Kuinka nuolla pillua?

Suuseksineuvoja?

Olen 18-vuotias mies, ja olen nyt seurustellut uuden tyttöystäväni kanssa n.3 viikkoa. Hän on ehdottanut minulle seksin harrastamista, eikä se ole ongelma, koska en ole neitsyt. MUTTA en ole koskaan edes maistanut pillua. Tämä saattaa kuulostaa tyhmältä kysymykseltä mutta miten pillua oikein nuollaan :)? Työnnänkö kieleni vain naisen sisälle ja alan lipomaan, vai onko siinä joku taktiikka mitä kannattaa tehdä? Aiomme harrastaa seksiä todennäköisesti parin päivän sisällä, ja uskon että joudun tyydyttämään häntä, joten nopeat neuvot olisi nyt tärkeitä. Kiitos jos luit ja toivottavasti osaat auttaa minua :).

29

14865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miessakdasdasd

      Googlaa netistä missä on klitta koska se naisten mukaan tuppaa unohtumaan meiltä miehiltä nimittäin on kiihottavampaa nuolla vakoa ja häpäreitä jotka on sitä "aitoa" pillulihaa mutta tästä ei nainen paljoa lämpene..

    • miessakdasdasd

      mä laitan sulle vielä pienen oppitunnin tähän mikä on ja mikä tarkotus on naisen häpykielellä eli klitoriksella
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Häpykieli

    • everty

      ei sitä kieltä sisälle tungeta! :D tarkoitus on hyväillä sillä häpyhuulia ja klitoriksen aluetta. eikä mitään koiran kieltä, eli leveästi vaan suipennat kielen mahdollisimman "teräväksi" päästään. semmonen leveellä kielellä hinkkaaminen saa tytön huokaamaan lähinnä tylsyydestä. toki välillä voi nuolla sillainkin, mutta pääsääntöisesti sillain kärjellä, välillä otat klitoriksen hellästi huulien tai hampaiden väliin (se on tosi herkkä, siis varovasti) ja imaset myöskin hellästi. takuulla kuulet tykkääkö tyttö vai ei. mutenkin neuvoisin että pyydät tyttöä sanomaan mikä tuntuu hyvälle. sillain sen parhaiten oppii. itse tykkään kun mies laittaa sormet sisään, koukistaa niin että osuu g-pisteeseen ja samalla lipsuttelee kielellä 4 nopean lipaisun rytmissä klitorista. välissä aina pienenpieni tauko. jotkut tykkää kun mies hyräilee samalla, se saa kivoja väristyksiä aikaan.

      • föllfösfdölf

        Vai että kieli teräväksi. Pahinta mitä mulle voisi suuseksissä tehdä, heti hampaiden jälkeen.

        Meitä on moneksi.


    • Suuseksineuvoja?

      Kiitos neuvoista, toivottavasti osaan pistää ne myös käytäntöön ;)

    • 14+19

      Jokainen nainen kuitenkin tykkää suuseksinsä tietyllä tavalla, aika harvassa ovat nuo yleispätevät ohjeet miten pimpsaa nuollaan. Toiset tykkää sisään tunkemisesta, toiset tykkää monipuolisuudesta ja vaihtelevuudesta, toiset haluu että keskityttään vain klittaan, toiset haluu et sitä nuollaan vähä sieltä päin mut ei suoraan, toiset haluaa et sitä suorastaan imetään ja nuollaan ronskisti, toiset tykkää pyörittelystä, toiset tykkää lipomisesta. Ainoa oikea konsti siihen on saada tytöltä palautetta miten hän kielensä haluaa.

    • Juipppi

      Ihan ekana saat poika luvan muuttaa asennettas: "uskon että joudun tyydyttämään häntä"
      Se ei todellakaan ole joutumista jos saa naista tyydyttää. Jos tuollee ajattelet ni aika lyhkäisiksi taitaa seksisuhteesi jäädä. Ja sama juttu on pillunnuolemisessa, ei se ole mikään välttämätön mitä pitää tehä, että pääsee panemaan.

      • Anonyymi

        Ota happee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota happee

        Kiva kun jaksat kaivaa esiin ikivanhoja ketjuja. Taukki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun jaksat kaivaa esiin ikivanhoja ketjuja. Taukki.

        Näin kertoo itse tautinen taukki


    • Anonyymi

      Jos huonot hampaat ja haiseva suu mee pilluun käsiksi samaan tapaan kuin suutelisit suuta ei mitään eroa kummassa kieli liikkuu.

    • Anonyymi

      Vaikka ketju on vanha, niin joka vuosi tulee noin parikymmentä tuhatta miehenalkua (tai naista) uuteen tilanteeseen, että tämä homma olisi hyvä osata. Jos edes pieni osa heistä sattuu tänne etsimään neuvoja, niin on hyvä, että täältä jotain asiallista opastusta löytyisi. Niinpä tässä muutamia vinkkejä aloittelijoille.

      Puhtaus: sukupuolielimissä on oma ominaistuoksunsa ja -makunsa, joka ei oikein vastaa mitään tunnettua ruokalajia. Se saattaa tuntua vieraalta aloittelijasta, joten olisi hyvä peseytyä ennen harjoitusta. Saippuaa ei pidä käyttää, se kuivattaa ja maistuu pahalle, pelkkä lämmin vesi riittää. Persepuoli pitää myös pestä (huom. Myös miehet!!), se on varsin lähellä sukupuolielimiä ja pesemättömän perseen käry suuseksissä ei ole kovinkaan mukavaa.

      Ideologia: Seksin on hyvä olla kumpaakin osapuolta miellyttävää ja tyydyttävää. Suuseksi ei yleisyydestään huolimatta ole itsestäänselvyys, joten on kohteliasta kysyä partnerilta, että saako koskettaa kielellä. Jossain tapauksissa kosketuksen edellytys on kondomin käyttö. Halkaistua kondomia voi käyttää naiselle annettavan suuseksin suojana.

      Lähestymisvaihe: Harva nainen on hetivalmis. Lähesty jalkoväliä hitaasti, kierrellen, suudellen huulia, kaulaa, olkapäitä, tissejä, vatsaa, lantiota, reisiä, reisien sisäpintoja.. Lähesty kohdettä vähitellen. Ole tarkkaavainen ja seuraa naisen reaktioita. Jalkojen avautuminen tarkoittaa vihreää valoa, jalkojen kiinni meneminen tarkoittaa keltaista tai punaista valoa. Kun pääset maaliin, niin aloita hitaasti ja varovasti. Ulkoreunoilta kohti napakymppiä. Älä kuitenkaan niin, että kutitat.

      Varsinaisen suuseksin antamisen tekniikoita: Pidä kielesi märkänä. Tunnustele pehmeällä kielellä, pyörittele häpyhuulien ympäristöä, kierrä emättimen aukolla ja käväise klitoriksella. Avaa kielelläsi häpyhuulet levälleen. Viimeistään nyt tiedät, kuinka kiihoittunut nainen on tässä vaiheessa. Jos tunnet selvää märkyyttä, niin voit onnitella itseäsi, tähän saakka on sujunut hyvin. Pyörittele kieltäsi ja tarkkaile reaktioita. Kielellähän voi tehdä vaikka mitä, mutta perusliikesuunnat ovat ylös-alas, sivuttain edestakaisin ja pyöritys. Kokeile ja vaihtele, tarkkaile reaktiota. Eri naiset pitävät erilaisesta, ei ole kahta samaa. Kuten ylläkin, yksi neuvoo käyttämään leveää kieltä, toinen terävää. Toisen neuvo on toiselle No-No, ei noin. Pimppi on herkkätuntoinen, joten tutkittavaa riittää. Kielen yläpinta on karhea, alapinta on pehmeä ja liukas. Kokeile kumpaa kannattaa käyttää ja mihin. Toiset naiset pitävät klitoriksen kiihottamisesta, toiset vasta myöhemmässä vaiheessa, joten ajoituksella on suuri merkitys. Useimmilla naisilla orgasmi tulee nimenomaan klitorista kiihottamalla. Toiset tykkää, kun kielen työntää syvälle vaginaan ja kielen kärjellä koukistamalla kutittelee g-pisteen paikoilta. Jos pääset tilanteeseen, että orgasmi on lähestymässä, niin silloin ei kannata vaihtaa tekniikkaa. Anna kumppanisi päästä maaliin ja saada orgasmi. Tekniikan vaihto juuri kriittisellä hetkellä voi karkoittaa tuloillaan olleen orgasmin, varsinkin kun ette ole vielä kovinkaan kokeneita tässä hommassa.

      Orgasmin jälkeen pimppi useimmilla muuttuu hyvin kosketusherkäksi. Anna sen olla hetki rauhassa, katsele ja nauti sen kauneudesta ja ihanasta tuoksusta. Anna tilanteen viedä.

      Tällaisilla ohjeilla varmaan pääsee alkuun. Hyviä hetkiä suuseksin parissa!

      • Anonyymi

        Totta😀 Hiihto kilpailussakin hylätään jos perinteisen kisa ja alatkin luistelee..


      • Anonyymi

        Suuseksistä saa tauteja. Ei tulisi mieleenikään harrastaa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuseksistä saa tauteja. Ei tulisi mieleenikään harrastaa sitä.

        Ei siitä tule tauteja sen enempää kuin muustakaan seksistä. Jos tauteja pelkää kuollakseen, niin kannattaa keskittyä käsitöihin itsekseen.


    • Anonyymi

      Täytyy näykkiä ja kunnolla imeä häpyhuulia ei pelkästään nuolla pillua vaikka sitäkin. Tuo häooärien imeminenon saanut useammat naiset hulluiksi halusta ja voihkimaan

      • Anonyymi

        Toimii joillekin, toisille ei. Kannattaa varovasti kokeilla, että mihin koulukuntaan kohde kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimii joillekin, toisille ei. Kannattaa varovasti kokeilla, että mihin koulukuntaan kohde kuuluu.

        Mun muija rakastaa kun otan häppärit kunnolla suuhun ja imuttelen ja kevyesti venytän. Kun opin tekemään tuon olen siitä asti saanut pillua muijaltani enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun muija rakastaa kun otan häppärit kunnolla suuhun ja imuttelen ja kevyesti venytän. Kun opin tekemään tuon olen siitä asti saanut pillua muijaltani enemmän

        Mulla puoliso sanoo samasta, että auh, älä venytä sattuu. Yksi edellinen taas meinasi tulla heti, kun tuota teki. Eli eroja on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla puoliso sanoo samasta, että auh, älä venytä sattuu. Yksi edellinen taas meinasi tulla heti, kun tuota teki. Eli eroja on.

        Totisesti olet saanut nuolla lusikkaa ruokailessa.


      • Anonyymi

        tai sitten kiemurtelemaan tuskasta. puhuttu aihe naisten kesken, ei sinne kukaan hampaita halua.


      • ethän sä ny helvetissä näyki klitaa


      • Anonyymi
        romanceguns kirjoitti:

        ethän sä ny helvetissä näyki klitaa

        Ja miks helvetissä en näykkisikin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja miks helvetissä en näykkisikin

        no sehä sattuu aiva saatanasti


    • Anonyymi

      Senkun lipität menemään ja seuraat mistä neiti tykkää.en oikeen usko että netissä tai missään kirjassa lukisi mistä juuri tämä sinun seuralainen tykkää

    • Anonyymi

      Itse tykkään, kun minua nuollaan ensin pitkillä vedoilla vaihdellen keskeltä ja sisempien häpyhuulten molemmin puolin. Vähitellen kiusoitellen siirtyen pyörittelemään kielellä myös klitoriksen ympäriltä varoen koskemasta suoraan klitorikseen. Sitten takaisin alemmas ja syviä lipaisuja vuotavan märästä reiästä ja ja ehkä myös pyöräyttää kielellä peppureiltä. Sisempiä häppäreitä nuollen takaisin klitoriksen ympäristöä pyörittelemään. Orgasmin lähestyessä klitoriksen nuppu suuhun ja melko kovaa imeä lutkuttaa kielellä avustaen kuten vauva imee tissiä siihen asti kunnes saan räjähtävän orgasmin. Imua voi pitää kunnes orgasmi on ohi. Orgasmi pitenee, jos osaa varovaisesti vaihdella imun voimakkuutta.
      Orgasmin mentyä ohi klitta on niin herkkä, että ei kestä hetkeen mitään kosketusta.

      • Anonyymi

        Eihän mies tiedä miten vauva imee tissiä 😅


    • Anonyymi

      Mee ostaa jäätelö tuutti syö kokonaan nuolemalla, olet sen jälkee valmis suuseksiin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1569
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      20
      1209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1049
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      932
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      928
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      921
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      902
    Aihe