Mitäpä mieltä olette, onko hyvä, entä miten kylmillä se toimii dsl koneessa?
On vähän halvempaa kuin synteettiset.
Mobil synt s
4
2287
Vastaukset
- Tavaraa
Olen käyttänyt tuota öljyä monta vaihtoväliä viimeksi Honda CR-V:ssä, ja hyvin on toiminut eikä öljynkulutus vaivaa. Ensin oli 90-luvulla Mobil XHP, siitä kehitettiin puolisynteettinen Synt S 10W-40 ja nyt viimeisin versio täyssynteettinen 5W-40. Siitä vaan koneeseen. Savon-Kainuun Makasiiniketjun marketeissa kanisteri näyttää lähtevän alle 25 euron.
- Toledo
vaan, sehän on hyvä täyssynteettinen öljy. Käyttäny jo 40 000 kilsaa sitä öljyä.
- Ari
Toledo kirjoitti:
vaan, sehän on hyvä täyssynteettinen öljy. Käyttäny jo 40 000 kilsaa sitä öljyä.
Jep, olen käyttänyt sitä jo vuosia kesäisin, mutta vaihtanut talveksi kalliimmat mobil 1 tai vastaavat. Miten jäykäksi synt s menee -30 asteessa ja toimiiko dsl koneessa.
Kerran laitoin dsl koneeseen mobilin delvac ia, minkä pitäisi olla dsl koneesee ntarkoitettua. Heti alkoi tihkuamaan öljyä korkista ja jonkun putken (huohotin?)ulostulon kohdalta. Tämä tihkuamien loppui kun laitoin synt s takaisin.
- Jukka
... on täysin sama öljy kuin Esso Ultron 5w-40. Mobilin ja Esson yhdistyttyä Ultronia alettiin purkittaa myös Mobilina, koska aina on asiakkaita joille se merkki on kaikkein tärkein valintaperuste.
Mobilin nettisivuilta löytyy molemmista öljyistä analyysiarvot ja ne ovat Ultronilla ja SyntS:llä kaikilta osilta täysin samat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi704868Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134580- 794050
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963937Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222984- 352728
- 282667
- 372652
- 392623
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232474