Olen uusi kesäsavolainen ja biseksuelli. Mihin päin kannattaisi suunnata, jos mielessä pieni saikkailu toisen miehen kanssa? :)
Gay Mikkeli?
23
1326
Vastaukset
- seikkailu tshih
khihi
- heterohetero
tatuointistudioista löytyy bi väkeä.
- Ei saakeli......
HYI !!!
MENE SINNE TAKAISIN MISTÄ TULITKIN !
Ja tämä on mielipiteeni.- So what
Suu kiinni,koska turhaan alkaa saarnata vaiko oletko homofoobikko??Eihän homo tee vain tänne vaikka asumaan.Mikä siinä estää?Rauhoituhan sinä nyt..
- Moiskaan mars
Moiskassa teitä on aika paljon. Jokunen lääkäri Mikkelissä onneksi katsoo edelleen homouden olevan sairaus. :)
- Mikä vetää
Homoja Mikkeliin?
Maailman suurin asshole!
P. s slogan on vapaa käyttöön;-) - ruskaruska
ruskian reijän ritarien tunnus!!! :)))
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
Höpö höpö. Pelkkä provo olet.
- Anonyymi
mie oon se pe ppu mikkelistä
mie tykkeen palsan kikkelistä - Anonyymi
Sapkon junnuilla on lehtitietojen mukaan tuollaista toimintaa.
- Anonyymi
Tuut sie käymää Imatral? Kysy Penaa.
- Anonyymi
Tule suksisepäntielle tv. Marko38
- Anonyymi
Onko makelle imurit tuttuja kapistuksia?
- Anonyymi
Toivottavasti menet tarpeeksi kauaksi, näiltä kulmilta.
Etsi seikkailusi hevonperseestä. - Anonyymi
Me Mikkeliläiset ei tuollaista kahjoa täällä tarvita.
- Anonyymi
Kuin sellainen vielä suuntaisi jonnekin.
- Anonyymi
Tänään
Autoilun päivä
Kahvia ja pullaa sekä makkaraa 😋
WETTERI
BILTEMAN 👞👞 - Anonyymi
otavassa meillä kiva gay-yhteisö,tervetuloo! t.jezze
- Anonyymi
Suursavo! rakentaa vähemmistölle sauna kaihulle!
- Anonyymi
tuaseesa miulta lirahti apsin lattijalle lätäkkö. pistin palasen pahvia piälle jottei kukkaa huomoo. sitte mie haokahtin lopuksi jotta hau.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k48752Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702