Kimppakivaa kesäleirillä

zunu

Seisoin sänkyni edessä, ja asettelin lakanaa parempaan asentoon. En yleensä ollut näin tarkka, mutta tyttöystäväini Liia oli tulossa pian panolle, muut pojat olivat vielä saunassa vertailemassa peniksiään. Tytötkin olivat suihkussa, ja kävisivät vielä meikkaamassa, ennen kuin alkaisivat ihmetellä missä Liia olisi. Liia ei ollut käynyt, saunasaa vaan oli käyttänyt koko tyttöjen saunavuoron itsensä valmisteluun. Minulla on päällä tiukat boxerit, ja suuri munani pullottaa esillä, olen öljynnyt itseni tuoksuöljyllä. Oveen koputetaan sielä on varmasti Liia, Liia seisoo oven takana, hänellä on päällään stringit, ja pandeu, Se on pienintä kokoa ja roikkuu hänen päällään. Minä olen aona pitänyt pienistä rinnoista, vaikka Liian rinnat eivät ole tarpeeksi isot puristeluun niitä on kiva nuolla.

..Jatkuu...

4

9670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zunu

Liialla oli suuri ja meheve perse, jota puristelin usein. Perse tuli ihanasti esille stringeissä. Ah, huokaisin. Olin luullut Liian tulevan tavallisissa vaatteissa, sillä hänen huoneelta oli tänne aika matka. Liia tunki sisälle, Panettaa hän ilmoitti, ja painoi minut seinää vasten kiihkeästi suudellen. Otin käsilläni kiinni hänen
      perseestään, ja painoin häntä itseäni vasten. Liia näykki korvalehteäni ja hänen kätensä vaeltelivat boxsereissani, inahdin välillä nautinnon merkiksi. Liia hivutti boxsereitani alas ja komeassa seisokissa oleva kullini pulpahti vasten Liian pillua. Liia vetäisi omatkin housunsa pois ja alkoi hinkata häpykumpuaan penikseni kärkeen, se tuntui ihanalta, Liia inahti ja lopetti hinkkauksen, hän nousi sängylleni jalat harallaan. Hän aseittui kontalleen sängylle, minä ryntäsin hänen taakseen, asetuin makaamaan hänen jalkojensa alle niin että hänen pillunsa komeili ylläni, Aloitin nuolemisen ylhäältä alas klitroksen kohdalla jäin pyörittämään kieltäni, Liia inisi nautinnollisesti, yhtäkkiä kuulimme oven kahvan narahtavan joku oli tullut sisään huoneeseen.

• zunu

Liia nousi päältäni ja kiskaisi lakanan suojakseen. Minä kyyristyin hänen viereensä, huoneeseen astui NOOA Liian exä, Nooa oli alasti ja hinkkasi kyrpäänsä, toisella kädellään meihin katsoen. "Ihanan iso" Liia huokaisi tuijottaen Nooan kyrpää. Mulkaisin liia ilkeästi, hän tiesi miten herkkä paikka tämä oli minulle. Minulla oli aina ollut pieni ja energinen kyrpä, josta Liia oli sanonut pitävänsä. Nooalla ei mielestä ollut edes kovin isoa mutta Liia huokaili ihastuneesti.

• Mitäs vittua
        zunu kirjoitti:

Liia nousi päältäni ja kiskaisi lakanan suojakseen. Minä kyyristyin hänen viereensä, huoneeseen astui NOOA Liian exä, Nooa oli alasti ja hinkkasi kyrpäänsä, toisella kädellään meihin katsoen. "Ihanan iso" Liia huokaisi tuijottaen Nooan kyrpää. Mulkaisin liia ilkeästi, hän tiesi miten herkkä paikka tämä oli minulle. Minulla oli aina ollut pieni ja energinen kyrpä, josta Liia oli sanonut pitävänsä. Nooalla ei mielestä ollut edes kovin isoa mutta Liia huokaili ihastuneesti.

Okei?

• siis
        zunu kirjoitti:

Ei vittu mitä paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1733
    2. Nainen mitä tekisit

Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      792
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    10. Milloin ajattelit

Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      651
    Aihe