Kimppakivaa kesäleirillä

zunu

Seisoin sänkyni edessä, ja asettelin lakanaa parempaan asentoon. En yleensä ollut näin tarkka, mutta tyttöystäväini Liia oli tulossa pian panolle, muut pojat olivat vielä saunassa vertailemassa peniksiään. Tytötkin olivat suihkussa, ja kävisivät vielä meikkaamassa, ennen kuin alkaisivat ihmetellä missä Liia olisi. Liia ei ollut käynyt, saunasaa vaan oli käyttänyt koko tyttöjen saunavuoron itsensä valmisteluun. Minulla on päällä tiukat boxerit, ja suuri munani pullottaa esillä, olen öljynnyt itseni tuoksuöljyllä. Oveen koputetaan sielä on varmasti Liia, Liia seisoo oven takana, hänellä on päällään stringit, ja pandeu, Se on pienintä kokoa ja roikkuu hänen päällään. Minä olen aona pitänyt pienistä rinnoista, vaikka Liian rinnat eivät ole tarpeeksi isot puristeluun niitä on kiva nuolla.

..Jatkuu...

4

10625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zunu

Liialla oli suuri ja meheve perse, jota puristelin usein. Perse tuli ihanasti esille stringeissä. Ah, huokaisin. Olin luullut Liian tulevan tavallisissa vaatteissa, sillä hänen huoneelta oli tänne aika matka. Liia tunki sisälle, Panettaa hän ilmoitti, ja painoi minut seinää vasten kiihkeästi suudellen. Otin käsilläni kiinni hänen
      perseestään, ja painoin häntä itseäni vasten. Liia näykki korvalehteäni ja hänen kätensä vaeltelivat boxsereissani, inahdin välillä nautinnon merkiksi. Liia hivutti boxsereitani alas ja komeassa seisokissa oleva kullini pulpahti vasten Liian pillua. Liia vetäisi omatkin housunsa pois ja alkoi hinkata häpykumpuaan penikseni kärkeen, se tuntui ihanalta, Liia inahti ja lopetti hinkkauksen, hän nousi sängylleni jalat harallaan. Hän aseittui kontalleen sängylle, minä ryntäsin hänen taakseen, asetuin makaamaan hänen jalkojensa alle niin että hänen pillunsa komeili ylläni, Aloitin nuolemisen ylhäältä alas klitroksen kohdalla jäin pyörittämään kieltäni, Liia inisi nautinnollisesti, yhtäkkiä kuulimme oven kahvan narahtavan joku oli tullut sisään huoneeseen.

• zunu

Liia nousi päältäni ja kiskaisi lakanan suojakseen. Minä kyyristyin hänen viereensä, huoneeseen astui NOOA Liian exä, Nooa oli alasti ja hinkkasi kyrpäänsä, toisella kädellään meihin katsoen. "Ihanan iso" Liia huokaisi tuijottaen Nooan kyrpää. Mulkaisin liia ilkeästi, hän tiesi miten herkkä paikka tämä oli minulle. Minulla oli aina ollut pieni ja energinen kyrpä, josta Liia oli sanonut pitävänsä. Nooalla ei mielestä ollut edes kovin isoa mutta Liia huokaili ihastuneesti.

• Mitäs vittua
        zunu kirjoitti:

Liia nousi päältäni ja kiskaisi lakanan suojakseen. Minä kyyristyin hänen viereensä, huoneeseen astui NOOA Liian exä, Nooa oli alasti ja hinkkasi kyrpäänsä, toisella kädellään meihin katsoen. "Ihanan iso" Liia huokaisi tuijottaen Nooan kyrpää. Mulkaisin liia ilkeästi, hän tiesi miten herkkä paikka tämä oli minulle. Minulla oli aina ollut pieni ja energinen kyrpä, josta Liia oli sanonut pitävänsä. Nooalla ei mielestä ollut edes kovin isoa mutta Liia huokaili ihastuneesti.

Okei?

• siis
        zunu kirjoitti:

Ei vittu mitä paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      139
      4735
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      77
      2706
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      85
      1717
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1186
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      48
      924
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      883
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      873
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      799
    Aihe