Akaa on hieno paikka asua

Liian aktiivinen

- Eläkeläiseille ja muille rauhaa rakastaville.

Aktiivisille työikäisille, jotka joudutte viikonloppuisin esim. rakentamaan tai tekemään puutarhatöitä tämä kaupunki ei ole oikea paikka asua.

Täällä mm. on kiellettyä käyttää ruohonleikkuria, sirkkeliä taikka muita ääntä aiheuttavia laitteita omalla pihalla viikonloppuna lauantai illasta klo 18:00 - Sunnuntain puoleen päivään asti klo 12:00. - Aika vähäiseksi jää tehollinen rakentamisaika täällä Akaassa, jos tänne aiot muuttaa ja tänne kortisi tehdä!

Päättäjien mielestä tämä kylä on jo niin valmis, että paikkakunnalle tuloa suunnitteleville yrityksille ei tarvitse löytää rakennuspaikkoja eikä hartiapankkirakentajien tarvitse antaa rakentaa.

6

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuin myös

      Vaikea yhtälö työssäkäynti ja rakentaminen. Jos jotain meinaa tehdä, niin väkisinkin se ajoittuu viikonloppuihin. Varsinkin kun työpaikat sijaitsevat pääasiassa muualla. Jos käy töissä esim. Tampereella, niin ei sitä kummoisia projekteja työpäivän päätteeksi ehdi tehdä. Sitä on vaikea varttuneessa iässä olevien päättäjien ymmärtää joiden pihat ovat jo valmiita.

    • Ttttsssa.

      En osta asuntoa Toijalasta,jos on näin.

    • Minä, minä, minä

      Suosittelen Sodankylää, toivon vilpittömästi nihkeää tulevaisuutta kaltaisillenne itsekkäille nuorehkoille paaskakoille.

    • Mieti nyt

      Onko se itsekästä, että yrittää rakentaa Akaaseen tai pitää puutarhansa siistinä? Minusta nuo yliampuvien sääntöjen luojat ovat itsekkäitä, eivätkä hahmota kokonaisuutta ja sitä, että jos nuorena haluaa rakentaa, niin se täytyy tehdä vapaa-ajalla kun ei ole varaa rakennuttaa.

      Missähän Akaassa näkyy hyvien liikenneyhteyksien mahdollistama kasvu ja kehitys? Miksi muut moottoritien varrella olevat keskukset kehittyvät ja kasvavat, mutta Akaa ei kiinnosta uusia yrityksiä.

      Moottoritie on ollut jo vuosia, mutta mitään muuta tänne ei ole saatu kuin ABC.

    • jubelous fabulous

      paska paikka kaiken kaikkiaan...deekuja,sisäsiittosia apinoita kylä pullollaan

    • Asiaaa

      Asiapitoinen keskustelu. Toivottavasti päättäjätkin huomaavat tämän ja asia korjataan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe