mOi...

hiPHop*gImmA_93

täs ois vaa yx kyssä..et mitä mielt te ootte pikku g stä? mää löysin tän palstan just ja oon taivais..oon pikku g fani,sen sanoma o nii hyvä,ja sen musa on nii hyvää,ja sil on ihana ääni..o se tietty iha söpökii..kuuntelen myös muuta hoppii,esim 50sent..ja sit löysin myös ton antti tuisku palsatan,et onks tääl ketää tuiskutajaa?!! ku oha se tavallaa vähä hoppii,ku sil o ne lökäpöksyt ja sit sehän tavallaa ain välill puhuu niis lauluis..no kuitenki mun kyssä on se et onx tääl muita hoppareit jotka dikkaa g:stä??ilmottautukaa =))
bY:hoPpIgIrlIe_93

8

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keke

Pikku G, 50 cent saatika sitten Antti Tuisku EI OLE mitään hemmetin hoppia. 50 cent ehkä joten kuten vielä menee... Hip Hopista et näköjään tiedä paskaakaan, kun Tuiskua sanot hoppariksi sillä perusteella, että sillä on lökärit. On kuule sulla vielä paljon opittavaa...

• keke

Suosittelen nickisi vaihtoa väliaikaseksi vaihtoehdoksi ja sitten voit ottaa tuon nickin takaisin, kun tiedät edes vähän hip hopista. Ja se ei ole kivaa luettavaa, kun KiRjOiTeTAan NäiN!

• BAILEY02

emmä kyllä ihan tosissaan antti tuiskuu rap kulttuurin edustajaks sanois,herrajumala lapsi,ota selvää asioista!mutta oliko hieman naurettavaa sanoa että 50 cent ei olisi rap artisti,voisi kyseenomainen ihminen tutukiskella mielensä sopukoita,mistä luulet tietäväsi ja mitä

• hiphopGirl

moi! joo mä digaan pikku g:stä ja monista muistakin rappareista esim. skandaali ja eminem.

• PikkuMikko

Hiphopgimma, näppäimistössäsi on nähtävästi jotakin vikaa kun CapsLock menee vähän väliä itsekseen päälle. Suosittelen, että käyt mahdollisimman nopeasti ostamassa lähimmästä kaupasta uuden näppäimistön ja opettelet kirjoittamaan kunnollista Suomen kirjakieltä, jottei muiden lukijoiden tarvitse miettiä erikseen joka sanan kohdalla, mitä haluat viestittää.

• Jeppe

Samantien voisit kanssa ottaa selvää Hip Hopista...

• mä vaan

Kun noin kärkkäästi tartut muiden kielioppivirheisiin, niin muistutanpa tässä että, "Suomen kirjakieli" kirjoitetaan "suomen kirjakieli". Hah!

• PikkuMikko
        mä vaan kirjoitti:

Kun noin kärkkäästi tartut muiden kielioppivirheisiin, niin muistutanpa tässä että, "Suomen kirjakieli" kirjoitetaan "suomen kirjakieli". Hah!

Todellakin, niinpäs kirjoitetaankin, kiitos korjauksesta. Virheitä todellakin sattuu kun kiireessä kirjoittaa, eikö niin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe