mOi...

hiPHop*gImmA_93

täs ois vaa yx kyssä..et mitä mielt te ootte pikku g stä? mää löysin tän palstan just ja oon taivais..oon pikku g fani,sen sanoma o nii hyvä,ja sen musa on nii hyvää,ja sil on ihana ääni..o se tietty iha söpökii..kuuntelen myös muuta hoppii,esim 50sent..ja sit löysin myös ton antti tuisku palsatan,et onks tääl ketää tuiskutajaa?!! ku oha se tavallaa vähä hoppii,ku sil o ne lökäpöksyt ja sit sehän tavallaa ain välill puhuu niis lauluis..no kuitenki mun kyssä on se et onx tääl muita hoppareit jotka dikkaa g:stä??ilmottautukaa =))
bY:hoPpIgIrlIe_93

8

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keke

      Pikku G, 50 cent saatika sitten Antti Tuisku EI OLE mitään hemmetin hoppia. 50 cent ehkä joten kuten vielä menee... Hip Hopista et näköjään tiedä paskaakaan, kun Tuiskua sanot hoppariksi sillä perusteella, että sillä on lökärit. On kuule sulla vielä paljon opittavaa...

      • keke

        Suosittelen nickisi vaihtoa väliaikaseksi vaihtoehdoksi ja sitten voit ottaa tuon nickin takaisin, kun tiedät edes vähän hip hopista. Ja se ei ole kivaa luettavaa, kun KiRjOiTeTAan NäiN!


      • BAILEY02

        emmä kyllä ihan tosissaan antti tuiskuu rap kulttuurin edustajaks sanois,herrajumala lapsi,ota selvää asioista!mutta oliko hieman naurettavaa sanoa että 50 cent ei olisi rap artisti,voisi kyseenomainen ihminen tutukiskella mielensä sopukoita,mistä luulet tietäväsi ja mitä


    • hiphopGirl

      moi! joo mä digaan pikku g:stä ja monista muistakin rappareista esim. skandaali ja eminem.

    • PikkuMikko

      Hiphopgimma, näppäimistössäsi on nähtävästi jotakin vikaa kun CapsLock menee vähän väliä itsekseen päälle. Suosittelen, että käyt mahdollisimman nopeasti ostamassa lähimmästä kaupasta uuden näppäimistön ja opettelet kirjoittamaan kunnollista Suomen kirjakieltä, jottei muiden lukijoiden tarvitse miettiä erikseen joka sanan kohdalla, mitä haluat viestittää.

      • Jeppe

        Samantien voisit kanssa ottaa selvää Hip Hopista...


      • mä vaan

        Kun noin kärkkäästi tartut muiden kielioppivirheisiin, niin muistutanpa tässä että, "Suomen kirjakieli" kirjoitetaan "suomen kirjakieli". Hah!


      • PikkuMikko
        mä vaan kirjoitti:

        Kun noin kärkkäästi tartut muiden kielioppivirheisiin, niin muistutanpa tässä että, "Suomen kirjakieli" kirjoitetaan "suomen kirjakieli". Hah!

        Todellakin, niinpäs kirjoitetaankin, kiitos korjauksesta. Virheitä todellakin sattuu kun kiireessä kirjoittaa, eikö niin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe