa. Meidän on helppo olla yhdessä, ei tarvitse esittää mitään, omana itsenä oleminen on sallittua. Jos toinen on kiukkuinen, niin se ei ole maailmanloppu, se kuuluu asiaan, samoin kuin hyvän olon näyttäminen.
Kun tapasimme ensimmäistä kertaa, jokin liikahti molemmissa, olimme vieraat mutta kuitenkin tutut toisillemme. Kun ensimmäistä kertaa olimme sängyssä, se tuntui juuri siltä oikealta, ihan kuin oltaisiin tehty sitä keskenämmä aiemminkin, ja kuitenkin se tuntui paremmalta kuin aiempien kumppaneiden kanssa. Olemmekin todenneet, että olemme entisessä elämässä olleet yhdessä myös, ja siksi kaikki oli niin tuttua ja turvallista heti alkuun. Tapsimme netissä, näin miehen kuvan entisen gallerian seinällä ja tiesin, että tuolle on pakko laittaa viesti. Ja se kannatti.
Yli kolme vuotta olemme yhdessä olleet ja aina vaan sitä rakastelua odottaa. Tietysti se joskus on arkisempaa, nopeaa tarpeiden tyydyttämistä, joskus taas nautimme pitempään, ihan kuten varmaan suurin osa parisuhteessa olevista. Joskus saattaa olla pitempiä taukoja, ja sitten taas kausia että muhinoidaan useammin. Mietimmekin, että onko tämä meidän tilanne epänormaalia, koska täältä näiltä palstoilta saa kokoajan lukea ihmisten tympääntyneitä juttuja, kun kumppani ei kiinnosta/ole kiinnostunut/on tylsä sängyssä/ei miellytä enää ulkonäöltään jne...
me olemme molemmat lihoneet tapaamisen jälkeen, sekä automaattisesti vanhentuneetkin siitä, seurustelu vaihtui yhdessä asumiseen, ja silti vaan meidän välinen sukupuolinen kemia pelaa.
Se on vain jokin siinä toisessa, joka saa syttymään, ehkä katseessa, olemuksessa, hymyn kareessa, pienessä eleessä tmv mikä saa syttymään.
Nykyään ollaan niin ulkonäkökeskeisiä, että se varmasti on yksi syy siihen, miksi ei sitä itselleen sopivaa kumppania löydä. Pitäisi osata katso peiliin, ja etsiä sitä oman näköistä ihmistä, ilman suuria odotuksia ja vaatimuksia.- joskus osuu kohdalle
Sinulle pakko vastata vjb... Olipa mukava lukea tällainen onnistunut ja ihana tapaus! Tuli oikein hyvä mieli. Ehkä siksikin että itselläni on luultavasti alkamassa samanlainen suhde.
En ole oikein uskonut netistä löytyvän koskaan mitään suurempaa, mutta kuinkas kävikään. Treffipalstan kautta tapasin aivan ihanan miehen, meillä synkkaa mahtavasti vaikka ollaan tavattu vasta pari kertaa. Mutta päivittäin ollaan netissä juteltu todella paljon kaikesta maan ja taivaan välillä. Tunnetaan siis aika paljon toistemme ajatusmaailmaa jo. Ja ne kerrat kun on tavattu, ne ovat olleet ensihetkestä sellaista huumaa että tässä se on, juuri se oikea minulle :)
Emme ole vielä päässeet siihen pisteeseen että voisin seksipuolesta sanoa mitään muuta kuin että uskon sen olevan loistavaa. Olemme puhuneet avoimesti siitäkin ja välillämme on jo nyt paljon intohimoa.
Harvinaista tämä kyllä tuntuu olevan, että kaikki osa-alueet loksahtavat näin hyvin yhteen.
On minulla ollut muitakin kumppaneita, yhden kanssa seksi oli kyllä mahtavaakin. Mutta silloinkin se mies tuntui siltä ettei ole aivan läsnä, jokin meidän väliltä puuttui.
Minun mielestä täydelliseen seksiin tarvitaan ensinnäkin se hyvä tunnepohja ja yhteys ja siihen vielä intohimo päälle!
Toivon että suhteemme kehittyy yhtä hyväksi kuin mitä kerroit, ja saan joskus kutsua häntä aviomiehekseni jota rakastan kaikesta sydämestäni ja jota saan pitää hyvänä seksuaalisesti.
- vanha ukko
Eräsnainen, veikkasit väärin. Miehellä ei ole hyvän seksikumppanin löytäminen mitenkään helppoa. En toki aloita kisaa kummalle se on vaikeampaa, koska en ole koskaan ollut nainen, en voi tietää.
Kyllä sellaisen "nenän niiston", voi tehdä itselle sopimattomankin kumppanin kanssa.
Kuitenkin sellainen pitkäkestoinen suhde joka saa kasvuvoiman itsestään, ei synny tuosta vaan, vaikka olisi kuinka kaunis nainen.
Olen jo vanha mies, jolla ollut suht monia kumppaneita, mutta vain yksi oikeasti tyydyttävä seksisuhde.
Mitkä ovat sitten hyvän suhteen aineosaset:
Avoimuus, rehellisyys itselle, henkinen ja ruumiillinen hyvinvointi (siis lupa olla oma itsensä), joista molemmista osista vapaus nauttia avoimesti. - Ehkä joskus
Minulla on myös samantapainen kokemus vuosien takaa. Mies, jota tapailin oli naimisissa, mutta itse olin sinkku eli varsinaista suhdetta ei koskaan tullut, eikä mies olisi ollut muutoinkaan "oikea", mutta tunsimme lujaa seksuaalista vetoa toisiimme ja seksi oli ihanaa!
Hän oli juuri minun makuuni, sängyssä myös sopivan raju ja nautin siitä, että himo oli molemminpuolisesti voimakasta. On ihana haluta ja tulla halutuksi yhtaikaa ja jo flirttailu aina tavatessamme sai homman nopeasti lämpeämään.
Sen jälkeen ei vastaavaa ole tullut, muutamia muita lyhyitä juttuja ja yksi pitkä eroon päättynyt avioliitto. Mutta nyt haaveilen, että vielä voisin kokea vastaavaa molemminpuolista halua ja seksin iloa jonkun kanssa.
Kiitos kirjottajalle, että sait jälleen toivoni sen osalta hieman nousemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219