Onko kokemuksia kyseisestä ovitehtaasta? Sinne mahdollisesti yritän päästä töihin kun puualan koulutus löytyy, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia kyseisestä paikasta, jos joltain semmosia vaan löytyy.
Kaikki info tervetullutta, palkka jne.
Jeld wen Oy
9
4805
Vastaukset
- työtöntuas
hei haloo, kohta taitaa "puupäitä" olla vapaana tappelemaan paikoista kuin paikoista Kuopion alueella. Jos saat paikan...OTA SE, siitä voi sitten hakea uusia parempia mestoja. Nyt on vaan työnantajan markkinat ja duunarin on oltava nöyrä
- Kaikkea.sitä.kuulee
Täällä suomi24:ssa löytyy näköjään otsikon alta ”jeld wen kokemuksia” tietoa tästä firmasta työpaikkana... niitten lukemisen jälkeen en kyseiseen paikkaan hae.
- lopettakaa.se.pulju
Ei jäisi ikävä jos sulkisivat koko puljun. Tontti olisi paljon järkevämmässä käytössä asuinrakennuksille, upeat näköalat Kallavedelle, varmaan Kuopion hienoimpia paikkoja niin tuommoista ikivanhaa tehtaan rähjäkettä vaan pidetään pystyssä tuossa vaikka parempiakin työpaikkoja on Kuopiosta lopetettu.
Varsinkin palkka on ala-arvoinen eikä nouse koskaan mistään syystä... perkele.
- Anonyymi
Onko hyvä työpaikka?
- Anonyymi
Alat hiljalleen lähtemään tehtaalle päin. Laita turvaliivit päälle ja Hankkijan hiekoitetut rukkaset käteen.
Jos olet aito puupää, niin varmalla ottavat ilman koeaikaa töihin.- Anonyymi
Entäs palkka?
- Anonyymi
Terve vuan, mitenkä männöö?
Joko on selvinnyt paljonko irtisanovat, vai irtisanovatko sittenkään ketään?
Nythän povailevat jo rakentamisen nousua, kohta olisi taas palkattava kumminkin lisää porukkaa rakennustuotteita tekemään.- Anonyymi
Ikärasisimi yksi tärkeimmistä ajureista irtisanomisissa. Tyypillinen pörssiyritys. On hienot arvot paperilla ja oikeassa elämässä toimivat juuri toisinpäin. Kannattaa välttää kuin ruttoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikärasisimi yksi tärkeimmistä ajureista irtisanomisissa. Tyypillinen pörssiyritys. On hienot arvot paperilla ja oikeassa elämässä toimivat juuri toisinpäin. Kannattaa välttää kuin ruttoa.
valitettavasti ikärasismi on saastuttanut suomalaisen työelämän läpikotaisin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743