hei. sain ison perinnön. voin lainata rahaa luotettaville henkilöille.
sain ison perinnön
34
868
Vastaukset
- jeesmies61
Olen luotettava!
Tarvitsen miljoonan. Koska saan rahat tilille? - ossi12ok
Terve olen luotettava!
Paljon olet valmis lainaa? millä korolla? tarvis pari tonnia.. vakituinen työ löytyy :)- henkka ...........
moi. laita yht tietosi . ei mahdoton ajatus.
- Riina;))
henkka ........... kirjoitti:
moi. laita yht tietosi . ei mahdoton ajatus.
Hei!
Annatko e-mail osoitteesi ,tyttö pulassa? - henkka..............
Riina;)) kirjoitti:
Hei!
Annatko e-mail osoitteesi ,tyttö pulassa?laita< yht tietosi?
- ossi12ok
Terve.. Niin laita vaikka puhelinnumero tai sähköposti niin voidaan keskustella enemmän :)
- Vippikundi (aito)
Joo perintöä juuu! Kaikkea te hölmöt uskottekin. Selvä päivän hupi viesti ja kaikki persaukisit heti ruinaamassa:)
- henkka hki
hei. henkkka lainaa kyllä ja rahaa löytyy.
- siruuuuuuuuuuuuu
henkka hki kirjoitti:
hei. henkkka lainaa kyllä ja rahaa löytyy.
sain lainan henkalta 300
- kroisos pennanen
siruuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
sain lainan henkalta 300
hei. varakas mies auttaa sinua!!!!!!!!
- markus5
Paljon lainaat? Olisin 1000euroa vailla... Vakituinen työ löytyy ja sillee :)
- kroisos,,,,,,,,,,,,,
laita känny numero. tai e-mail,
- onnellinenmies1
mulle henkka lainas 200e ! piti vain todistaa että on säännöllisiä tuloja. lähetin palkkakuitin ja tilinumeron sähköpostilla niin sattu jopa oleen sama pankki joten sain rahat heti käyttöön. takaisin maksan 250e 6 kuukauden päästä
- milla magiaa
hei. taas on rahaa. henkka jeesi mua.
- +++!!
Niin olen minäkin saamassa isoa perintöä kohta, sitten on rahahuolet pois.
Enkä muuten lainaa edes kuin parille hyvälle kaverille jotka minua on jeesineet tarpeen tullen. Hyvä tulee aina takaisin tavalla tai toisella.- marja 26
lainaa mulle henkka 4650e maksan vipit pois?
- miettii...
Tää on aina yhtä mielenkiintosta, mitenköhän ootte mahtanu saada yhteyden tohon Henkkaan, ku täällä ei saa noita yhteystietoja käsittääkseni jaella?????
- tagijjaa
Arvaapa vaan. Ihan huuhaata.
- japa80
auta miestä mäessä :D lainaa 500e vakituinen työ löytyy...
- syö elovenaa
Kekseliäs kaveri seitsemän vuotiaaksi.
- lena:((
Ei se mitään lainaa,pitäis lähettää kuva ja männä hesaan!!!
- SaijaW
Niinpä:(
Katsotaan tuleeko sitä rahaa ,kirjoittelen jos saan Henkalta mania:))
- molenius
tarve olis kova olen työssäkäyvä ja luotettava. voin myös toimittaa palkkakuitin ota henkka yhteyttä saat hyvää korkoa
- 12+9
Jos kerran olet luotettava, niin eikö silloin kannattaisi pyytää lainaa pankista.
- fuse57
Paljon lainaat? Olisin 600euroa vailla... Vakituinen työ löytyy
- molenius
en saa pankista kun 5000e joustoluotto tapissa ja samoin 2000e masteri. ja nähin vippeihin en haluaisi sotkeentua millään muotoa. Tullut vähän elettyä yli varojen ja nyt pitäsi tilannetta korjata Joten jos henrik voisit auttaa voisit tehdä hyvää tuottoa perinnölläsi.
- cate3
Onko joku oikeesti saanu henkalta lainaa vai onko huijausta Tarvetta olisi pienelle lainalle myös täällä.
- henkka..............
cate3 kirjoitti:
Onko joku oikeesti saanu henkalta lainaa vai onko huijausta Tarvetta olisi pienelle lainalle myös täällä.
rahaa lainataan luotettaville henkilöille! kiitos.
- Leena33
henkka.............. kirjoitti:
Höpö höpö ,et sä mitään lainaa!!!!
Et sillee!!!! - fuse57
mites sinnuun saa yhteyden
- EI RIKAS
No...miksi sitten et lainaa ,vaikka lupaat.....todellinen VARAKAS ei tällä foorumilla lainaa rahojaan ,vaan sijoittaa niitä ,nyt kun on oiva tilaisuus ,mutta jos järkee ei oo ja haluaa "vedättää" täällä todellisen hädän tarpeessa olevia ihmisiä ,olet Henkka aika pissiskundi!!!!
- Huonoa pilaa
Vai ison perinnön? Älä viitsi vedättää ahdingossa olevia. Voit olla pian itsekin samassa jamassa.
- sepi pajatsomaha
Sitä on ! myös täällä pajatso on täynnä !
- pesaukos no loan
Jos mä saisin miljoonaperinnön, niin mä menisin köyhistä niin kauaksi kuin pippuri kasvais. Siirtyisin itse kauemmas, enkä sanos niille kusipäille mitään.
Menisin oman paikkani rakennuistoimistoon, ja ostaisin kolme yli 1500m2 neliön tonttia, ja raivaisin reunoille jäävistä tonteista puoet kokonaan ja keskellä olevalle tontille rakentaisin ison omakotitalon, joka muistuttai lähinnä jotain teollisuushallia.
Maksaisin kaikki tonttimaksut ja verot kiltisti kunnalle, enkä todellakaan tulis tänne puhumaan persaukisten rahoittamisesta. Jokainen on omanonnen seppä!
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793