Mieheni ja esimies

Bertha'

Aviomieheni on aloittanut hiljattain uudessa työpaikassa. Hän on hyvin innostunut siitä hommasta ja on ystävystynyt pomonsa kanssa. Pomo on miespuolinen ja lähes 20 vuotta miestäni vanhempi. Ongelma on, että mies puhuu koko ajan pomostaan eikä tunnu olevan enää kiinnostunut mistään muusta. Hän jää usein ylitöihin kahdestaan pomon kanssa. En ole koskaan ennen nähnyt miestäni tällaisessa tilassa, hän aivan säteilee onnellisuutta. Pelkään, että he ovat enemmän kuin ystäviä! Kerroin asiasta kaverilleni, joka nauroi katketakseen eikä uskonut. En osaa ottaa ongelmaa puheeksi miehen kanssa. Miten pääsisin alkuun asian selvittämisessä?

7

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuli vaan mieleen

      Niin,,,voi sitä näinkin ajatella. Kumpi järkyttäisi mieltäsi pahemmin, Se että säteilee aina kun saa viettää aikaa ylitöissä MIESpomon kanssa, vai se että jos kyseessä olisikin NAISpomo jonka kanssa jäisi jatkuvasti ylitöihin ja josta onnellisena kertoilisi sinulle päivittäin?

      Lähinnä epäilen että miehes on kaivannut elämäänsä jonkun (vaikka siten uuden) jonka kanssa jauhaa töiden lomassa ns. äijien juttuja tms, ja nyt on vaan niin innoissaan kun sielunveli on löytynyt.

    • Bertha'

      Minulle on ihan sama pettääkö mies minua miehen vai naisen kanssa.
      Tapasin yhden mieheni työkavereista ja hän sanoi, että pomo oli ylistänyt mieheni maasta taivaaseen, ei ole kuulemma ikinä tavannut lahjakkaampaa ihmistä. Tämä työkaveri oli sitä mieltä, että on hienoa kun mieheni ja pomo ovat löytäneet toisensa ja oli onnellinen heidän puolestaan. Mikä kaikkia vaivaa? Mieheni ei edes ole erityisen lahjakas työssään.
      Hermot alkavat kiristymään, kun ei ole ketään jolle voisin puhua tästä. Kukaan ei yksinkertaisesti ota asiaa vakavasti.

    • Bertha'

      Puhuin asiasta miehelleni. Hän suuttui eikä halunnut keskustella aiheesta. En tiedä mitä tästä nyt sitten voisi päätellä. Olen joka tapauksessa aivan varma, että pomo on hänelle tärkeämpi kuin minä.

    • Caroline G.

      Mulla on aika vastaava kokemus miesystäväni tiimoilta. Hän on hyvin erikoinen persoona ja erittäin älykäs, ja tästä syystä niitä samoilla linjoilla olevia ihmisiä on hänen ollut todella vaikeaa löytää. Muuten hänellä on useita kavereita, joiden kanssa voi heittää läppää ja jutella jalkapallosta. Puolisen vuotta sitten hän kuitenkin tutustui uuteen tyyppiin, jonka kanssa hän pystyykin puhumaan kaikista asioista ja joka tasolla. Voi sitä iloa ja hehkutusta! Toisaalta olin iloinen hänen puolestaan ja toisaalta helkkarin mustasukkainen, koska tunsin tietenkin jääväni toiseksi.
      Uskon, että olet miehellesi tärkeämpi; olet sentään hänen elämänkumppanisi. Mutta hyvä ystävä, jonka kanssa jutut ja kemiat natsaa, on myös erittäin hieno asia. Yritä iloita miehesi puolesta.

      • Verkon sisältö

        "Uskon, että olet miehellesi tärkeämpi, olet sentään hänen elämänkumppaninsa."

        Ei se mitään todista. Eihän mies edes tuntenut sitä työkaveria vielä silloin, kun valitsi aloittajan elämänkumppanikseen.


    • Bertha'

      Puhuin mieheni kanssa ja hän myönsi, että pomo saattaa olla ihastunut häneen. Itse hän ei mielestänsä ole ihastunut. Ehdotin että hän vaihtaisi työpaikkaa, mutta hän ei halua kuulla puhuttavankaan siitä.
      -huoh-

    • Viisain neuvo

      Jätä se homppeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe