Akaa on hieno paikka asua

Liian aktiivinen

- Eläkeläiseille ja muille rauhaa rakastaville.

Aktiivisille työikäisille, jotka joudutte viikonloppuisin esim. rakentamaan tai tekemään puutarhatöitä tämä kaupunki ei ole oikea paikka asua.

Täällä mm. on kiellettyä käyttää ruohonleikkuria, sirkkeliä taikka muita ääntä aiheuttavia laitteita omalla pihalla viikonloppuna lauantai illasta klo 18:00 - Sunnuntain puoleen päivään asti klo 12:00. - Aika vähäiseksi jää tehollinen rakentamisaika täällä Akaassa, jos tänne aiot muuttaa ja tänne kortisi tehdä!

Päättäjien mielestä tämä kylä on jo niin valmis, että paikkakunnalle tuloa suunnitteleville yrityksille ei tarvitse löytää rakennuspaikkoja eikä hartiapankkirakentajien tarvitse antaa rakentaa.

6

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuin myös

Vaikea yhtälö työssäkäynti ja rakentaminen. Jos jotain meinaa tehdä, niin väkisinkin se ajoittuu viikonloppuihin. Varsinkin kun työpaikat sijaitsevat pääasiassa muualla. Jos käy töissä esim. Tampereella, niin ei sitä kummoisia projekteja työpäivän päätteeksi ehdi tehdä. Sitä on vaikea varttuneessa iässä olevien päättäjien ymmärtää joiden pihat ovat jo valmiita.

• Ttttsssa.

En osta asuntoa Toijalasta,jos on näin.

• Minä, minä, minä

Suosittelen Sodankylää, toivon vilpittömästi nihkeää tulevaisuutta kaltaisillenne itsekkäille nuorehkoille paaskakoille.

• Mieti nyt

Onko se itsekästä, että yrittää rakentaa Akaaseen tai pitää puutarhansa siistinä? Minusta nuo yliampuvien sääntöjen luojat ovat itsekkäitä, eivätkä hahmota kokonaisuutta ja sitä, että jos nuorena haluaa rakentaa, niin se täytyy tehdä vapaa-ajalla kun ei ole varaa rakennuttaa.

Missähän Akaassa näkyy hyvien liikenneyhteyksien mahdollistama kasvu ja kehitys? Miksi muut moottoritien varrella olevat keskukset kehittyvät ja kasvavat, mutta Akaa ei kiinnosta uusia yrityksiä.

Moottoritie on ollut jo vuosia, mutta mitään muuta tänne ei ole saatu kuin ABC.

• jubelous fabulous

paska paikka kaiken kaikkiaan...deekuja,sisäsiittosia apinoita kylä pullollaan

• Asiaaa

Asiapitoinen keskustelu. Toivottavasti päättäjätkin huomaavat tämän ja asia korjataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe