täs ois vaa yx kyssä..et mitä mielt te ootte pikku g stä? mää löysin tän palstan just ja oon taivais..oon pikku g fani,sen sanoma o nii hyvä,ja sen musa on nii hyvää,ja sil on ihana ääni..o se tietty iha söpökii..kuuntelen myös muuta hoppii,esim 50sent..ja sit löysin myös ton antti tuisku palsatan,et onks tääl ketää tuiskutajaa?!! ku oha se tavallaa vähä hoppii,ku sil o ne lökäpöksyt ja sit sehän tavallaa ain välill puhuu niis lauluis..no kuitenki mun kyssä on se et onx tääl muita hoppareit jotka dikkaa g:stä??ilmottautukaa =))
bY:hoPpIgIrlIe_93
mOi...
8
505
Vastaukset
- keke
Pikku G, 50 cent saatika sitten Antti Tuisku EI OLE mitään hemmetin hoppia. 50 cent ehkä joten kuten vielä menee... Hip Hopista et näköjään tiedä paskaakaan, kun Tuiskua sanot hoppariksi sillä perusteella, että sillä on lökärit. On kuule sulla vielä paljon opittavaa...
- keke
Suosittelen nickisi vaihtoa väliaikaseksi vaihtoehdoksi ja sitten voit ottaa tuon nickin takaisin, kun tiedät edes vähän hip hopista. Ja se ei ole kivaa luettavaa, kun KiRjOiTeTAan NäiN!
- BAILEY02
emmä kyllä ihan tosissaan antti tuiskuu rap kulttuurin edustajaks sanois,herrajumala lapsi,ota selvää asioista!mutta oliko hieman naurettavaa sanoa että 50 cent ei olisi rap artisti,voisi kyseenomainen ihminen tutukiskella mielensä sopukoita,mistä luulet tietäväsi ja mitä
- hiphopGirl
moi! joo mä digaan pikku g:stä ja monista muistakin rappareista esim. skandaali ja eminem.
- PikkuMikko
Hiphopgimma, näppäimistössäsi on nähtävästi jotakin vikaa kun CapsLock menee vähän väliä itsekseen päälle. Suosittelen, että käyt mahdollisimman nopeasti ostamassa lähimmästä kaupasta uuden näppäimistön ja opettelet kirjoittamaan kunnollista Suomen kirjakieltä, jottei muiden lukijoiden tarvitse miettiä erikseen joka sanan kohdalla, mitä haluat viestittää.
- Jeppe
Samantien voisit kanssa ottaa selvää Hip Hopista...
- mä vaan
Kun noin kärkkäästi tartut muiden kielioppivirheisiin, niin muistutanpa tässä että, "Suomen kirjakieli" kirjoitetaan "suomen kirjakieli". Hah!
- PikkuMikko
mä vaan kirjoitti:
Kun noin kärkkäästi tartut muiden kielioppivirheisiin, niin muistutanpa tässä että, "Suomen kirjakieli" kirjoitetaan "suomen kirjakieli". Hah!
Todellakin, niinpäs kirjoitetaankin, kiitos korjauksesta. Virheitä todellakin sattuu kun kiireessä kirjoittaa, eikö niin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa694112Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen212331Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4472004Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1651871Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p931204- 1081186
Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2361125Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘33967En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37844Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina173795