Kimppakivaa kesäleirillä

zunu

Seisoin sänkyni edessä, ja asettelin lakanaa parempaan asentoon. En yleensä ollut näin tarkka, mutta tyttöystäväini Liia oli tulossa pian panolle, muut pojat olivat vielä saunassa vertailemassa peniksiään. Tytötkin olivat suihkussa, ja kävisivät vielä meikkaamassa, ennen kuin alkaisivat ihmetellä missä Liia olisi. Liia ei ollut käynyt, saunasaa vaan oli käyttänyt koko tyttöjen saunavuoron itsensä valmisteluun. Minulla on päällä tiukat boxerit, ja suuri munani pullottaa esillä, olen öljynnyt itseni tuoksuöljyllä. Oveen koputetaan sielä on varmasti Liia, Liia seisoo oven takana, hänellä on päällään stringit, ja pandeu, Se on pienintä kokoa ja roikkuu hänen päällään. Minä olen aona pitänyt pienistä rinnoista, vaikka Liian rinnat eivät ole tarpeeksi isot puristeluun niitä on kiva nuolla.

..Jatkuu...

4

9566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zunu

      Liialla oli suuri ja meheve perse, jota puristelin usein. Perse tuli ihanasti esille stringeissä. Ah, huokaisin. Olin luullut Liian tulevan tavallisissa vaatteissa, sillä hänen huoneelta oli tänne aika matka. Liia tunki sisälle, Panettaa hän ilmoitti, ja painoi minut seinää vasten kiihkeästi suudellen. Otin käsilläni kiinni hänen
      perseestään, ja painoin häntä itseäni vasten. Liia näykki korvalehteäni ja hänen kätensä vaeltelivat boxsereissani, inahdin välillä nautinnon merkiksi. Liia hivutti boxsereitani alas ja komeassa seisokissa oleva kullini pulpahti vasten Liian pillua. Liia vetäisi omatkin housunsa pois ja alkoi hinkata häpykumpuaan penikseni kärkeen, se tuntui ihanalta, Liia inahti ja lopetti hinkkauksen, hän nousi sängylleni jalat harallaan. Hän aseittui kontalleen sängylle, minä ryntäsin hänen taakseen, asetuin makaamaan hänen jalkojensa alle niin että hänen pillunsa komeili ylläni, Aloitin nuolemisen ylhäältä alas klitroksen kohdalla jäin pyörittämään kieltäni, Liia inisi nautinnollisesti, yhtäkkiä kuulimme oven kahvan narahtavan joku oli tullut sisään huoneeseen.

      • zunu

        Liia nousi päältäni ja kiskaisi lakanan suojakseen. Minä kyyristyin hänen viereensä, huoneeseen astui NOOA Liian exä, Nooa oli alasti ja hinkkasi kyrpäänsä, toisella kädellään meihin katsoen. "Ihanan iso" Liia huokaisi tuijottaen Nooan kyrpää. Mulkaisin liia ilkeästi, hän tiesi miten herkkä paikka tämä oli minulle. Minulla oli aina ollut pieni ja energinen kyrpä, josta Liia oli sanonut pitävänsä. Nooalla ei mielestä ollut edes kovin isoa mutta Liia huokaili ihastuneesti.


      • Mitäs vittua
        zunu kirjoitti:

        Liia nousi päältäni ja kiskaisi lakanan suojakseen. Minä kyyristyin hänen viereensä, huoneeseen astui NOOA Liian exä, Nooa oli alasti ja hinkkasi kyrpäänsä, toisella kädellään meihin katsoen. "Ihanan iso" Liia huokaisi tuijottaen Nooan kyrpää. Mulkaisin liia ilkeästi, hän tiesi miten herkkä paikka tämä oli minulle. Minulla oli aina ollut pieni ja energinen kyrpä, josta Liia oli sanonut pitävänsä. Nooalla ei mielestä ollut edes kovin isoa mutta Liia huokaili ihastuneesti.

        Okei?


      • siis
        zunu kirjoitti:

        Liia nousi päältäni ja kiskaisi lakanan suojakseen. Minä kyyristyin hänen viereensä, huoneeseen astui NOOA Liian exä, Nooa oli alasti ja hinkkasi kyrpäänsä, toisella kädellään meihin katsoen. "Ihanan iso" Liia huokaisi tuijottaen Nooan kyrpää. Mulkaisin liia ilkeästi, hän tiesi miten herkkä paikka tämä oli minulle. Minulla oli aina ollut pieni ja energinen kyrpä, josta Liia oli sanonut pitävänsä. Nooalla ei mielestä ollut edes kovin isoa mutta Liia huokaili ihastuneesti.

        Ei vittu mitä paskaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe