sain ison perinnön

henrik7

hei. sain ison perinnön. voin lainata rahaa luotettaville henkilöille.

34

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesmies61

Olen luotettava!

Tarvitsen miljoonan. Koska saan rahat tilille?

• ossi12ok

Terve olen luotettava!

Paljon olet valmis lainaa? millä korolla? tarvis pari tonnia.. vakituinen työ löytyy :)

• henkka ...........

moi. laita yht tietosi . ei mahdoton ajatus.

• Riina;))
        henkka ........... kirjoitti:

moi. laita yht tietosi . ei mahdoton ajatus.

Hei!
        Annatko e-mail osoitteesi ,tyttö pulassa?

• henkka..............
        Riina;)) kirjoitti:

Hei!
        Annatko e-mail osoitteesi ,tyttö pulassa?

laita< yht tietosi?

• ossi12ok

Terve.. Niin laita vaikka puhelinnumero tai sähköposti niin voidaan keskustella enemmän :)

• Vippikundi (aito)

Joo perintöä juuu! Kaikkea te hölmöt uskottekin. Selvä päivän hupi viesti ja kaikki persaukisit heti ruinaamassa:)

• henkka hki

hei. henkkka lainaa kyllä ja rahaa löytyy.

• siruuuuuuuuuuuuu
        henkka hki kirjoitti:

hei. henkkka lainaa kyllä ja rahaa löytyy.

sain lainan henkalta 300

• kroisos pennanen
        siruuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

sain lainan henkalta 300

hei. varakas mies auttaa sinua!!!!!!!!

• markus5

Paljon lainaat? Olisin 1000euroa vailla... Vakituinen työ löytyy ja sillee :)

• kroisos,,,,,,,,,,,,,

laita känny numero. tai e-mail,

• onnellinenmies1

mulle henkka lainas 200e ! piti vain todistaa että on säännöllisiä tuloja. lähetin palkkakuitin ja tilinumeron sähköpostilla niin sattu jopa oleen sama pankki joten sain rahat heti käyttöön. takaisin maksan 250e 6 kuukauden päästä

• milla magiaa

hei. taas on rahaa. henkka jeesi mua.

• +++!!

Niin olen minäkin saamassa isoa perintöä kohta, sitten on rahahuolet pois.
      Enkä muuten lainaa edes kuin parille hyvälle kaverille jotka minua on jeesineet tarpeen tullen. Hyvä tulee aina takaisin tavalla tai toisella.

• marja 26

lainaa mulle henkka 4650e maksan vipit pois?

• miettii...

Tää on aina yhtä mielenkiintosta, mitenköhän ootte mahtanu saada yhteyden tohon Henkkaan, ku täällä ei saa noita yhteystietoja käsittääkseni jaella?????

• tagijjaa

Arvaapa vaan. Ihan huuhaata.

• japa80

auta miestä mäessä :D lainaa 500e vakituinen työ löytyy...

• syö elovenaa

Kekseliäs kaveri seitsemän vuotiaaksi.

• lena:((

Ei se mitään lainaa,pitäis lähettää kuva ja männä hesaan!!!

• SaijaW

Niinpä:(
        Katsotaan tuleeko sitä rahaa ,kirjoittelen jos saan Henkalta mania:))

• molenius

tarve olis kova olen työssäkäyvä ja luotettava. voin myös toimittaa palkkakuitin ota henkka yhteyttä saat hyvää korkoa

• 12+9

Jos kerran olet luotettava, niin eikö silloin kannattaisi pyytää lainaa pankista.

• fuse57

Paljon lainaat? Olisin 600euroa vailla... Vakituinen työ löytyy

• molenius

en saa pankista kun 5000e joustoluotto tapissa ja samoin 2000e masteri. ja nähin vippeihin en haluaisi sotkeentua millään muotoa. Tullut vähän elettyä yli varojen ja nyt pitäsi tilannetta korjata Joten jos henrik voisit auttaa voisit tehdä hyvää tuottoa perinnölläsi.

• cate3

Onko joku oikeesti saanu henkalta lainaa vai onko huijausta Tarvetta olisi pienelle lainalle myös täällä.

• henkka..............
        cate3 kirjoitti:

Onko joku oikeesti saanu henkalta lainaa vai onko huijausta Tarvetta olisi pienelle lainalle myös täällä.

rahaa lainataan luotettaville henkilöille! kiitos.

• Leena33
        henkka.............. kirjoitti:

Höpö höpö ,et sä mitään lainaa!!!!

Et sillee!!!!

• fuse57

mites sinnuun saa yhteyden

• EI RIKAS

No...miksi sitten et lainaa ,vaikka lupaat.....todellinen VARAKAS ei tällä foorumilla lainaa rahojaan ,vaan sijoittaa niitä ,nyt kun on oiva tilaisuus ,mutta jos järkee ei oo ja haluaa "vedättää" täällä todellisen hädän tarpeessa olevia ihmisiä ,olet Henkka aika pissiskundi!!!!

• Huonoa pilaa

Vai ison perinnön? Älä viitsi vedättää ahdingossa olevia. Voit olla pian itsekin samassa jamassa.

• sepi pajatsomaha

Sitä on ! myös täällä pajatso on täynnä !

• pesaukos no loan

Jos mä saisin miljoonaperinnön, niin mä menisin köyhistä niin kauaksi kuin pippuri kasvais. Siirtyisin itse kauemmas, enkä sanos niille kusipäille mitään.

Menisin oman paikkani rakennuistoimistoon, ja ostaisin kolme yli 1500m2 neliön tonttia, ja raivaisin reunoille jäävistä tonteista puoet kokonaan ja keskellä olevalle tontille rakentaisin ison omakotitalon, joka muistuttai lähinnä jotain teollisuushallia.

Maksaisin kaikki tonttimaksut ja verot kiltisti kunnalle, enkä todellakaan tulis tänne puhumaan persaukisten rahoittamisesta. Jokainen on omanonnen seppä!

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe