kaveri piiskaa

kaverin kaveri

Olen 31vuotias mies ja minulla on ollut jo 8 vuotta samanikäinen mieskaveri, joka piiskaa minua. Kumpikin ollaan naisen kanssa naimisissa, mutta näitä juttuja meillä on n. kerran kuukaudessa.

Homma menee niin, että menen hänen luokseen omakotitaloon. Siellä kellarissa on sellainen vankka pöytä, jota vasten hän minut sitoo. Jalkani ovat pöydän jaloissa kiinni ja makaa vatsalleni perse esillä. Kädet hän sitoo myös.

Piiskaus alkaa ensin tavallisella nahkavyöllä joitain kymmeniä iskuja. Sitten hän ottaa bambu-kepin joka on kumilla päällystetty. Sillä kun alkaa piiskaa tulla, on todella tukalaa, enkä pysty sitä äänettömänä sietämään. Jossain vaiheessa alan itkemään, mutta kaveri jatkaa piiskausta halujensa mukaan.

MItään muuta keskinäistä seksiä meillä ei ole, minä vain olen alastomana kun hän kurittaa.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

110

5639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bdbb

      Miten selität vaimollesi että pakarasi ovat piiskan jälkiä täynnä?

    • kaverin kaveri

      vaimo haluaa seksiä suhteellisen harvoin, ja sitten on nämä hänen"hullut päivänsä", joiden aikana emme ole fyysisessä yhteydessä. Siinä tulee sellanen 7-8 päivän tauko, jonka aikana jäljetkin jo ovat pois.

      Kierto on helppo tarkastaa hänen allakastaan.

      • Työkaveri

        Mul on vanhempi nais työkaveri, tuli juttuu piiskauksesta ja muusta. Vanha nainen niin kouras pakaroista ja sano että nuorelle vois antaa piiskaa. Anto osotteensa ja jos kiinnostaa niin käymään. Kun menin sen luo niin oli kylpytakki päällä. Pullo kirkasta meni ennenkuin sano että housut pois. Olin alasti kun anto remmiä pari kertaa kunnolla.Sit otti kylpytakin pois ja oli vain punainen korsetti päällä. Käski ottaa suihin ja naida miten halus tai sai rangastuksen. Välillä halus munillekin antaa remmiä ja katseli kun valitin. Tuli käytyä vaikka oli domina ja välillä väkivaltainen.


    • minä haluaisin samanlainen suhde kuin sinua!Minäkin rakastaan saada piiskaa!
      Joudun antaa minulle itse piiskaa kun en löytänyt joku mies eli nainen,tietysti mielummin nainen koska hävetän ottaa vastaan miesvieraita jos joku naapuri näkis meille!

    • Jytäkkä kaveri

      Minullakin oli ennen sellainen kaveri, joka olisi fyysiisten ominaisuuksiensa puolesta pystynyt antamaan minulle oikean piiskasaunan. Vaikka hän ei ollut paljoa minua isompi, niin hän oli mielettömän vahva.

      Me painimme ja nujusimme, joskus selkäsaunakin oli huomettavan lähellä, mutta minä peräännyin silloin. Nyt minua harmittaa, etten kokeillut tuolloin rajojani. Oisihan tuo ollut jännä nähdä kuinka tuo onnistuu mies miestä vastaan selkäsaunan antaminen.

      Vaikka me olimme hyvät kaverit, niin härnäämällä olisin luultavasti saanut hänet ryhtymään kurituspuuhiin, eikä häneen tapoihinsa kuulunut hommen kesken jättäminen.

      Vaikka minua on nyttemmin piiskan saanti alkanut enemmänkin kiinnostaa, niin uskon, että en enää koskaan törmää sellaiseen kaveriin, joka siihen oikeasti pystyisi. Varmasti tarpeeksi lujakätisiä miehiä hommaan löytyisi, mutta heiltä puuttuu halu. Tosin tuo entinen kaveri tuskin olisi seksuaalista nautintoa tempustaan saanut, mutta jos häntä aliarvioi, niin kyllä hän näytti kuinka asiat oikeasti ovat.

    • Tosi miestä

      Mistähän sitä minä löytäisin vakipiiskaajan ja miespuolisen itsekin kyl mies mut hoikkavartaloinen 48,v mies piiskaaja voi olla mua isompi ja vanhempikin ku vaan löytäs sellasen asun Äänekoskella ja paikka tietty on olen poikamies txttit voi lähettää tähän numeroon päivä aikaan 0465503619 ja en on feikki

    • se todella tuntuu

      Erikoisen tuntuva on ns. prison strap. Iso, leveä, paksua nahkaa.

      Sitä kun saa muutamia kymmeniä sivalluksia niin . . .

    • tuhmuri-

      ja pari vielä kaupan päälisiksi - niin kyllä poika vinkuu ja sitten tulee itku..asiasta annetaan ja saadaan..

    • remeli prison

      Läiskähtää mukavasti pakaroille ja reisille. Ja jäljet sen mukaiset, leveät ja mukavan raidalliset. Kyllä muistaa kaveri, vielä viikonkin päästä, mitä tuli saatua, jos oikein kunnolla remmitetty.

      • auts ihanaa auts

        En voinut istua pariin päivään, kun olin saanut strappia pakaroilleni lähes 50 iskua.


      • Ruoskalla
        auts ihanaa auts kirjoitti:

        En voinut istua pariin päivään, kun olin saanut strappia pakaroilleni lähes 50 iskua.

        Kyl käy kateeksi ku muut saa tollasta kuritusta/selkäsaunaa oisin minäkin valmis mutta? Ainainen kysymys tääl keskisuomessa ei näytä olevan sellasta miestä! Kellä pysyis piiska käsis ja antais sitä isännän käsistä et tuntuis saaneensa mul kyl paikka ja mökkikin jossa saada kunnolla ni olen hoikka,nuorekas ristvärinen sinkku poikamies jyväskylän läheltä ja ikä 48.v


      • KOOKAS MIES

        Täällä joka hallitsee Prison remmin käytön- . Tuhmat nuoretmiehet 19 -100v. saavat sitä halutessaan ja kunnolla. Asiat sovitaan ja sitten vaatteet revitään ja eikun remmiä pakaroille ja reisille. Kun touhu aketaan - ei turvasanoja tai muita katumuksia. Vaan homma viedään loppuun kuten sovittu ja minkäänlainen vikurointi ei tule kyseeseen.
        Minut tavoittaa Pirkanmaalta ja toimitus suoritetaan aina minun tiloissani.

        Jos kiinnostaa laitahan tietojasi, niin katsotaan miten edetään.


      • SamiJuhani
        KOOKAS MIES kirjoitti:

        Täällä joka hallitsee Prison remmin käytön- . Tuhmat nuoretmiehet 19 -100v. saavat sitä halutessaan ja kunnolla. Asiat sovitaan ja sitten vaatteet revitään ja eikun remmiä pakaroille ja reisille. Kun touhu aketaan - ei turvasanoja tai muita katumuksia. Vaan homma viedään loppuun kuten sovittu ja minkäänlainen vikurointi ei tule kyseeseen.
        Minut tavoittaa Pirkanmaalta ja toimitus suoritetaan aina minun tiloissani.

        Jos kiinnostaa laitahan tietojasi, niin katsotaan miten edetään.

        Remeli jättää komeat mustelmat. Itse piiskaan farkkuvyöllä. Taivutan sen kaksinkerroin ja sitten kunnon läimäytyksiä. Persus muuttaa nopeasti väriään. On punaista, tummaa sinistä ja mustaa ja myös valkoista. Kuin pakanamaan kartta.

        Firmassa kunnostettiin aikoinaan kuntosali. Lattialle tuli noin sentin paksuinen kumimatto ja siitä jäi tietenkin liuskoja. Sosialisoin itselleni muutamia. Sitten kerran eräs masteri sai käyttää sitä persuksiini - pitäähän sitä tietää, miltä se tuntuu. Tuntui! Ja jäljet olivat myös komiat.

        Mutta jos jälkiä ei haluta, käytetään märkää keittiöpyyhettä. Tuntuu ihan kiitettävästi - on myös omakohtaisesti todettu. Parikymmentä iskua ja sitten pyyhe on kuivahtanut, mutta toisaalta, eipä piiskattavakaan kestä enempää. Tuostakin persus on jo liekeissä.

        Niitä, joille saa jäädä mustelmia, saa piiskata enemmän. Kiva katsoa, kuinka isku saa pakarat värähtämään!


      • SamiJuhani kirjoitti:

        Remeli jättää komeat mustelmat. Itse piiskaan farkkuvyöllä. Taivutan sen kaksinkerroin ja sitten kunnon läimäytyksiä. Persus muuttaa nopeasti väriään. On punaista, tummaa sinistä ja mustaa ja myös valkoista. Kuin pakanamaan kartta.

        Firmassa kunnostettiin aikoinaan kuntosali. Lattialle tuli noin sentin paksuinen kumimatto ja siitä jäi tietenkin liuskoja. Sosialisoin itselleni muutamia. Sitten kerran eräs masteri sai käyttää sitä persuksiini - pitäähän sitä tietää, miltä se tuntuu. Tuntui! Ja jäljet olivat myös komiat.

        Mutta jos jälkiä ei haluta, käytetään märkää keittiöpyyhettä. Tuntuu ihan kiitettävästi - on myös omakohtaisesti todettu. Parikymmentä iskua ja sitten pyyhe on kuivahtanut, mutta toisaalta, eipä piiskattavakaan kestä enempää. Tuostakin persus on jo liekeissä.

        Niitä, joille saa jäädä mustelmia, saa piiskata enemmän. Kiva katsoa, kuinka isku saa pakarat värähtämään!

        kookas mies ja sinä tekee minua niin kiimainen saada maistaa ne remmit ja liuskoja!Kello kolme viime yönä tulin niin kiimainen saada piiskaa että jouduin runkata!


      • Luikertelja
        KOOKAS MIES kirjoitti:

        Täällä joka hallitsee Prison remmin käytön- . Tuhmat nuoretmiehet 19 -100v. saavat sitä halutessaan ja kunnolla. Asiat sovitaan ja sitten vaatteet revitään ja eikun remmiä pakaroille ja reisille. Kun touhu aketaan - ei turvasanoja tai muita katumuksia. Vaan homma viedään loppuun kuten sovittu ja minkäänlainen vikurointi ei tule kyseeseen.
        Minut tavoittaa Pirkanmaalta ja toimitus suoritetaan aina minun tiloissani.

        Jos kiinnostaa laitahan tietojasi, niin katsotaan miten edetään.

        Olipas siinä tehokas kommentti, hyvä ettei housut pudonnut itsestään pelkästä kauhusta. Minun totuuteni on kuitenkin, että ei sitä paikallaan pysy, vaikka olisi mitä luvannut, kun kipu tarpeeksi nousee, niin kyllä karkuun lähtee.


      • pitääkin sattua
        Luikertelja kirjoitti:

        Olipas siinä tehokas kommentti, hyvä ettei housut pudonnut itsestään pelkästä kauhusta. Minun totuuteni on kuitenkin, että ei sitä paikallaan pysy, vaikka olisi mitä luvannut, kun kipu tarpeeksi nousee, niin kyllä karkuun lähtee.

        Aidossa piiskaussessiossa pitää piiskattava sitoa niin, että hän ei pysty siitä pääsemään eroon tai keskeyttämään piiskausta.

        Kun piiskattavaksi alistuu tai suostuu, pitää ottaa vastaan se mitä annetaan. Ja ihan piiskajan ehdoilla.


      • KOOKAS MIES kirjoitti:

        Täällä joka hallitsee Prison remmin käytön- . Tuhmat nuoretmiehet 19 -100v. saavat sitä halutessaan ja kunnolla. Asiat sovitaan ja sitten vaatteet revitään ja eikun remmiä pakaroille ja reisille. Kun touhu aketaan - ei turvasanoja tai muita katumuksia. Vaan homma viedään loppuun kuten sovittu ja minkäänlainen vikurointi ei tule kyseeseen.
        Minut tavoittaa Pirkanmaalta ja toimitus suoritetaan aina minun tiloissani.

        Jos kiinnostaa laitahan tietojasi, niin katsotaan miten edetään.

        Täällä olisi yksi treenattu kroppainen pienikokoinen kaveri ketä kiinnostaisi tutustua paremmin Kookkaaseen mieheen. Laita sähköpostia.


      • KummallistaKieltä
        tuhma-poju kirjoitti:

        Täällä olisi yksi treenattu kroppainen pienikokoinen kaveri ketä kiinnostaisi tutustua paremmin Kookkaaseen mieheen. Laita sähköpostia.

        Ei ainakaan kaikki ymmärrä sinun viestiäsi, koska kirjoitat noin huonoa suomea. Teksiti pitäisi olla: ...pienikokoinen kaveri, jota kiinnostaisi...

        "ketä kiinnostaisi" on aivan eri asia, se tarkoitaa, että ketään ei kiinnosta.


    • vikinät pois

      Eiköhän keskisuomen POIKAmiehelle, piiskaaja löydy! Oletko minkä kokoinen ja onko sinua koskaan piiskattu, ennen, Ja kos niin millä.
      Oletko valmis alistumaan/uskallatko, kunnon käsittelyyn ja heittäytymään täysin isännän käsittelyyn?

      • Esim.nokkosilla

        Täs 48/187/75 keskisuomen poikamies alistun kunnolla piiskaajalle nokkosilla/koivunoksilla mut kepit liian kovia mun kapealle kropalle ennenki saanu paikka käsittelyl on


      • T:subkouluttaja
        Esim.nokkosilla kirjoitti:

        Täs 48/187/75 keskisuomen poikamies alistun kunnolla piiskaajalle nokkosilla/koivunoksilla mut kepit liian kovia mun kapealle kropalle ennenki saanu paikka käsittelyl on

        Keskisen suomen POIKAmies, kyllä sinulle piiskaaja löydetään. Mutta tuo lähtökohtasi on vähän väärä. Tuolla ylempänä olet kateellinen kun et ole törmännyt kunnon piiskaajaan ja tässä edellisessä, toteat "mut kepit liian kovia mun kapealle kropalle..." Jos haluat että sinut piiskataan, et sinä voi alkaa sanelemaan, mikä sopii ja mikä ei - jos tosissasi haluat, kunnon selkäsaunan.
        Se on piiskaaja joka tulee ja päättää mistä, miten ja millä sinua kuritetaan.
        Se piiskaaminen on monessa suhteessa valintakysymys, se voi oolla kaverien leikki, seksillä tai ilman, se voi olla seksiin liittyvää, tai vain kokeilua, miltä se tuntuisi. Mutta oikeasti se on minulle sitä että, tapaan sinut sopivassa paikassa, otan housusi kinttuihin ja paidan korviin, nappaan sinut sellaiseen pihtiotteeseen, että mitä enemmän, rimpuilet sitä enemmän väsytät itsesi ja joudut pian henkisesti huomaamaan, hyvästä kunnostasi ja sopusuhtaisesta kropastasi huolimatta, että sinua vahvempi mies pitää otteessaan, olet kuin poikanen siinä, pakarat ja reidet paljaana. Ja odotat vain että, koska ensimmäiset, valitsemani piiskausvälineen... iskut alkavat sadella ja pehmittämään pakaroitasi ja reisiäsi. ja minä olen se, joka päätän kauvanko, sitä jatkuu. Olen kuitenkin kaiken aikaa tietoinen reagtioistasi, mutta se että huudat, kiroat, itket - ei vielä tarkoita että, luopuisin "toimituksesta" - siihen vaikuttaa moni muu asia....mutta päätös on minun.
        Näin se menee, jos todella haluat tulla miehen piiskaamaksi.
        Leikit on sitten leikkejä ja niitä voi leikkiäkenen kanssa vain ja ne ovat aivan eri asia kuin kunnon piiskaus.


      • Ei aikuisena piesty
        T:subkouluttaja kirjoitti:

        Keskisen suomen POIKAmies, kyllä sinulle piiskaaja löydetään. Mutta tuo lähtökohtasi on vähän väärä. Tuolla ylempänä olet kateellinen kun et ole törmännyt kunnon piiskaajaan ja tässä edellisessä, toteat "mut kepit liian kovia mun kapealle kropalle..." Jos haluat että sinut piiskataan, et sinä voi alkaa sanelemaan, mikä sopii ja mikä ei - jos tosissasi haluat, kunnon selkäsaunan.
        Se on piiskaaja joka tulee ja päättää mistä, miten ja millä sinua kuritetaan.
        Se piiskaaminen on monessa suhteessa valintakysymys, se voi oolla kaverien leikki, seksillä tai ilman, se voi olla seksiin liittyvää, tai vain kokeilua, miltä se tuntuisi. Mutta oikeasti se on minulle sitä että, tapaan sinut sopivassa paikassa, otan housusi kinttuihin ja paidan korviin, nappaan sinut sellaiseen pihtiotteeseen, että mitä enemmän, rimpuilet sitä enemmän väsytät itsesi ja joudut pian henkisesti huomaamaan, hyvästä kunnostasi ja sopusuhtaisesta kropastasi huolimatta, että sinua vahvempi mies pitää otteessaan, olet kuin poikanen siinä, pakarat ja reidet paljaana. Ja odotat vain että, koska ensimmäiset, valitsemani piiskausvälineen... iskut alkavat sadella ja pehmittämään pakaroitasi ja reisiäsi. ja minä olen se, joka päätän kauvanko, sitä jatkuu. Olen kuitenkin kaiken aikaa tietoinen reagtioistasi, mutta se että huudat, kiroat, itket - ei vielä tarkoita että, luopuisin "toimituksesta" - siihen vaikuttaa moni muu asia....mutta päätös on minun.
        Näin se menee, jos todella haluat tulla miehen piiskaamaksi.
        Leikit on sitten leikkejä ja niitä voi leikkiäkenen kanssa vain ja ne ovat aivan eri asia kuin kunnon piiskaus.

        Olipa mahtava teksti, ihan muistot palasivat mieleen. Ihmettelen millainen on tuo pihtiote ja kuinka vahva tuo subkouluttaja mahtaa olla? Onko hän entinen painija, vai mistä tuo voima ja taito on lähtöisin?

        Tuo, että hän lupaa itsekseen piiskata Keski-Suomenmiehen itkuun asti herättää muistoja vuosien takaa. Silloin minulla ei ollut vielä äänioikeutta, mutta seuraavissa vaaleissa sain jo kuitenkin äänestää. Joten politiikasta tiesin mielestäni jo kaiken, intin innokkaasti tädin miehen kanssa mm. sota-asioista, olin varmaan ylimielinen ja röyhkeäkin. Niin siinä sitten kävi, että heräsin yhtäkkiä vastaväittelijän polvilta mahallani, hän piteli minua siinä kaksin käsin aloillaan ja selosti, kuinka hän kohta laskee minulta housut ja antaa oikein isän kädestä käytöskoulutusta. Minä yritin kaikin voimin kiemurrella itseäni vapaaksi, mutta ei se onnistunut. Housujani hän ei kuitenkaan ruvennut laskemaan, vaika piinasi minua tosi pitkään, ehkä ihan minuutteja.

        Sain yhden mojovan mäjäyksen pakaroilleni ja minut laskettiin vapaaksi. Olin niin hajalla, että ryntasin suorinta tietä vessaan ja siellä peilin edessä vierähti jopa pari kyyneltä tulisille poskilleni.

        Tiesin kohdanneeni todella riskin miehen, olinhan minä sen tiennyt aina, mutta se oli yllätys, että hän hermostuu sillä tavalla. Minulla oli täysi työ palata tasapainoon sellaisen nöyryytyksen jälkeen ja siinä minua auttoi pari tosiseikkaa. Hän ei laskenut housujani, koska ei olisi pystynyt pitelemään minua yhdellä kädellä paikallaan ja tämä sama tosiasia olisi esänyt itse piiskaamisenkin. Tällaisilla pohdiskeluilla palautin pikkuhiljaa miehisen kunniani.

        Vieläkin minua harmittaa, etten muka päässyt hänen polviltaan karkuun, mutta sentään todistin, että pelkälä voimalla aikuisen miehen piiskaaminen on hankalaa, tädin mies olisi tarvinnut siinä pihtiotteita.

        Toivottavasti K-Suomen poika tapaa sellaisen sedän joka osaa...


      • Miten on?
        Ei aikuisena piesty kirjoitti:

        Olipa mahtava teksti, ihan muistot palasivat mieleen. Ihmettelen millainen on tuo pihtiote ja kuinka vahva tuo subkouluttaja mahtaa olla? Onko hän entinen painija, vai mistä tuo voima ja taito on lähtöisin?

        Tuo, että hän lupaa itsekseen piiskata Keski-Suomenmiehen itkuun asti herättää muistoja vuosien takaa. Silloin minulla ei ollut vielä äänioikeutta, mutta seuraavissa vaaleissa sain jo kuitenkin äänestää. Joten politiikasta tiesin mielestäni jo kaiken, intin innokkaasti tädin miehen kanssa mm. sota-asioista, olin varmaan ylimielinen ja röyhkeäkin. Niin siinä sitten kävi, että heräsin yhtäkkiä vastaväittelijän polvilta mahallani, hän piteli minua siinä kaksin käsin aloillaan ja selosti, kuinka hän kohta laskee minulta housut ja antaa oikein isän kädestä käytöskoulutusta. Minä yritin kaikin voimin kiemurrella itseäni vapaaksi, mutta ei se onnistunut. Housujani hän ei kuitenkaan ruvennut laskemaan, vaika piinasi minua tosi pitkään, ehkä ihan minuutteja.

        Sain yhden mojovan mäjäyksen pakaroilleni ja minut laskettiin vapaaksi. Olin niin hajalla, että ryntasin suorinta tietä vessaan ja siellä peilin edessä vierähti jopa pari kyyneltä tulisille poskilleni.

        Tiesin kohdanneeni todella riskin miehen, olinhan minä sen tiennyt aina, mutta se oli yllätys, että hän hermostuu sillä tavalla. Minulla oli täysi työ palata tasapainoon sellaisen nöyryytyksen jälkeen ja siinä minua auttoi pari tosiseikkaa. Hän ei laskenut housujani, koska ei olisi pystynyt pitelemään minua yhdellä kädellä paikallaan ja tämä sama tosiasia olisi esänyt itse piiskaamisenkin. Tällaisilla pohdiskeluilla palautin pikkuhiljaa miehisen kunniani.

        Vieläkin minua harmittaa, etten muka päässyt hänen polviltaan karkuun, mutta sentään todistin, että pelkälä voimalla aikuisen miehen piiskaaminen on hankalaa, tädin mies olisi tarvinnut siinä pihtiotteita.

        Toivottavasti K-Suomen poika tapaa sellaisen sedän joka osaa...

        No niin, kylläpä totisesti sai väreitä aikaan tuon tekstin lueminen. Olen kokenut aikoinani, melkoisia remmi- ja piiskasaunoja, myös vielä lähellä "äänestysikää".
        Ja todella muistan miltä ne tuntuivat. Minulla ne kääntyivät, seksuaalisiksi kokemuksiksi, paineet kikkelissä, olivat kovat - jos oli kipukin kova ja itku, parku siitä käsittelystä, aina seurasi ja se häpeäntunne, kun isä veteli olan takaa, melkein aikamiehen ikäistä poikaansa paljaalle persiille. Pakko oli mennä, toimituksen ja nuhteluiden jälkeen, vetäämään käteen, nyyhkytyksestä huolimatta. Ja orkut olivat mahtavia.
        Pari kertaa olen onnistunut tapaamaan miehen joilta olen selkäsaunan sopimuksesta saanut, vaan kovin olivat helläkätisiä, vaikka uhosivatkin piiskaavansa/remmittävänsä kunnolla. Mutta fantasioin tilanteita muistoilla, koti käsitelyistä ja vielä kun ei tarvinnut, mennä runkulle, mihinkään piiloon, vaan tein sen piiskaajan katsellessa, antoi oman
        lisäpotkun toimitukselle. Mutta ei silti vastannut, saamiani kurituksia nuorena miehenä kotona.

        Olen tässä aika-ajoin miettinyt, että olisinkohan sopiva koulutettava, jollekkin sub-miehelle ja tuon lukemani perusteella mietin taas asiaa, kun jo pelkkä lukeminen sai nuo väristykset ja kunnon keulimiset ja ....aikaan.

        Kysymys kuuluukin, onko täällä miehiä jotka ovat olleet tai ovat, tuollaisen sub-miehen koulutuksessa ja mitä se vaatii, riittääkö edellämainitut kokemukset, vai vaaditaanko muutakin, kuin voimakas halu tulla kaikinpuolin alistetuksi, siihen käsittääkseni kuuluu, kaikenlainen alistuminen ja kouluttajan käskyihin ja käsittelyihin, varaukseton kunnioitus. Ja toisaalta näitä kouluttajia ei kait joka puussa kasva, joten miten saada yhteyden tälläiseen mieheen? Onko edellytyksenä jonkinlainen "koe", vai näkeekö ko. mies heti että, tuo mies kannattaa ottaa tai jättää, koulutukseen tai että siitä ei siihen ole.
        Näihin kysymyksiin, olisin halukas saamaan vastauksia.

        Itsestäni voin kertoa tässäkohdin, sen tarpeellisuudesta en tiedä, että olen tälläinen kropastaan huoltapitävä, urheilullinen lyhyt 175/66 vaalea 34 vuotias, en mitään megakullia omistava mies. Melko vilkas ja puhelias...joskus vähän liiankin puhelias tapaus.

        Olisin kiitollinen kaikista asiallisista ja rehellisistä vastauksista. Jään odottelemaan.


      • Äääne......
        Esim.nokkosilla kirjoitti:

        Täs 48/187/75 keskisuomen poikamies alistun kunnolla piiskaajalle nokkosilla/koivunoksilla mut kepit liian kovia mun kapealle kropalle ennenki saanu paikka käsittelyl on

        Joko olet päässyt maistamaan, kunnon piiskausta. Ja jos mitkä fiilkset?


      • Ennustajavelho
        Miten on? kirjoitti:

        No niin, kylläpä totisesti sai väreitä aikaan tuon tekstin lueminen. Olen kokenut aikoinani, melkoisia remmi- ja piiskasaunoja, myös vielä lähellä "äänestysikää".
        Ja todella muistan miltä ne tuntuivat. Minulla ne kääntyivät, seksuaalisiksi kokemuksiksi, paineet kikkelissä, olivat kovat - jos oli kipukin kova ja itku, parku siitä käsittelystä, aina seurasi ja se häpeäntunne, kun isä veteli olan takaa, melkein aikamiehen ikäistä poikaansa paljaalle persiille. Pakko oli mennä, toimituksen ja nuhteluiden jälkeen, vetäämään käteen, nyyhkytyksestä huolimatta. Ja orkut olivat mahtavia.
        Pari kertaa olen onnistunut tapaamaan miehen joilta olen selkäsaunan sopimuksesta saanut, vaan kovin olivat helläkätisiä, vaikka uhosivatkin piiskaavansa/remmittävänsä kunnolla. Mutta fantasioin tilanteita muistoilla, koti käsitelyistä ja vielä kun ei tarvinnut, mennä runkulle, mihinkään piiloon, vaan tein sen piiskaajan katsellessa, antoi oman
        lisäpotkun toimitukselle. Mutta ei silti vastannut, saamiani kurituksia nuorena miehenä kotona.

        Olen tässä aika-ajoin miettinyt, että olisinkohan sopiva koulutettava, jollekkin sub-miehelle ja tuon lukemani perusteella mietin taas asiaa, kun jo pelkkä lukeminen sai nuo väristykset ja kunnon keulimiset ja ....aikaan.

        Kysymys kuuluukin, onko täällä miehiä jotka ovat olleet tai ovat, tuollaisen sub-miehen koulutuksessa ja mitä se vaatii, riittääkö edellämainitut kokemukset, vai vaaditaanko muutakin, kuin voimakas halu tulla kaikinpuolin alistetuksi, siihen käsittääkseni kuuluu, kaikenlainen alistuminen ja kouluttajan käskyihin ja käsittelyihin, varaukseton kunnioitus. Ja toisaalta näitä kouluttajia ei kait joka puussa kasva, joten miten saada yhteyden tälläiseen mieheen? Onko edellytyksenä jonkinlainen "koe", vai näkeekö ko. mies heti että, tuo mies kannattaa ottaa tai jättää, koulutukseen tai että siitä ei siihen ole.
        Näihin kysymyksiin, olisin halukas saamaan vastauksia.

        Itsestäni voin kertoa tässäkohdin, sen tarpeellisuudesta en tiedä, että olen tälläinen kropastaan huoltapitävä, urheilullinen lyhyt 175/66 vaalea 34 vuotias, en mitään megakullia omistava mies. Melko vilkas ja puhelias...joskus vähän liiankin puhelias tapaus.

        Olisin kiitollinen kaikista asiallisista ja rehellisistä vastauksista. Jään odottelemaan.

        Miten on? Minä näen kuvana edessän: Sinä olet juuri selainen poika, jonka iso roteva mies ottaa polviensa päälle ja piiskaa pakarasi notkealla vitsalla. Tuollainen pieni kevyt kaveri ei mahda mitään, kun iso jätkä ryhtyy toimeen. Se on melkoisen huvittavan näköistä, kuinka isokin poika vinkuu, kun saa pienestä risusta pakaroilleen.


      • Ennustajavelho kirjoitti:

        Miten on? Minä näen kuvana edessän: Sinä olet juuri selainen poika, jonka iso roteva mies ottaa polviensa päälle ja piiskaa pakarasi notkealla vitsalla. Tuollainen pieni kevyt kaveri ei mahda mitään, kun iso jätkä ryhtyy toimeen. Se on melkoisen huvittavan näköistä, kuinka isokin poika vinkuu, kun saa pienestä risusta pakaroilleen.

        Mielenkiintoista... mutta puhutko vaan?


      • olisimpa näkemässä!
        Esim.nokkosilla kirjoitti:

        Täs 48/187/75 keskisuomen poikamies alistun kunnolla piiskaajalle nokkosilla/koivunoksilla mut kepit liian kovia mun kapealle kropalle ennenki saanu paikka käsittelyl on

        Jokos olet olet piiskaajasi tavannut? Jos saitko kunnon kurituksen.


      • Pikkupoika taas
        T:subkouluttaja kirjoitti:

        Keskisen suomen POIKAmies, kyllä sinulle piiskaaja löydetään. Mutta tuo lähtökohtasi on vähän väärä. Tuolla ylempänä olet kateellinen kun et ole törmännyt kunnon piiskaajaan ja tässä edellisessä, toteat "mut kepit liian kovia mun kapealle kropalle..." Jos haluat että sinut piiskataan, et sinä voi alkaa sanelemaan, mikä sopii ja mikä ei - jos tosissasi haluat, kunnon selkäsaunan.
        Se on piiskaaja joka tulee ja päättää mistä, miten ja millä sinua kuritetaan.
        Se piiskaaminen on monessa suhteessa valintakysymys, se voi oolla kaverien leikki, seksillä tai ilman, se voi olla seksiin liittyvää, tai vain kokeilua, miltä se tuntuisi. Mutta oikeasti se on minulle sitä että, tapaan sinut sopivassa paikassa, otan housusi kinttuihin ja paidan korviin, nappaan sinut sellaiseen pihtiotteeseen, että mitä enemmän, rimpuilet sitä enemmän väsytät itsesi ja joudut pian henkisesti huomaamaan, hyvästä kunnostasi ja sopusuhtaisesta kropastasi huolimatta, että sinua vahvempi mies pitää otteessaan, olet kuin poikanen siinä, pakarat ja reidet paljaana. Ja odotat vain että, koska ensimmäiset, valitsemani piiskausvälineen... iskut alkavat sadella ja pehmittämään pakaroitasi ja reisiäsi. ja minä olen se, joka päätän kauvanko, sitä jatkuu. Olen kuitenkin kaiken aikaa tietoinen reagtioistasi, mutta se että huudat, kiroat, itket - ei vielä tarkoita että, luopuisin "toimituksesta" - siihen vaikuttaa moni muu asia....mutta päätös on minun.
        Näin se menee, jos todella haluat tulla miehen piiskaamaksi.
        Leikit on sitten leikkejä ja niitä voi leikkiäkenen kanssa vain ja ne ovat aivan eri asia kuin kunnon piiskaus.

        T:subkouluttajan teksti on mielettömin esitys mitä netissä olen nähnyt. Tällä hetkellä maailman täydellisimmältä paikalta tuntuisi olla hänen pihdissään pakarat paljaana. Toivottavasti hän on varannut koivupiiskan. Piiskattava tuntee itsensä oikeasti pikkupojaksi, kun vahva mies pitelee aloillaan ja antaa vitsaa pakaroile. Mistähän mahtaa johtua, että lujat kourat, vahvat kiinteät käsivarret, tiukka ote, josta itsellä ei ole mitän mahdollisuutta karata, saa sinut kutistumaan avuttomaksi rääpäleeksi.

        Sitäpaitsi koivupiiska on mielettömän tehokas, itse ainakin putoan nopeasti epätoivon alhoon, jos joudun tuollaiseen tilanteeseen.

        T:subkouluttajan kuvaus on niin mahtava, että jos minä joutuisin hänen kanssaan samaan tilaan, niin minusta ei olisi mihinkään, tuskin pystyisin housujani laskemaan, vaikka kuinka määrättäisiin. Mutta kurittajan lupaus on kuitenkin varma, että piiskatuksi tulen, jos yhteen satutaan.

        PS. Lopuksi röyhkeä arvaus, se saattaa olla jopa selkäsaunan arvoinen: Subkouluttaja ja isoM ovat sama henkilö. Jos erehdyn, niin sitten ei muuta kuin...


      • Opinhaluinen
        T:subkouluttaja kirjoitti:

        Keskisen suomen POIKAmies, kyllä sinulle piiskaaja löydetään. Mutta tuo lähtökohtasi on vähän väärä. Tuolla ylempänä olet kateellinen kun et ole törmännyt kunnon piiskaajaan ja tässä edellisessä, toteat "mut kepit liian kovia mun kapealle kropalle..." Jos haluat että sinut piiskataan, et sinä voi alkaa sanelemaan, mikä sopii ja mikä ei - jos tosissasi haluat, kunnon selkäsaunan.
        Se on piiskaaja joka tulee ja päättää mistä, miten ja millä sinua kuritetaan.
        Se piiskaaminen on monessa suhteessa valintakysymys, se voi oolla kaverien leikki, seksillä tai ilman, se voi olla seksiin liittyvää, tai vain kokeilua, miltä se tuntuisi. Mutta oikeasti se on minulle sitä että, tapaan sinut sopivassa paikassa, otan housusi kinttuihin ja paidan korviin, nappaan sinut sellaiseen pihtiotteeseen, että mitä enemmän, rimpuilet sitä enemmän väsytät itsesi ja joudut pian henkisesti huomaamaan, hyvästä kunnostasi ja sopusuhtaisesta kropastasi huolimatta, että sinua vahvempi mies pitää otteessaan, olet kuin poikanen siinä, pakarat ja reidet paljaana. Ja odotat vain että, koska ensimmäiset, valitsemani piiskausvälineen... iskut alkavat sadella ja pehmittämään pakaroitasi ja reisiäsi. ja minä olen se, joka päätän kauvanko, sitä jatkuu. Olen kuitenkin kaiken aikaa tietoinen reagtioistasi, mutta se että huudat, kiroat, itket - ei vielä tarkoita että, luopuisin "toimituksesta" - siihen vaikuttaa moni muu asia....mutta päätös on minun.
        Näin se menee, jos todella haluat tulla miehen piiskaamaksi.
        Leikit on sitten leikkejä ja niitä voi leikkiäkenen kanssa vain ja ne ovat aivan eri asia kuin kunnon piiskaus.

        Onkohan netissä jossoin filminpätkää, josta näkisi kuinka mies piisktaan subkouluttajan menetelmällä. Kaikki jotka minä olen siellä nähnyt ovat sellaisia, että piiskattava pystyisi helposti karkaamaan tlanteesta.


    • vikinät pois


      Jos tarkoitat minua minä olen oikein hyvin piiskaankestävä!Olen saanut paljo piiskaa pajuvitsoilla ja puukepillä mutta ainoastaan yksi kerta koivuvitsa ja se oli uusi kokemus koska koivunoksat taipui reisien ja pakaroiden ulkopuolelle ja se oli vaikea minulle,iho joka ei ennen saanut piiskaa!Keppi otat suoraan pakarat ja reidet,ei sivulle,Minä olen valmis sinulle!

    • koivuraippa jne.....

      Taasko sinä - et ole ko. ikäinen, et kestä todellista piiskausta..risulla, nokkosilla... et keskisuomesta ym.... lopeta näiden keskustelujen keskeyttäminene... toivon että löydät tädin tai sedän joka on mieleisesi 50-60 pyllyn silittelijä. Nyt on kyse todellisesta miesten mittelystä ja piiskan ...ym. antamisesta, ei mistään "leikistä".
      Kun vastailet vaivaude, edes lukemaan, mistä on kysymys....

    • sitä saa mitä haluaa

      Kyllä se on niin, että pitää olla kunnolla sidottuna käsistä, jaloista ja keskivartalostakin makaavaan asentoon peba vähän koholla (tyynyjä tai muuta täytettä vatsan alle). Sitten n. metrin mittainen, 6-8cm leveä paksua nahkaa oleva vyötä tai prison strap. Sillä sitten kymmeniä sivalluksia pakaroille niin kauan, että kyyneleet valuvat.

      • masokistimies

        Onko se leveä remmi eli lauta,kaikki mitä on leveä,onko se ei löy ilma verenkierto?Se minä pelkään,ei se että se kirvele,minä nautin kun se kirvele!


    • Tulen mielelläni piiskaamaan jos tältä suunnalta löytyy kunnon piiskattava!

    • sama uudelleen

      Tänään, aamulla n. klo 5.00 aikoihin oltiin metsässä. Minä olin alastomaksi riisuttuna ja mies sitoi minut tiukasti puuta vasten.

      Piiskana oli nippu pihlajanoksia. Niitä mies antoi useita kymmeniä sivalluksia. Pakarat on nyt aika pahannäköiset, mutta mitä siitä, kun se oli kiimasta

    • spanker!

      Ei ole kokemusta vaan pelkkä fantasia päästä piiskaamaan.

      Kuten tuolla mainitaan niin kohteen sidonta käsistä ja jaloista olisi ehdotonta.
      Mielessäni olen sessioinut tilanteita joissa välinettä vahdellen annan kohteen pakaroille käsittelyä ilman mitään järjestelmää.

      Paistinlastalla muutama napakka laaki toiselle pakaralle, muutaman sekunnin tauko ja pari iskua toiselle puolelle.
      Välillä ohuella bambulla tai pajunoksalla samalla periaatteella siten ettei kohde koskaan voi aavista mitä tuleman pitää.
      Välillä reaktion testaus pelkällä kevyellä kosketuksella.

      Riittävän kovaa ja pitkään. Niin kauan että kohde herpaantuu eikä enää jaksa reagoida. Senkin jälkeen muutama isku.

      Mutta käytännön mahdollisuudet tämän fantasian toteutukseen ovat olemattomat.
      Olen täysin hetero.

      • masokistimies

        Hei spanker !

        Kyllä sinä saat leikkiä minun kansani !Minä asun Pohjanmaalla !Missä sinä asut!


      • spanker !
        masokistimies kirjoitti:

        Hei spanker !

        Kyllä sinä saat leikkiä minun kansani !Minä asun Pohjanmaalla !Missä sinä asut!

        Sijainti on esteenä. Asun Kaakkois-Suomessa. Harmi!


      • masokistimies
        spanker ! kirjoitti:

        Sijainti on esteenä. Asun Kaakkois-Suomessa. Harmi!

        Juu,harmillista on! Minä kaipaan piiskaa niin paljo että joudun piiskata minua itse!Katso masokistimiehen itsepiiskauskuvat bdsm baarissa eli sidominut.com


      • kaverin kaveri

        Jälleen tänä aamuna sain, kuten usein aikaisemminkin, kunnon kurituksen kaverini luona.

        Mielestäni piiskauksen pitää olla heti alusta alkaen kovaa eikä mitään "läpsyttelyä ensin toiselle pakaralle ja sitten toiselle". Tuohan on jo etukäteen ennakoitavissa eikä edes tunnu piiskaukselta.

        Tietysti on niin, että kun sama kaveri piiskaa toistamiseen, on se aika helposti kaavoihin kangistunut, ja itse tiedän mitä ja kuinka paljon on tulossa. Tähän asti se on kuitenkin ollut minulle riittävää.


    • Iso valtiatar

      Kyllä se on huomattu ettei miehistä oo mihinkään, isokokoisena naisena antaisin piiskaa ja muutenkin alistaisin mutta kaikki äijät hannailee. puheet alkujaan suuria, tekoja ei tapahdu..

      • Iso valtiatar

        Minä olen piiskaankestävä,olen saanut paljo piiskaa!


      • mitä jos ottaisit yhteyttä, niin katsotaan puheittesi ja tekojesi suhde..


      • 48.v
        vogel kirjoitti:

        mitä jos ottaisit yhteyttä, niin katsotaan puheittesi ja tekojesi suhde..

        Jos ei nyt heti kepeillä mut muut piiskat ok.48,v hoikka,poikamies keskisuomesta mul paikka


      • Laita sähköpostia, niin löytyy mies jonka kanssa juttu ei jää pelkän puheen asteelle.


      • Onko-osoitetta
        tuhma-poju kirjoitti:

        Laita sähköpostia, niin löytyy mies jonka kanssa juttu ei jää pelkän puheen asteelle.

        Onko sinulla meiliosoitetta?


      • Arkalan-poika
        tuhma-poju kirjoitti:

        Laita sähköpostia, niin löytyy mies jonka kanssa juttu ei jää pelkän puheen asteelle.

        Kutsu ei minua kosketa, enkä ole vapaa, mutta Tuhma-pojun viesti sai sydämenlyönnit kuulumaan korvissa ja selkärangassa kihisi. Viesti oli lyhyt mutta tehokas ja minulle oli ainakin selvää, että Tuhma-poju antaisi minulle sellaisen selkäsaunan kuin haluaa, tuskin tohtisin kunnolla edes vastaan pistää noin varmaotteiselle miehelle.


    • remeli-

      Eikö äänekosken poika viläkään tavannut piiskaajaansa?

      • Äki.

        En ole saanu vieläkään piiskaaja miestä t.äänekoski


    • Millä?

      Te ketkä olette olleet todellisuudessa piiskattavina - mikä piiskausväline on kiihottavin/kivuliain? Onko se koivu-tai pajuraippa (näistä joskus sanotaan että ovat lapsia varten, mutta taitavissa käsissä ja riittävän pitkinä ja tukevina tuntuvat varmasti -vai?) nokkoset, rottinki kepit tai rottinkinen mattopiiska, puinen kapea lista, remmi - onko jollain kokemuksia, oikeasta prisonremmistä (mmm..), jonkinlainen ruoska ja jos, niin millainen (unohdetaan lelut, joita seksikaupoistakin löytyy), jokin muu piiskausväline. Näissä asioissahan vain taivas on rajana..

    • Minun mielestäni oli vaikea ottaa koivurisut vastaan kun se taipui niin että pakaroiden ulkopuplella sattui hirveästi,uusi ei ennen piskattu iho,keppi on niin jäykkää että se ottaa ainoastaan suoraan pakaroiden keskellä missä olen saanut tuhat selkäsunoja,siis iho joka on tottunut saada piiskaa!

    • ja kunnolla

      Remmillä!

      • lefeä ja paksu

        Remmin kannalla olen minäkin, kirvoittaa kunnolla........


    • Tyyliniekka

      Koivuvitsan käytössä on tyyliä ja tehoa.

      • Makea.vitsa

        Keski-ikäiset naiset osasivat koivuvitsojen käytön vielä 70 luvulla


    • 1m paju

      keppi on hyvä. se varmasti tuntuu

    • Minä luulen että koivunoksat on tervellisempi kuin pajuvitsa eli puukeppi,keppi menen niin syvään että se jää sisäisiä vammoja?Mutta pehmeät keveitä koivunoksat revii ainoastaan pinnalla,kyllä se kirvele mutta ei mene niin syvään kuin paju ja keppi?

    • muistaa pitkään

      Kämmenellä ensin kunnon lämmittely ja toisinaan kesällä nokkosvihdalla. Ja sitten lopuksi reilunkokoiset koivuraipat käyttöön, joilla vatsinainen piiskaus suoritetaan.

      • masokistimies

        Tuota minä haluan saada mutta haluan jättää pois nokkosia koska ne rupea polttaa vasta kun sessio on ohi ja kiimainen oloni on poissa.
        poikavanha ja masokistimies on sama henkilö


      • fantasiossako elät?
        masokistimies kirjoitti:

        Tuota minä haluan saada mutta haluan jättää pois nokkosia koska ne rupea polttaa vasta kun sessio on ohi ja kiimainen oloni on poissa.
        poikavanha ja masokistimies on sama henkilö

        Ja aina vikisemässä - tämä poikavanha/masokistimies. Onkohan kukaan koskaan sua piessyt oikei kunnolla, kun aina olet täällä, joka palstalla, jotain ruikuttamassa - mutta sitten ei kuitenkaan mikään kelpaakkaan, tai muuten ei sovi tai käy?!


      • masokistimies
        fantasiossako elät? kirjoitti:

        Ja aina vikisemässä - tämä poikavanha/masokistimies. Onkohan kukaan koskaan sua piessyt oikei kunnolla, kun aina olet täällä, joka palstalla, jotain ruikuttamassa - mutta sitten ei kuitenkaan mikään kelpaakkaan, tai muuten ei sovi tai käy?!

        Saat heti tulla annaa minulle piiskaa jos en tarvitse imeä sinua eli että sinä haluat naida minua!Se on totta että olen monta sataa miehiä kirjoittanut läpi iskuritreffit mutta kun kaikki miehet haluavat että imen heille ja ne haluavat nussia minua ja minulla on niin ahdas perseenreikä että ei edes pikkusormi mahtuu sinne!
        Toinen asia joka minä murehdin on se että hävetän jos naapurit näkevät että minulla on mieskaverit täällä mutta nyt on pimeä vuodenaika ja täällä ei ole maantievalaus että jos sinä hiipeät tänne joku pimeä ilta sinä saat piiskata pakarat ja reisien joka neljä puolella lihanpunaisia,melkein veriksi,katso minun kuvat alle masokistimies sidominut eli bdsm baari.


      • ????
        masokistimies kirjoitti:

        Saat heti tulla annaa minulle piiskaa jos en tarvitse imeä sinua eli että sinä haluat naida minua!Se on totta että olen monta sataa miehiä kirjoittanut läpi iskuritreffit mutta kun kaikki miehet haluavat että imen heille ja ne haluavat nussia minua ja minulla on niin ahdas perseenreikä että ei edes pikkusormi mahtuu sinne!
        Toinen asia joka minä murehdin on se että hävetän jos naapurit näkevät että minulla on mieskaverit täällä mutta nyt on pimeä vuodenaika ja täällä ei ole maantievalaus että jos sinä hiipeät tänne joku pimeä ilta sinä saat piiskata pakarat ja reisien joka neljä puolella lihanpunaisia,melkein veriksi,katso minun kuvat alle masokistimies sidominut eli bdsm baari.

        No just - alkoihan se valitusvirsi taas.


      • masokistimies
        ???? kirjoitti:

        No just - alkoihan se valitusvirsi taas.

        Sinulla on oikein,olen liian varovainen ja hukatan pois elämäni vaan sen takia että murehdein yli mitä naapurit sanovat mutta kerran tuli yksi ilkeä mies tänne Lapualta ja piiskasi minua kunnolla koivuvitsalla mutta ei se oli mitään homojuttuja,hän esitti minun ankara isäni ja minä olin laiska tottelematon 15 v koulupoika!


      • En ole Kauhavalta
        masokistimies kirjoitti:

        Sinulla on oikein,olen liian varovainen ja hukatan pois elämäni vaan sen takia että murehdein yli mitä naapurit sanovat mutta kerran tuli yksi ilkeä mies tänne Lapualta ja piiskasi minua kunnolla koivuvitsalla mutta ei se oli mitään homojuttuja,hän esitti minun ankara isäni ja minä olin laiska tottelematon 15 v koulupoika!

        Kuinka se ilkeä mies Lapualta osasi tulla sinne?
        Eikös se ollut kiltti mies kun piiskasi sinut, koska halusit sitä?
        Sitä paitsi eikös lapualaiset ole aika pieniä ja heikkoja, ne tuskin ovat kovin hyviä piiskaamaan ketään.


      • masokistimies
        En ole Kauhavalta kirjoitti:

        Kuinka se ilkeä mies Lapualta osasi tulla sinne?
        Eikös se ollut kiltti mies kun piiskasi sinut, koska halusit sitä?
        Sitä paitsi eikös lapualaiset ole aika pieniä ja heikkoja, ne tuskin ovat kovin hyviä piiskaamaan ketään.

        Se pitää olla tankeöverföring,sinä kirjoitit samalla sekunilla kun ajattelin että nyt minä pitä startata tietokone ja katsoa jos sinä olet kirjoittanut mitään!Minä katson nyt mitä tankeöverföring on suomeksi!Ajatuslähitys!
        Kyllä se kirveli oiken kunnolla ja oli vaikea seisoa kun hän tuli häpeänurkaan piiskaamaan minua kun minä seisoin siellä!Minä haluan makaa kun saan piiskaa,se on vaikea seisoa kun saan piiskaa,kaikki voimat lähtevät!


      • masokistimies
        En ole Kauhavalta kirjoitti:

        Kuinka se ilkeä mies Lapualta osasi tulla sinne?
        Eikös se ollut kiltti mies kun piiskasi sinut, koska halusit sitä?
        Sitä paitsi eikös lapualaiset ole aika pieniä ja heikkoja, ne tuskin ovat kovin hyviä piiskaamaan ketään.

        On harmillista että sinä et ole Kauhavalta!Siellä minä olen käynyt usein katsoa kun Hornet ja muut taistelukoneet lentänyt!Eli tarkoitin että se on harmillista että sinä et asu niin lähellä minua!Sinä varmasti asut Turussa,Helsingissä eli Tampereella?


      • suomi pienimaa
        masokistimies kirjoitti:

        On harmillista että sinä et ole Kauhavalta!Siellä minä olen käynyt usein katsoa kun Hornet ja muut taistelukoneet lentänyt!Eli tarkoitin että se on harmillista että sinä et asu niin lähellä minua!Sinä varmasti asut Turussa,Helsingissä eli Tampereella?

        Autot, bussit, jubat ja jopa lentokoneetkin kulkee. Ja niin taksit.
        Matkat suomessa ei ole mikään vinkumisen syy. lähteä reissuun.


      • masokistimies
        suomi pienimaa kirjoitti:

        Autot, bussit, jubat ja jopa lentokoneetkin kulkee. Ja niin taksit.
        Matkat suomessa ei ole mikään vinkumisen syy. lähteä reissuun.

        Nyt vasta sain tietokone toimimaan olen yrittänyt neljä tuntia nyt!
        Haluatko tulla annaa minulle piiskaa?
        Se oli niin vaikea seisoa kun hän piiskasi takareidet,sen takia niiattiin!


      • masokistimies
        En ole Kauhavalta kirjoitti:

        Kuinka se ilkeä mies Lapualta osasi tulla sinne?
        Eikös se ollut kiltti mies kun piiskasi sinut, koska halusit sitä?
        Sitä paitsi eikös lapualaiset ole aika pieniä ja heikkoja, ne tuskin ovat kovin hyviä piiskaamaan ketään.

        Mistä päin suomea sinä olet?Kyllä sinä olet terveettullut tulla tänne joku pimeä perjantaiilta eli lauantaiilta ja annaa minulle kunnolla piiskaa!Sinulla on oikein,ei hän oli ilkeä,hän oli kiimainen mutta kuin sinä kirjoitti ja kysyi jos minä saanut piiskaa hän oli huolissaan minun piiskauksen jälkeen jos minä voin istua,siis hänen mielestä en saanut liian vähän piiskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • suomi pienimaa kirjoitti:

        Autot, bussit, jubat ja jopa lentokoneetkin kulkee. Ja niin taksit.
        Matkat suomessa ei ole mikään vinkumisen syy. lähteä reissuun.

        Hei sinä joka pidät suomi pienimaa!

        Nyt olen juonut kaksi koffolutta ja kaksi pientä viskipaukkuja ja minä kaipaan piiskaa aivan hirveästi!
        Kuinka pitkä matka sinulla on tänne?Minä haluan saada piiskaa nyt!


      • kyyneleetkin tulee

        5-6 kappaletta taipuisia koivun, pajun tai pihlajan oksia tuntuu kyllä tosi hyvin. Ei taida sellaista miestä (tai naista) olla, joka sellaista kuritusta kestäisi huutamatta ääneen.


      • vanhapoika
        kyyneleetkin tulee kirjoitti:

        5-6 kappaletta taipuisia koivun, pajun tai pihlajan oksia tuntuu kyllä tosi hyvin. Ei taida sellaista miestä (tai naista) olla, joka sellaista kuritusta kestäisi huutamatta ääneen.

        Kenelle kirjoitat?


      • kyyneleetkin tulee
        vanhapoika kirjoitti:

        Kenelle kirjoitat?

        Niille, jotka todella haluavat saada kunnolla piiskaa.


      • masokistimies
        kyyneleetkin tulee kirjoitti:

        Niille, jotka todella haluavat saada kunnolla piiskaa.

        Kyllä minä haluan mutta me asumme vissin niin kaukana toinen toisensa?Minä asun Vaasan ja Pietarsaaren välillä!


    • piiskaa odottaa

      Mistähän täältä Hämeenlinnan seudulta löytäis tuollaisen kaverin piiskaamaan minut?

    • piiskamies

      Kuinka vanha olet, ehkä pystyn "auttamaan"?

      • piiskaa odottaa

        on sitä ikää jo 50

        mutta ei kai se mikään este ole kurittamiselle?


      • Tämähän mielenkiintoista, jos olet Hämeenlinnasta. Tuollaista apua kyllä olisin vailla.


    • spanker!

      Ketjussa näkyy olevan muutama selkäsaunaa kaipaava.

      Jos joku Kaakkois-Suomessa asuva, nainen tai mies, on piiskauksen puutteessa niin minä voisin helpottaa paineita.
      Naisten kanssa noudattaisin kohtuutta ja etukäteen sovittuja pelisääntöjä.

      Miehet pieksäisin haluni mukaan. Vakuutena se, että ennen käsittelyä sitoisin riittävän avuttomaksi, ettei kesken käsittelyn mahdollisesti ilmenevä katumus vaikuttaisi sessioon.

    • Solmumestari

      Harmi, etten asu Kaakkois-Suomessa, muuten tulisin ja katsottaisiin, kumpiko meistä joutuisi siteisiin.

      • Hra Solmu

        Minäkin asun Kaakkois-Suomessa kuten Spanker, muuta eihän matka ole este jos joku asia tarpeeksi kiiinnostaa. Solmut, sidottuna oleminen ja sitominenkin. Noin keski-ikäisten miesten kesken ja ehdottomasti luottamuksella. Jonkin verran on kokemusta sitomisleikeistä seksin kiihokkeena. Ja välineitäkin minulla löytyy jonkin verran, kuten köyttä,pallosuukapula ja ruoska.


      • spnker!
        Hra Solmu kirjoitti:

        Minäkin asun Kaakkois-Suomessa kuten Spanker, muuta eihän matka ole este jos joku asia tarpeeksi kiiinnostaa. Solmut, sidottuna oleminen ja sitominenkin. Noin keski-ikäisten miesten kesken ja ehdottomasti luottamuksella. Jonkin verran on kokemusta sitomisleikeistä seksin kiihokkeena. Ja välineitäkin minulla löytyy jonkin verran, kuten köyttä,pallosuukapula ja ruoska.

        Kiinteässä parisuhteessa eläminen asettaa omat rajoituksensa liikkumiselle.

        Parikkala - Luumäki välille saattaa aikaa löytyä sopivissa tilanteissa mutta nekin riippuvat vaimoni liikkumisista.
        Normaali päivänä ei ole mahdollista.


      • spanker!
        Hra Solmu kirjoitti:

        Minäkin asun Kaakkois-Suomessa kuten Spanker, muuta eihän matka ole este jos joku asia tarpeeksi kiiinnostaa. Solmut, sidottuna oleminen ja sitominenkin. Noin keski-ikäisten miesten kesken ja ehdottomasti luottamuksella. Jonkin verran on kokemusta sitomisleikeistä seksin kiihokkeena. Ja välineitäkin minulla löytyy jonkin verran, kuten köyttä,pallosuukapula ja ruoska.

        Varusteistasi päätellen sinulla on myös kokemusta ko. leikeistä.
        Onko kohteena olleet naiset, miehet vai molemmat?

        Minulla on vain yksi kokemus miehen köyttämisestä ja lievästä piiskauksesta.
        Aristelin ehkä turhaankin.

        Vaimoani olen sitonut paljonkin mutta raippaa hän ei ole hyväksynyt.
        Minun sitomiseni hän tekee tehokkaasti mutta mikään kuritusväline ei kestä hänen kädessaan.

        Olen kunnon ruoskimista vailla!
        Kiinnostaisi myös päästä köyttämään ja piiskaamaan miestä kunnolla tietäen hänen saavan siitä jotain itselleen.

        Muutaman kokeilun jälkeen olen täysin vakuuttunut, että olen umpihetero.


      • M sidottavaksi
        spanker! kirjoitti:

        Varusteistasi päätellen sinulla on myös kokemusta ko. leikeistä.
        Onko kohteena olleet naiset, miehet vai molemmat?

        Minulla on vain yksi kokemus miehen köyttämisestä ja lievästä piiskauksesta.
        Aristelin ehkä turhaankin.

        Vaimoani olen sitonut paljonkin mutta raippaa hän ei ole hyväksynyt.
        Minun sitomiseni hän tekee tehokkaasti mutta mikään kuritusväline ei kestä hänen kädessaan.

        Olen kunnon ruoskimista vailla!
        Kiinnostaisi myös päästä köyttämään ja piiskaamaan miestä kunnolla tietäen hänen saavan siitä jotain itselleen.

        Muutaman kokeilun jälkeen olen täysin vakuuttunut, että olen umpihetero.

        Sidottavaksi. Mitä tykkäisit sitoa vaikka vaimosi kanssa kinni miehen? En etsi piiskaajaa tai ainakaan mitään kovaa piskausta en kestä, mutta voisin kokea miltä tuntuisi joutua sidottavaksi miehen taikka pariskunnan iloksi. Voisin olla sidottuna esim. nahka-asuun ja huputettuna missä on vain nenän reiät. Síinä avuttoma pyytää armoa, kun sinulla tai teillä on kivaa.


    • Jos Turun suunnalta löytyy piiskattavia miehiä tai naisia, piiskaan mielelläni.
      Olen urheilullinen 38v bi-mies. muitakin ehdotuksia otetaan vastaan.

      • Kansainvälinen meno

        Turussa taitaa olla monta piiskaavaa miestä, ainakin koodi.netissä on jatkuvasti kaksi ilmoitusta. Onkohan turkkumiehillä ruotsalaiset geenit. Ruotsin poika ainakin piiskaa mielellään, varsinkin suomalaisia.


      • Ruosissa piiskattu
        Kansainvälinen meno kirjoitti:

        Turussa taitaa olla monta piiskaavaa miestä, ainakin koodi.netissä on jatkuvasti kaksi ilmoitusta. Onkohan turkkumiehillä ruotsalaiset geenit. Ruotsin poika ainakin piiskaa mielellään, varsinkin suomalaisia.

        Niin piiskaa ja ihan konkreettisesti. Vähän päälle parikymppisenä jouduin Tukholmaan itsekseni. Aikaa tappaakseni kiersin Gamlastanissa ja jouduin johonkin vanhaan kirkkoon. Siellä oli turistien joukossa n. kolmekymppinen mies, suunnilleen minun mittaiseni, mutta paljon lihaksikkaampi ja harteikas. Hänellä oli valkoinen kauluspaita, jonka hihat oli kääritty, tummat prässihousut. Ajattelin, että hän oli joku saksalainen turisti.
        Hän yllätti minut pari kertaa salaa tuijottelemasta, hän oli vietävän komea ja miehekkään näköinen, eli oli pakko katsoa. Kun olin kärähtänyt toisen kerran tuijottelusta, niin hän tuli puhuman minulle ja osoittautui, että hän olikin ruotsalainen. Jonkun aikaa kun oli keskusteltu, niin hän oli puhunut minut ympäri ja olin hänen autossaan matkalla ulos kaupungista kohti kesämökkiä Tukholman ulkopuolella.
        No seikkailu on seikkailu, ajatteli, onhan minulla tässä pari päivää aikaa. Mutta yllätys oli melkoinen, kun tajusin, että kaveri piti piiskaleikeistä ja ilmeisen paljon myös minun piiskaamisesta. Aika äkkiä huomasin olevani vielä keskenkasvuinen poika ja vastapuoli oli ilmeisen voimakas aikuinen mies. Turvasanoista en ollut tuolloin kuullut puhuttavan vielä mitään ja ainut tapa pistää rajoja tapahtumille oli fyysinen vastarinta. Kaveri oli armotta liian vahva ja hän sai minut piiskattua aina, kun halusi sitä. Useamman kerran hän sitä halusi ja antoikin oikein isän kädestä. Ei siinä auttanut parku eikä pyytely, kun hän antoi piiskan soida.
        Paluumatkan Suomeen makasin päällyshousut jalassa peittojen päällä ja vielä mahallani. Eikä hyttikaveri sitä ihmetellyt, sillä meitähän on vaikka minkälaista porukkaa turistien joukossa. Särkylääkkeet kurittaja sentään antoi minulle matkaan.
        Myöhemmin olen asiaa miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että tuo jätkä seurasi minua sinne kirkkoon ja oli suunnitellut koko homman jo valmiiksi. Taitaa Suomessa olla muitakin ikäluokkani edustajia, joita on ”vähän” kuritettu ruotsalaisella kesämökillä.


    • masokistimies

      Täällä on yksi ehdotus!

      tule pohjanmaalle anna vanhapoika piiskaa!vaikka olen vanha ja aika hoikka minun vartalo on aivan sikeä,minun kaveri sanoi että sinun reidet ovat kuin vauvan pylly,niis sileä,melkeim kiiltävä,lyllä polvet kiiltää.kasvossa olen vanhannäköinen mutta vartloni on nuori,ei sinä näet kasvoni kun annat piiskaa!
      poikavanha

    • kitos master

      viikon orjien kurileirillä, kolme piiskausta päivittäin.

      • pyllypaljaana

        Tuo kuullostaa hyvältä!Kolme piiskausta päivittäin!Ehkä reisien joka neljä puolella jouduisin piiskatakin muuten pakarat menee aivan rikki,tule jauhelihalle?


      • kitos master
        pyllypaljaana kirjoitti:

        Tuo kuullostaa hyvältä!Kolme piiskausta päivittäin!Ehkä reisien joka neljä puolella jouduisin piiskatakin muuten pakarat menee aivan rikki,tule jauhelihalle?

        ne käytti leveää prison strappia


      • pyllypaljaana
        kitos master kirjoitti:

        ne käytti leveää prison strappia

        Mitä se on?


      • kitos master
        pyllypaljaana kirjoitti:

        Mitä se on?

        sellanen leveää ja paksua nahkaa, puinen kahva.

        Oli kyllä pakarat sinipunaiset sen leirin jälkeen ja farkutkin tuntui ahtailta perseen kohdalta.


      • pyllypaljaana
        kitos master kirjoitti:

        sellanen leveää ja paksua nahkaa, puinen kahva.

        Oli kyllä pakarat sinipunaiset sen leirin jälkeen ja farkutkin tuntui ahtailta perseen kohdalta.

        Näin se pitää olla pakarat tummansiniset seuraava viikko,sitten ruskea keltainen ja kuukauden päästä kokonaan värit pois!


      • master-M
        kitos master kirjoitti:

        ne käytti leveää prison strappia

        Tuota en usko - kolmesti päivässä/viikon ajan, on voinut tulla piiskatuksi, se ei vielä ihme - mutta ei pristonilla, joka kerta.


      • svensken
        master-M kirjoitti:

        Tuota en usko - kolmesti päivässä/viikon ajan, on voinut tulla piiskatuksi, se ei vielä ihme - mutta ei pristonilla, joka kerta.

        Kyllä sinulla on oikein jos piiskaan kova kunnolla iho on aivan tummansininen yksi viikko toinen ruskea ja kolmas viikko keltainen!Siis parasta oli kerran kuukaudessa jos tehdän sitä oikein!


      • opiskelija poika 21

        Miten tuollaiselle leirille voisi päästä mukaan. Onko porukkaa paljonkin, millainen kuri ja ym..... Pian on kevät ja opiskeluissa pientä taukoa, joten kovin mielisin päästä mukaan tuollaiselle "kurssille".


    • Kurileiriläinen

      Minä pääsin kurileirille ainakin ihan helposti. Tein kämppäkaverille vain pienen källin. Otin hänen vodkapullostaan muutamia siivuja ja korvasin vedellä, ei hän huomannut mitään, ennen kuin aloitti naukkailun kaveriporukassa. Juoma oli melkoisen laihaa, sen voin myöntää, mutta kun kaveri palasi kotiin niin käytös ei ollut taatusti laihaa. Kuului melkoinen rytinä jo ulko-ovelta, kun sellainen lähes 190-senttinen ja melkein 100-kiloinen jätkä raivopäissään rytyyttää kämpälle.
      – Nyt saa..ta..na saat selkääsi!
      Selityksiä ei annettu, eikä niitä pyydetty, kumpikin osapuoli tiesi mikä oli syynä ja kuka oli syyllinen.
      – Et sinä voi minua lyödä, minulle on niin hauras luusto, että se menee nyrkillä lyönnistä murskaksi, kerkesi rääkäisemään.
      – Älä pelkää, en minä sinua nyrkillä lyö. Saat ihan kunnon selkäsaunan.
      Peitto lensi päältäni, ankara repäisy pikkuhousuista ja ne repesivät rätisten. Luultavasti lanteisiin tuli jo verihiertymiä, sen verran se kuitenkin sattui. Minä pomppasin seisoalleni ja lattialle. Kaveri nykäisi minut saman tien syliinsä mahalleni ja minä rimpuilemaan itseäni vapaaksi. Muutaman kerran se onnistuikin, mutta lopulta olin murtamattomassa otteessa ja lujia läiskäyksiä alkoi mäjähdellä pakaroilleni. Ja kyllä tuntuu, kun iso riski mies täysillä leipoo. Vedet tuli silmiin ja ääni alkoi väristä, mutta selkään ei ihan riittänyt.
      Ainakin kaksi viikkoa jäljet pakaroillani näkyivät, ja häpeä viipyi paljon kauemmin.
      Ei minun niitä viinoja tarvinnut maksaa.
      – Rikas maksaa rahalla ja köyhä persnahallaan, oli vastaus kun minä seuraavana aamuna hintaa tarjosin.

    • Voi j-lauta

      Minä voin hivin heteroihin tartuttaneiden kaltaisia "bi-miehiä" mielellään piiskata nyrkillä kasvoihin ja jos oikein kuumaksi menee, niin myös palleaan.

    • Kyl mää ihmettelen

      Tuossa sinun virkkeessäsi on älyllinen umpisolmu. Otat ensin rauhottavat ja sitten kirjoitat, sillä tavalla tulee jonkinlainen tolkku sun teksteihin.

    • HabassaLöytyy

      "Minä voin hivin heteroihin tartuttaneiden kaltaisia "bi-miehiä" mielellään piiskata nyrkillä kasvoihin ja jos oikein kuumaksi menee, niin myös palleaan."

      Yllä olevan tekstin kirjoittaja paljastaa itsensä, vaikka ei sitä ymmärräkään. Hänellä on alitajunnassaan halu päästä piiskaamaan homoja oikeasti. Mutta hänellä on ikävästi estoja, jotka haittaavat hänen onnellista elämäänsä tai sitten hän tietää olevansa niin heikko, ettei tohdi homoa haastaa. Näille ahdistuneille kavereille, jotka hluavat homoja piiskata on runsaat markkinat, katso vaikka koodi.net-sivuilta. Siellä on sellaisiakin, jotka antautuvat vapaaehtoisesti kuriettavaksi, joten voimiltaan vähäpätoinen estosäkkikin pääsee kyllä alkuun.

      Älä häpeile, fetissi on lahja sinullekin.

    • TutultaSelkäsauna

      Tuttu mies piiskasi. (Myös teille aika monelle tuttu.)Pikku hiprakassa vähän kieroilin, siitä se lähti käyntiin. Aika häkellyttävät puristusvoimat oli ukolla kourissa. Pian tajusin, että mun taitaa käydä huonosti ja loputkin voimani lurahti jonnekin. Tie pakaroilleni oli avoin ja kaveri läppäs kuin karhu, ei siinä parahtamattoman pystynyt olemaan.

      Aamulla aristin istua, piti ihan kallellaan kenottaa. Alkoihan se jotain selostaa, että taidettiin laskea aika rajua leikkiä illalla, onneksi näytät suhtauteneen huumorilla asiaan.

      Huumorillahan minä, vino päivä ja kaikkea. Mutta jotenkin mulle jäi sellainen tuntu, että hän havitteli joskus piisaaavansa minut kunnolla vitalla tai remmillä ja vielä paljaalle. Taitaa pitää sellaisesta ja kokeili miten minä suhtaudun asiaan. Minulle riittää tämän kertaisestakin miettimistä pitkäksi aikaa.

    • RiskinNäköisiäMiehiä

      Kävin vähän katselamessa maailmalla, oli siellä paljon isoja vahvan näköisiä miehiä. Itselle tuli ihan poikamainen olo. Aika monen kohdalla oli myönnettävä, että jos tuo rupeaisi minulle piiskaa antamaan, niin olisin mennyttä ja hän siinä hommassa varmasti onnistuisi. Harmi, ettei päällepäin näe, jos vaikka joku heistä haluaisi antaa minulle perinteisen selkäsaunan.

      • Auktoriteettille

        Perinteinen selkäsauna ei koskaan rakennu pakolle vaan auktoriteetille, mille alistutaan.


      • hhggl

        Kyllä minä olen selkääni saanut, mutta en koskaan alistunut, uhma siinä kasvoi.


      • Perinteet-kunniaan
        Auktoriteettille kirjoitti:

        Perinteinen selkäsauna ei koskaan rakennu pakolle vaan auktoriteetille, mille alistutaan.

        Perinteinen selkäsauna tarkoittaneen sellaisia selkäsaunoja, joita annettiin ennen. Eli periaatteessa jokainen sai selkäsaunan jossakin elämänsä vaiheessa. Myös se porukka, joka ei tohtinut alistua piiskattavaksi käsiteltiin voimatoimin mutta perinteisesti. Luulenpa, että harva niistä aikuisista ukoista, jotka saivat remmiä olivat vapaaehtoisia. Väitän, että vain pelkurit heistä antautuivat vapaaehtoisesti. Tietenkin, jos joku oli jo monesti piiskaa saanut samalta tyypiltä, niin saattoi olla vapaaehtoinen, koska tiesi kuinka asia kuitenkin päättyy.


    • oopsista

      Mun kaveri on pienikokoinen, ei minkään näköinen tavallinen tuulipukuun pukeutuva yksin asuva naisihminen, joka on eläissään harrastanut paljonkin piiskaamista, ensin lastensa ja sitten ex-miehensä piiskamista. Sanoi kerran, kun oli aiheesta juttua, että kyllä hän voi ihan hyvin piiskata. Ja piiskaakin sitten reippaasti. (voi valittaa, mutta ei auta)

    • Piiskaus_onnistuu

      Tämä lieneen paras keskustelu mitä piiskaamisesta on käyty näillä palstoilla, oli paikoitellen aivan mahtavaa.

      Moneen asiaan olisi mukava kommentoida, mutta pysyttelen nyt vain tuossa kiinni sitomisessa. Minulle itselle kävi 15-16-vuotiaana niin, että 4 kuukautta vanhempi serkkupoika piiskasi minut. Otti minulta housut alas ja sen jälkeen tiukkaan otteeseen jne. Vaikka tiesin, mitä oli tulossa, niin en pystynyt häntä estämään, sain oikein isän kädestä. Olen miettinyt, kuinka siinä niin kävi: hän oli minua voimakkaampi, hallitsi kroppansa paremmin ja oli varma asiastaan. Minä olin heikompi, motorisesti hallitsin kehoni huonosti ja syyllisyys painoi.

      Tuolloin oltiin yhtä pitkiä ja hän oli hieman painavampi. Aikuisena hän on melkoisen bodarin näköinen luonnostaan ja omistaa leveimmät hartiat mitä minä olen livenä koskaan nähnyt. Loppupäätelmäni on että aikuisen miehen pystyy kyllä ilman sitomistakin piiskaamaan. Ja mies kunnioittaa voimaa niin paljon, että tuskin rupeaa ryppyilemään myöhemminkään, tosin humala voi tehdä poikkeuksen asiaan.

    • Anonyymi

      Olin parikymppinen kun soittelin suutani kaveriporukassa, varsinkin yksi Lasse oli pommituksen kohteena. Lopulta yksi pojista sanoi, ettei tuo korjaannu ennen kuin Lasse piiskaa tuon tyypin.

      Lasse oli yhtä pitkä kuin minä, mutta painoi varmaan parikymmentä kiloa enemmän. Hän oli kauttaaltaan lihavan oloinen. Siinä arviossa olin kuitenkin erehtynyt.

      Lasse otti kaveriensa esittämän haasteen vastaan ja ryhtyi toimeen. Heti alusta asti tunsin, että se mikä näytti läskilta taisikin olla lihasta. Salaman nopealla liikkeellä hän sieppasi minut syliinsä mahalleen ja kahlitsi tiukalla otteella siihen. Sitten alkoi läjähdellä pakaroilleni. Kyllä sattui, eikä loppua tullut ennen kuin lupasin pyytää anteeksi puheitani.

      Tuosta opin kaksi asiaa, puheitaan pitää harkita ja että aikuinen mies voi saada vielä piiskaa.

    • Anonyymi

      Minulla oli nuorena kaveri, jonka kanssa leikittiin miesten piiskaleikkejä. Hänen halustaan ja innoituksesta meille kehittyi tällainen suhde ja minäkin opin nauttimaan siitä. Meillä oli sanaton sopimus, että minä sain rimpuilla vastaan, mutta kun housuni oli nilkoissa ja minä hänellä hallinnassa, rimpuilu loppui siihen. Annoin hänen rauhassa piiskata. Eikä minua edes hävettänyt selkäsaunat. Kaveri oli kaikin puolin reilu urheilullinen tyyppi, joten minun oli helppo myöntää, että hän oli pomo ja pystyi pitämään minut kurissa.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe