mOi...

hiPHop*gImmA_93

täs ois vaa yx kyssä..et mitä mielt te ootte pikku g stä? mää löysin tän palstan just ja oon taivais..oon pikku g fani,sen sanoma o nii hyvä,ja sen musa on nii hyvää,ja sil on ihana ääni..o se tietty iha söpökii..kuuntelen myös muuta hoppii,esim 50sent..ja sit löysin myös ton antti tuisku palsatan,et onks tääl ketää tuiskutajaa?!! ku oha se tavallaa vähä hoppii,ku sil o ne lökäpöksyt ja sit sehän tavallaa ain välill puhuu niis lauluis..no kuitenki mun kyssä on se et onx tääl muita hoppareit jotka dikkaa g:stä??ilmottautukaa =))
bY:hoPpIgIrlIe_93

8

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keke

Pikku G, 50 cent saatika sitten Antti Tuisku EI OLE mitään hemmetin hoppia. 50 cent ehkä joten kuten vielä menee... Hip Hopista et näköjään tiedä paskaakaan, kun Tuiskua sanot hoppariksi sillä perusteella, että sillä on lökärit. On kuule sulla vielä paljon opittavaa...

• keke

Suosittelen nickisi vaihtoa väliaikaseksi vaihtoehdoksi ja sitten voit ottaa tuon nickin takaisin, kun tiedät edes vähän hip hopista. Ja se ei ole kivaa luettavaa, kun KiRjOiTeTAan NäiN!

• BAILEY02

emmä kyllä ihan tosissaan antti tuiskuu rap kulttuurin edustajaks sanois,herrajumala lapsi,ota selvää asioista!mutta oliko hieman naurettavaa sanoa että 50 cent ei olisi rap artisti,voisi kyseenomainen ihminen tutukiskella mielensä sopukoita,mistä luulet tietäväsi ja mitä

• hiphopGirl

moi! joo mä digaan pikku g:stä ja monista muistakin rappareista esim. skandaali ja eminem.

• PikkuMikko

Hiphopgimma, näppäimistössäsi on nähtävästi jotakin vikaa kun CapsLock menee vähän väliä itsekseen päälle. Suosittelen, että käyt mahdollisimman nopeasti ostamassa lähimmästä kaupasta uuden näppäimistön ja opettelet kirjoittamaan kunnollista Suomen kirjakieltä, jottei muiden lukijoiden tarvitse miettiä erikseen joka sanan kohdalla, mitä haluat viestittää.

• Jeppe

Samantien voisit kanssa ottaa selvää Hip Hopista...

• mä vaan

Kun noin kärkkäästi tartut muiden kielioppivirheisiin, niin muistutanpa tässä että, "Suomen kirjakieli" kirjoitetaan "suomen kirjakieli". Hah!

• PikkuMikko
        mä vaan kirjoitti:

Kun noin kärkkäästi tartut muiden kielioppivirheisiin, niin muistutanpa tässä että, "Suomen kirjakieli" kirjoitetaan "suomen kirjakieli". Hah!

Todellakin, niinpäs kirjoitetaankin, kiitos korjauksesta. Virheitä todellakin sattuu kun kiireessä kirjoittaa, eikö niin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      69
      4112
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      21
      2331
    3. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      447
      2004
    4. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      165
      1871
    5. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      93
      1204
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      108
      1186
    7. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      236
      1125
    8. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      33
      967
    9. En halua sua enää

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha
      Ikävä
      37
      844
    10. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      173
      795
    Aihe